Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-05-2021 20:03:00 |
Składania : | 25-05-2021 14:30:00 |
Otwarcia : | 25-05-2021 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-26/21.DZ Wągrowiec, dnia 13 maja 2021 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA:
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia
działalności sektorowej określonej w art. 5 ust 4 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji: rozbudowy sieci wodociągowej (max 300 metrów)
w miejscowości Bartodzieje, os. Runianka – w celu uzbrojenia działek przyległych do
działki 114/4 obręb Bartodzieje, gmina Wągrowiec.
2.2.
Teren planowanej inwestycji jest położony
na terenie zespołu stanowisk archeologicznych nr 28.
2.3.
Teren planowanej inwestycji nie jest
położony w na terenie objętym formą ochrony przyrody. W odległości około 50
metrów znajduje się Obszar Chronionego Krajobrazu Nr rej. CRFOP
Pl.ZIPOP.1393.OCHK.303 Dolina Wełny i Rynna Gołaniecko – Wągrowiecka.
2.4.
Teren planowanej inwestycji jest położony w
obszarze dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego
– uchwała Nr VI/42/2015 Rady Gminy
Wągrowiec z dnia 30 marca 2015 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego na terenie wsi Bartodzieje, obejmującego część działek o
numerach 112 i 114 (Dz.Urz.Woj. Wielopolskiego
z 29 kwietnia 2015 r. poz. 2892)
2.5.
Do podstawowych obowiązków projektanta
należy:
1) uzyskanie map do celów projektowych;
2) opracowanie koncepcji rozbudowy sieci wodociągowej we wskazanym obszarze
i przedstawienie opracowanej koncepcji
do akceptacji Zamawiającego;
3) opracowanie dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami
ustawy prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych
dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami
wiedzy technicznej;
4) zapewnienie,
w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających
uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz
wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań
projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki
projektowanego obiektu budowlanego;
5) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych
przez osoby, o których mowa w pkt 4, opracowań projektowych, zapewniające
uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w
procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz
zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania
działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;
6) sporządzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę
projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane;
7) określenie
obszaru oddziaływania obiektu;
8) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i
sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów;
9) wyjaśnianie
wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
10) sprawowanie
nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji
architektoniczno-budowlanej w zakresie:
a) stwierdzania
w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
b) uzgadniania
możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w
projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru
inwestorskiego.
2.6. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie
projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego pod względem zgodności
z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.
2.7. Dokumentacja techniczna składa się z:
a)
Dokumentacji projektowej,
b)
Kosztorysu inwestorskiego,
c)
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia, zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w
sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w
przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.
2.8. Dokumentacja projektowa, składać
się będzie z:
a)
planów, rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych
podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;
b)
przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa
w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2
września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
c)
projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami.
2.9.
Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i
uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do
sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty
przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
2.10. Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej
specyfikę zamawianych robót i
zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami
opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i
materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz
instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach
projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których mowa wyżej.
2.11. Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych
stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę,
robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub
ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z
robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie
instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.
2.12. Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się
odpowiednio jak dla projektu budowlanego.
2.13. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne
dokumenty do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:
a)
odpowiednie szkice lub rysunki - w
zależności od potrzeb;
b)
pięć egzemplarzy projektu zagospodarowania
działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami,
uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia
wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień,
pozwoleń i innych dokumentów;
c) kopię
decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest
wymagany, uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za
zgodność z oryginałem przez sporządzającego projekt;
d) kopię zaświadczenia, o którym mowa w art. 12
ust. 7, aktualnego na dzień:
- opracowania
projektu - w przypadku projektanta,
- sprawdzenia
projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;
e) oświadczenie
projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi
przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
2.14. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny jest Zamawiający.
Zamawiający złoży dokumenty w ciągu 7 dni od daty dostarczenia mu kompletu
dokumentacji przez Wykonawcę.
