Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa urządzeń i materiałów do systemów przeciwpożarowych

Termin:
Zamieszczenia : 11-05-2021 11:04:00
Składania : 19-05-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 ze zmianami).

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i materiałów do systemów przeciwpożarowych.
  2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia, jego zakres, warunki realizacji, gwarancji i rękojmi oraz warunki płatności opisano
    w załączonym wzorze umowy.
  3. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
  4. Termin realizacji zamówienia - 14 dni od daty zawarcia umowy.
  5. Miejsce dostawy - obiekt szpitala zlokalizowany przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podana przyczyny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 do zapytania - wzór umowy.pdf pdf 309.99 2021-05-11 11:04:00 Postępowanie
Zbiorcze zestawienie ofert - postępowanie ID 455275.pdf pdf 229.54 2021-05-19 11:07:27 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - ID 455275.pdf pdf 418.5 2021-05-26 09:18:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-26 09:18 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję Informację o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-05-19 11:07 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zasilacz impulsowy do centralek w kurtynach okiennych pożarowych Typ/model: IPS24160 10 szt. - (0)
2 Zasilacz pożarowy MERAWEX do urządzeń systemu sygnalizacji pożarowej Typ/model: ZSP135-DR-7A-1 1 szt. - (0)
3 Gaz testowy SOLO A5 Aerozol 250ml - do testowania punktowych czujek dymu Typ/model: A5 12 szt. - (0)
4 Filtr wewnętrzny - do czujek zasysających w serwerowniach centralnych Typ/model: VSP-005 12 szt. - (0)
5 Tester linii do pętli z czujkami dymu Typ/model: FDUL221 1 szt. - (0)
6 Zestaw nadzoru linii głośnikowej Typ/model: LBB4442/00 3 szt. - (0)
7 Lokalizator przewodów Typ/model: LSG-4 1 szt. - (0)
8 Czujka dymu Typ/model: OP720 10 szt. - (0)
9 Wskaźnik zadziałania Typ/model: FDAI91 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Pełna (bez wyłączeń) 24 miesięczna gwarancja na dostarczone Wyroby - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Akceptuję treść dołączonego do zapytania wzoru umowy i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 527