Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2021 09:00:00 |
Składania : | 14-05-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 14-05-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
SPECYFIKACJA
1. Termin realizacji zamówienia: do 21.05.2021r.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
5. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
8. Kryterium oceny najniższa cena oraz termin dostawy.
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
10. Wyposażenie posiada (jeśli wymagane) aktualne świadectwa dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, jest sprawne, spełnia wymogi zgodne z wytycznymi producenta i posiadają aktualny czasookres użytkowania. Kopie świadect nalezy dołączyć do zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego zaproszenia oraz przeprowadzenie negocjacji dot. wszystkich warunków zamówienia z wybranymi Wykonawcami do momentu wyboru oferty najkorzystniejszej.
12. Dostawca wpisany do białej listy podatników VAT.
W razie pytań merytorycznych proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub:
Naczelnik Wydziału Logistycznego
mł. bryg. mgr inż. Witold Chojnacki
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
ul. M.B. Bolesnej 43
34-600 Limanowa
tel.: (47) 8314741
e-mail: w.chojnacki@kppsplimanowa.pl
W razie pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty