Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00049406/01 Wykonanie robót zduńskich w lokalach gminnych administrowanych przez ZGM

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2021 08:33:00
Składania : 26-05-2021 09:00:00
Otwarcia : 26-05-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 129.4 2021-05-10 08:33:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 152.56 2021-05-10 08:33:00 Postępowanie
załącznik 9 do swz.zip zip 529.44 2021-05-10 08:33:00 Postępowanie
otwarcie ofert.docx docx 18.38 2021-05-26 11:55:35 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu część II.docx docx 17.21 2021-06-01 10:59:54 Publiczna wiadomość
otwarcie ofert dodatkowych.docx docx 18.05 2021-06-15 10:44:54 Publiczna wiadomość
otwarcie ofert dodatkowych - korekta.docx docx 18.08 2021-06-15 11:11:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze część I, III i IV.docx docx 17.47 2021-06-22 06:44:58 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru cz. III.docx docx 17.24 2021-06-24 14:01:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze część III powt.docx docx 17.45 2021-06-29 07:16:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-29 07:16 Alina Bloch-Zapytowska Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej na realizację części III - czynność powtórzona

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-06-24 14:01 Alina Bloch-Zapytowska Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej na realizację części III rejon ADM-3

zawiadomienie o unie [...].docx

2021-06-22 06:44 Alina Bloch-Zapytowska Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej na realizację części I, II i III

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-06-15 11:11 Alina Bloch-Zapytowska informacja z otwarcia ofert dodatkowych - korekta wartości wpisanej dla części IV

otwarcie ofert dodat [...].docx

2021-06-15 10:44 Alina Bloch-Zapytowska informacja z otwarcia ofert dodatkowych

otwarcie ofert dodat [...].docx

2021-06-01 10:59 Alina Bloch-Zapytowska Szanowni Państwo, w załączeniu przekazujemy informację o unieważnieniu postępowania w zakresie części II - rejon ADM-2

Zawiadomienie o unie [...].docx

2021-05-26 11:55 Alina Bloch-Zapytowska Dzień dobry,
w załączeniu przekazujemy informację z otwarcia ofert

otwarcie ofert.docx

2021-05-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizacje zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 175 891,10pln brutto, z czego na poszczególne części:
część I - rejon ADM-1 - 21 085,79pln;
część II - rejon ADM-2 - 109 523,19pln;
część III - rejon ADM-3 - 10 883,97pln;
część IV - rejon ADM-5 - 34 398,15pln;

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 496