- Main page
- Proceeding ID 456976
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
OSiR/1/2021 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku pływalni AquaStar przy ul. Szczecińskiej 35 w Stargardzie.
Wystawiający
-
UżytkownikHonorata Siry-Jabłońska
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2021-05-12 12:35:00
-
Placing offers2021-05-31 10:00:00
-
Opening of offers2021-05-31 10:05:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
Ośrodek Sportu i Rekreacji OSiR
Stargard Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 35, 73-110 Stargard,
zwana dalej „Zamawiającym”,
na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i
warunkach postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na dostawę i montaż wyposażenia
meblowego do budynku pływalni AquaStar przy ul. Szczecińskiej 35 w Stargardzie.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2021-07-19
15:10:18
|
Honorata Siry-Jabłońska |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2021-06-29
08:16:47
|
Honorata Siry-Jabłońska |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2021-05-31
13:04:45
|
Honorata Siry-Jabłońska |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje
informację
z
otwarcia
ofert
w
prowadzonym
postępowaniu.
Załączniki |
2021-05-31
13:03:22
|
Honorata Siry-Jabłońska |
Zamawiający
prostuje
informację
o
kwocie
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
którą
omyłkowo
opublikowano
w
dniu
31.05.2021
r.
o
godzinie
10:00. W rzeczywistości kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 369 000,00 zł brutto. |
2021-05-31
10:00:00
|
Buyer message | Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 350 000,00 zł brutto. |
2021-05-26
14:05:25
|
Honorata Siry-Jabłońska |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje
część
2
odpowiedzi
na
pytania
do
SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że upłynął termin składania pytań do przedmiotowego postępowania. Załączniki |
2021-05-21
21:57:48
|
Honorata Siry-Jabłońska |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje: 1. Odpowiedzi na pytania do SWZ wraz ze zmienionym załącznikiem nr 1a do SWZ; 2. Zmianę ogłoszenia o zamówieniu w zakresie zmiany terminu składania ofert. Termin składania ofert został wydłużony do dnia 31 maja 2021 r. godz. 10:00. Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?