Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-26/21.DZ Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bartodzieje, os. Runianka"

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2021 20:03:00
Składania : 25-05-2021 14:30:00
Otwarcia : 25-05-2021 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


GZGKiM.3331-26/21.DZ                                                               Wągrowiec, dnia 13 maja  2021 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej  na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bartodzieje, os. Runianka” 

 

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia działalności sektorowej określonej w art. 5 ust 4 pkt 1  ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).  

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych,  na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem  nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.        Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji:  rozbudowy sieci wodociągowej (max 300 metrów) w miejscowości Bartodzieje, os. Runianka  – w celu uzbrojenia działek przyległych do działki 114/4 obręb Bartodzieje, gmina Wągrowiec.

2.2.        Teren planowanej inwestycji jest położony na terenie zespołu stanowisk archeologicznych nr 28.

2.3.        Teren planowanej inwestycji nie jest położony w na terenie objętym formą ochrony przyrody. W odległości około 50 metrów znajduje się Obszar Chronionego Krajobrazu Nr rej. CRFOP Pl.ZIPOP.1393.OCHK.303 Dolina Wełny i Rynna Gołaniecko – Wągrowiecka.

2.4.        Teren planowanej inwestycji jest położony w obszarze dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego – uchwała Nr VI/42/2015  Rady Gminy Wągrowiec z dnia 30 marca 2015 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie wsi Bartodzieje, obejmującego część działek o numerach 112 i 114 (Dz.Urz.Woj. Wielopolskiego  z 29 kwietnia 2015 r.  poz. 2892)

2.5.        Do podstawowych obowiązków projektanta należy:

1)      uzyskanie map do celów projektowych;

2)      opracowanie koncepcji rozbudowy sieci wodociągowej we wskazanym obszarze i przedstawienie opracowanej  koncepcji do akceptacji Zamawiającego;

3)      opracowanie dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

4) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;

5) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa w pkt 4, opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;

6)  sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane;

7) określenie obszaru oddziaływania obiektu;

8) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów;

9)  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;

10)  sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektoniczno-budowlanej w zakresie:

a)    stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,

b)    uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

2.6. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.

2.7. Dokumentacja techniczna składa się z:

a)         Dokumentacji projektowej,

b)        Kosztorysu inwestorskiego,

c)         informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.

2.8.  Dokumentacja projektowa, składać się będzie z:

a)         planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;

b)        przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

c)         projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

2.9.        Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

2.10.     Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót  i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których mowa wyżej.

2.11.     Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

2.12.     Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego.

2.13.     Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:

a)         odpowiednie szkice lub rysunki - w zależności od potrzeb;

b)        pięć egzemplarzy projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów;

c)   kopię decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest wymagany, uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez sporządzającego projekt;

d)     kopię zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:

       - opracowania projektu - w przypadku projektanta,

        - sprawdzenia projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;

e)  oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

2.14. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w ciągu 7 dni od daty dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.

2.15. Projekt zagospodarowania działki lub terenu, obejmuje:

a)    określenie granic działki lub terenu,

b)    usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym,

c)    sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,

d)    układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,

e)    informację o obszarze oddziaływania obiektu.

2.16. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:

a)    układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów budowlanych,

b)    zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych,

c)    charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych,

d)    opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,

e)    projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko,

f)    charakterystykę ekologiczną.

2.17. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)  i przepisach wykonawczych.

1) Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona w 5 egzemplarzach w wersji papierowej (4 egz. do złożenia w Starostwie i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2)    Pozostała dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2.18. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.

2.19. Dokumentacja techniczna winna być wykonana tak, by w oparciu o jej zapisy możliwe było przygotowanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane  zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm), co oznacza, że nie może zawierać zapisów, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia może być opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa wyżej, należy wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

2.20.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.21.Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1  do niniejszego zaproszenia.

 

 

2.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)      Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)      Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.

 

3.              TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy  do 30 września 2021 r.

 

4.              WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym  załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/,   lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

5.           WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji technicznej.

 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

6.           FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

7.           TERMIN SKŁADANIA OFERT:  do 17 maja 2021 r. do godz. 14.30.

 

8.           PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)    Waga kryterium: 100%.

 

9.           POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d)     w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

10.       PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

 

 

 

11.       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

12.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 - Projekt Umowy

2)       Załącznik nr 2 - Druk oferty.

3)       Kopia mapy zasadniczej dla obszaru planowanej inwestycji.

                  Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3331-2~2.PDF PDF 481.93 2021-05-13 20:03:00 Postępowanie
3331-26.21.DZ - ZAPROSZENIE do złożenia ofert .pdf pdf 375.64 2021-05-13 20:03:00 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 49 2021-05-13 20:03:00 Postępowanie
zał. nr 1 projekt umowy.pdf pdf 192.48 2021-05-13 20:03:00 Postępowanie
zał nr 3 -kopia mapy zasadniczej.pdf pdf 122.68 2021-05-13 20:03:00 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 49 2021-05-13 20:03:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #457894.pdf pdf 114.27 2021-05-25 19:48:26 Publiczna wiadomość
INFORM~2.PDF PDF 134.04 2021-05-25 19:48:26 Publiczna wiadomość
457894-protocol.pdf pdf 268.51 2021-05-31 18:48:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-31 18:48 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowowści Bartodzieje, os. Runianka" (ID 457894), wybrana została oferta złożona przez: Piotra Kledzika, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Usługi Projektowo - Budowlane PIO-BUD, 64-800 Chodzież, Rataje, ul. Skryta 14. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach. Agnieszka Ciemachowska

457894-protocol.pdf

2021-05-25 19:48 Agnieszka Ciemachowska W związku z otwarciem ofert na realizację zamówienia: "Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bartodzieje, os. Runianka” podaję informację o złożonych ofertach.

Informacja z otwarci [...].pdf

INFORM~2.PDF

2021-05-25 14:30 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotowego zamówienia, zamawiający zamierza przeznaczyć 9 000,00 złotych.
2021-05-24 14:15 Agnieszka Ciemachowska Informuję Wykonawców, że w treści zaproszenia do składania ofert pojawił sie błąd:
jest:
7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 17 maja 2021 r. do godz. 14.30.

powinno być:

7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 24 maja 2021 r. do godz. 14.30.

W związku z poprawieniem omyłki, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 25 maja 2021 do godz. 14.30.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bartodzieje, os. Runianka - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 2 - druk ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w Zaproszeniu do składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Okres związania ofertą - Uważam się związany niniejszą ofertą na okres 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Akceptacja warunków zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
5 Uprawnienia - Gwarantuję, że posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
6 Potencjał techniczny - Gwarantuję, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiającymi wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
7 Akceptacja warunków umowy - Akceptuję warunki umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do Zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 671