- Strona główna
- Postępowanie ID 457471
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 457471 :
Współpraca – tworzenie innowacyjnego i zdrowego środowiska. LT-PL-5R-375. „ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W MIEJSCOWOŚCI BYSTRY W GMINIE GIŻYCKO”
Wystawiający
-
UżytkownikAntoni Wróbel
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Gminy Giżycko - RRG
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-13 12:07:00
-
Składania2021-05-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-05-21 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru z ramienia Zamawiającego nad inwestycją:
Rozbudowa Szkoły podstawowej o oddziały
przedszkolne w miejscowości Bystry w Gminie Giżycko.
Dokumentacja
techniczna stanowi załącznik do materiałów przetargowych na wykonanie robót na
stronie Platformy zakupowej Gminy Giżycko pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/434729.
Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach jego zadania
należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje
art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane i ponadto:
a) Kontrola zgodności wykonania robót
budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z
dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
zgłoszeniami robót, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z
zasadami wiedzy technicznej oraz kosztorysem ofertowym wykonanych robót
budowlanych;
b) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i
wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
c) Koordynacja robót poszczególnych branż –
wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej oraz elektrycznej.
d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych
ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach
technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w
czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych
i przekazywanie ich do użytkowania;
e) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji
fotograficznej w wersji elektronicznej
z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
f) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót
oraz usunięcia wad;
g) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez
Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i
odebranych robót, zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą, a w szczególności:
czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
i) Potwierdzenie gotowości do odbioru,
dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego
i wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;
j) Na wezwanie Zamawiającego składanie
pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót),
uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach
w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z
Wykonawcą;
k) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych
przez wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad;
l) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w
przypadku wystąpienia robót dodatkowych
na ww. zasadach;
m) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji
udzielonej przez wykonawcę robót;
n) Innych czynności, które są konieczne do
wykonywania robót budowlanych,
dla przedmiotowej inwestycji.
o) Nadzorowanie
i rozliczenie inwestycji w zakresie przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na niniejsze zadanie pod względem zgodności
z Ustawą zamówień publicznych oraz prawidłowe rozliczenie Wykonawcy i jego
wszystkich Podwykonawców.
2. Inspektor
Nadzoru Inwestorskiego uczestniczy we wszelkich sporach ( w tym również przed
sadem powszechnym ) z Wykonawcą reprezentując Zamawiającego.
3.
Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia
odbioru przez Zamawiającego w/w zadania ( orientacyjnie do 6
maja 2022 r.).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