2.15. Projekt zagospodarowania działki lub terenu,
obejmuje:
a) określenie
granic działki lub terenu,
b) usytuowanie,
obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci
uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem
budowlanym,
c) sposób
odprowadzania lub oczyszczania ścieków,
d) układ
komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów,
wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej
i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,
e) informację
o obszarze oddziaływania obiektu.
2.16. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:
a) układ
przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów
budowlanych,
b) zamierzony
sposób użytkowania obiektów budowlanych,
c) charakterystyczne
parametry techniczne obiektów budowlanych,
d) opinię
geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,
e) projektowane
rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym
środowisko,
f) charakterystykę
ekologiczną.
2.17. Dokumentacja, o
której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7
lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i przepisach wykonawczych.
1) Dokumentacja
projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona w 5 egzemplarzach
w wersji papierowej (4 egz. do złożenia w Starostwie i jeden egz. dla
Zamawiającego) oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt
w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.
2)
Pozostała
dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej
oraz w wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym
oprogramowaniu.
2.18. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego
dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w
przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie
realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego)
Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.
2.19. Dokumentacja techniczna winna być wykonana tak,
by w oparciu o jej zapisy możliwe było przygotowanie przedmiotu zamówienia na
roboty budowlane zgodnie z art. 99 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.
2019 ze zm), co oznacza, że nie może zawierać zapisów, które mogłyby
utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,
jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych
wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia może być opisany przez
wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego
procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub
równoważny". Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym
mowa wyżej, należy wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w
celu oceny równoważności.
2.20.Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych.
2.21.Prawa i obowiązki
Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także
odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej
określone warunki:
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania
określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
2)
Dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie
usługi.
3.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 30 września 2021 r.
4.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto
przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również
koszty dojazdu.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/, lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być
tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie
przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego
terminu składania ofert).
5.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi
zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone
protokołem odbioru dokumentacji technicznej.
Zapłata
za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
6.
FORMA
SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca
złoży ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 17 maja 2021 r. do godz. 14.30.
8.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
9.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
11. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
12. OBOWIĄZEK
INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100
Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych
oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom
zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a
także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Projekt Umowy
2)
Załącznik
nr 2 - Druk oferty.
3)
Kopia
mapy zasadniczej dla obszaru planowanej inwestycji.
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2021-05-31 18:48 | Agnieszka Ciemachowska |
Informacja
o
wyborze
oferty:
Zamawiający
-
Gminny
Zakład
Gospodarki
Komunalnej
i
Mieszkaniowej
w
Wągrowcu,
zawiadamia,
że
w
wyniku
rozpatrzenia
ofert
złożonych
w
ramach
zapytania
ofertowego
na
zadanie
pn.:
"Opracowanie
dokumentacji
technicznej
na
zadanie
pn.:
"Rozbudowa
sieci
wodociągowej
w
miejscowowści
Bartodzieje,
os.
Runianka"
(ID
457894),
wybrana
została
oferta
złożona
przez:
Piotra
Kledzika,
prowadzącego
działalność
gospodarczą
pod
firmą:
Usługi
Projektowo
-
Budowlane
PIO-BUD,
64-800
Chodzież,
Rataje,
ul.
Skryta
14.
W
załączeniu
protokół
z
postępowania.
Zapraszam
do
udziału
w
kolejnych
postępowaniach.
Agnieszka
Ciemachowska |
2021-05-25 19:48 | Agnieszka Ciemachowska | W związku z otwarciem ofert na realizację zamówienia: "Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Bartodzieje, os. Runianka” podaję informację o złożonych ofertach. |
2021-05-25 14:30 | Komunikat Zamawiającego | Na realizację przedmiotowego zamówienia, zamawiający zamierza przeznaczyć 9 000,00 złotych. |
2021-05-24 14:15 | Agnieszka Ciemachowska |
Informuję
Wykonawców,
że
w
treści
zaproszenia
do
składania
ofert
pojawił
sie
błąd: jest: 7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 17 maja 2021 r. do godz. 14.30. powinno być: 7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 24 maja 2021 r. do godz. 14.30. W związku z poprawieniem omyłki, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 25 maja 2021 do godz. 14.30. |
Komunikaty