Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-05-2021 12:13:00 |
Składania : | 20-05-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-05-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie 20-24.05.2021 r. Będzie to zamówienie jednorazowe (bez podziału na kilka dostaw).
2. Termin realizacji zamówienia - 5 dni od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie Wykonawcy.
4. Płatność - przelew w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7.
W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu
na
koszt Wykonawcy. Z uwagi na powszechny dostęp zamawianych produktów
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastępowania wymienionych poniżej
produktów innymi.
8. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane, a terminy przydatności do użytkowania artykułów chemicznych wynoszą min. 9 miesięcy od dnia dostawy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Dane do wystawienia faktury:
Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.
Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
Adres dostawy:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod adresem e-mail: sekretariat@zsz1.ostroleka.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-21 12:02 | Krzysztof Kacprzak | Informacja o odrzuceniu ofert oraz o unieważnieniu postępowania - dodano jako załącznik do niniejszego komunikatu. |
2021-05-18 14:40 | Krzysztof Kacprzak |
Dzień
dobry, w odpowiedzi na przesłane zapytanie o następującej treści: "Prosimy o informację czy postępowanie dotyczy dostawy jednorazowej wymaganych artykułów czy dostaw sukcesywnych" informuję, iż postępowanie dotyczy dostawy jednorazowej. |
Komunikaty