Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 74/ZP/2021 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do monitoringu wizyjnego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 11-05-2021 15:28:00
Składania : 17-05-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do monitoringu wizyjnego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”  74/ZP/2021 (Rej. 32/L/2021 poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 32333200-8, 32323500-8, 32420000-3, 32260000-3.   

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1)      Termin realizacji zamówienia – max do 04.06.2021r.

2) Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %.

3)      Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

     4)    Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

      5)      Wymagane warunki gwarancji: minimum 24 miesiące.

6)      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

      7)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     8)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    9)      Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

·         Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy/ wykaz asortymentowo-ilościowy – Załącznik nr 2

 

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ.

W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest  załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a składane w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski).

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Krzysztof Struniewicz tel.: 47 701 34 41;

e-mail: krzysztof.struniewicz@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

   1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

   2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

   3)      Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

  4)      Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

   5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

   6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

   7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8) Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) - Załącznik nr 1.pdf pdf 227.27 2021-05-11 15:28:00 Przedmiot zamówienia
Wzór Umowa + wzór protokołu odbioru zał nr 3.pdf pdf 204.98 2021-05-11 15:28:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.docx docx 32.92 2021-05-11 15:28:00 Kryterium

Komunikaty

2021-05-20 11:06 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 11 ofert:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
ABC VISION Systemy Zabezpieczeń Bogucki Artur Rafał,
ul. 1 Maja 12 lok. 35, 09-402 Płock.
Wartość oferty: 25.933,32 zł brutto.
Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.
2021-05-14 09:55 Sławomir Majkusiak Szanowni Państwo
W związku z otrzymanym pytaniem od Wykonawcy:
„Proszę o informacje czy można zastosować przejściówka z VGA do HDMI w telewizorze? Np. NV-DCmini konwerter HDMI/VGA. VGA już jest rzadko spotykana.”

Zamawiający udziela następującej odpowiedzi/ wyjaśnień:

Podstawowym wymogiem w panelu zamawianego sprzętu mają być dwa gniazda HDMI i trzecie gniazdo D-SUB - zgodnie z OPZ pkt. 4 dotyczącego panela wizyjnego. Zamawiający podtrzymuje zapisy w OPZ, dopuszcza zastosowanie przejściówki do gniazda D-SUB pod warunkiem jej dostarczenia razem ze sprzętem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do monitoringu wizyjnego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego [Proszę o podanie Łącznej wartości PLN (poz. 1 ÷ 6) wynikajaćej z treści załączonego wypełnionego i podpisanego Formularza Ofertowego zgodnie z OPZ - zał. nr 1

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, wzór umowy - Płatność na warunkach określonych we wzorze umowy - przelew 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór Umowa + wzór pr [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - max. do 04.06.2021r. Proszę zaoferować lub potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom , po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz Ofertowy/ Wykaz asortymentowo ilościowy - Załącznik nr 2 do Umowy - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie Formularza ofertowego - Załącznika nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].docx

(0)
6 Oświadczenie dot. oferowanego sprzętu - Oświadczam że zaoferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ- zał. nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
7 Gwarancja - min. 24 miesiące. Proszę zaoferować lub potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 669