Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TK-I.7240.2.2021.3 Wykonanie dokumentacji planistycznej dotyczącej rozwoju publicznego transportu zbiorowego

Anna Sałapata
Urząd Miejski Stargard Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2021 14:39:00
Składania : 24-05-2021 12:00:00
Otwarcia : 24-05-2021 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający:

Gmina Miasto Stargard

ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17

73-110 Stargard

 

ROZDZIAŁ I

ZAMAWIAJĄCY

 

1.      Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Miasto Stargard

2.      Adres do korespondencji:

Urząd Miejski w Stargardzie, ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard

email:urzad@um.stargard.pl

 

ROZDZIAŁ II

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie nie przekracza kwoty 130 000 zł, w związku z tym na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy a zamówienie odbywa się w oparciu o Zarządzenie nr 371/2020 Prezydenta Miasta Stargard z dnia 30 grudnia 2020 r.

 

ROZDZIAŁ III

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji planistycznej dotyczącej rozwoju publicznego transportu zbiorowego.

2.    Zamówienie składa się z dwóch części:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji planistycznej dotyczącej rozwoju publicznego transportu zbiorowego. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części:

Część I – Aktualizacja Analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych przy świadczeniu usług w komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Miasto Stargard.

Część II - Aktualizacja Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Stargard oraz gmin, z którymi zawarte zostały porozumienia międzygminne w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego na lata 2021- 2030 na podstawie „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Stargardu Szczecińskiego oraz gmin, z którymi zawarte zostały porozumienia międzygminne w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego” zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXIX/459/2014 Rady Miejskiej w Stargardzie Szczecińskim z dnia 27 maja 2014 r.

zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.

3.      Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych, Wykonawca składa ofertę
w odniesieniu do obu części.

4.      Terminy realizacji zamówienia:

1)    Część I: w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy;

2)    Część II - opracowanie projektu dokumentu, zgodnie z pkt II.1 opisu przedmiotu zamówienia: w terminie 45 dni od daty protokolarnego odbioru Części I;

3)    Część II (całość) – w terminie 120 dni od daty zawarcia umowy.

5.      Podwykonawcy:

Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom z zastrzeżeniem, że Podwykonawca będzie spełniał warunki udziału
w postępowaniu określone odpowiednio:

1)    dla zamówienia w Części I - w Rozdziale IV pkt I.1);

2)    dla zamówienia w Części II - w Rozdziale IV pkt I.2).

Szczegółowe informacje w załącznikach do postępowania.
W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 91 578 05 56.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 185.3 2021-05-12 14:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - FORMULARZ OFERTOWY.DOCX DOCX 21.28 2021-05-12 14:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - WYKAZ USŁUG.docx docx 19.82 2021-05-12 14:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - PROJEKT UMOWY (3).pdf pdf 168.38 2021-05-12 14:39:00 Postępowanie
1 ZAPYTANIE OFERTOWE - WYKONANIE DOKUMENTACJI PLANISTYCZNEJ DOT ROZWOJU PU._ (1).pdf pdf 201.09 2021-05-12 14:39:00 Postępowanie
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 205.72 2021-06-07 14:05:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-07 14:05 Anna Sałapata ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej
niż 130 000,00 zł na: „Wykonanie dokumentacji planistycznej dotyczącej rozwoju publicznego transportu zbiorowego”.
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 3 oferty:
1) w dniu 24 maja 2021 r., przez: TRAKO PROJEKTY TRANSPORTOWE Szamborski
i Szelukowski Sp. J., ul. Jaracza 71/9, 50-305 Wrocław (oferta nr 1), która opiewała na kwotę 54 366,00 zł brutto;
2) w dniu 24 maja 2021 r., przez: REFUNDA, Maciocha i Stanko sp.k. oraz REFUNDA Sp. z o.o. ul. Sikorskiego 3H/36, 53-659 Wrocław, (oferta nr 2), która opiewała
na kwotę 42 888,87 zł brutto;
3) w dniu 24 maja 2021 r. przez: INTERNATIONAL MANAGEMENT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Felicjanek 4/10, 31-104 Kraków (oferta nr 3), która opiewała na kwotę 67 625,40 zł brutto.

Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia oferta: REFUNDA Sp. z o.o. sp.k. ul. Sikorskiego 3H/36, 53-659 Wrocław została uznana za najkorzystniejszą.

Oferta uznana została za najkorzystniejszą gdyż spełniła warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu Ofertowym a Oferent zaoferował najniższą cenę w kryterium oceny ofert.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-05-13 15:04 Anna Sałapata Zapytanie ofertowe zawiera błędną informację w sprawie formy składania ofert, w rozdziale VII ust. 5 i 6.
1) w ust. 5 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie skanu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na każdej zapisanej stronie lub podpisane elektronicznie;”
2) w ust. 5 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„Oferent składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej.”
3) w ust. 5 pkt 7 skreśla się część zdania:
„tj. w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem „Zmiana” lub „Wycofanie”.
4) w ust. 6 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„miejscem składania ofert jest platforma zakupowa”.
5) w ust. 6 pkt 2 wykreśla się.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Części I Aktualizacja Analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych przy świadczeniu usług w komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Miasto Stargard. Należy przyjąć VAT 23% 1 usługa - (0)
2 Część II Aktualizacja Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Gminy Miasto Stargard oraz gmin, z którymi zawarte zostały porozumienia międzygminne w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego na lata 2021- 2030 na podstawie Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Stargardu oraz gmin, z którymi zawarte zostały porozumienia międzygminne w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego. Należy przyjąć VAT 23% 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2572 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 563