Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-05-2021 10:57:00 |
Składania : | 13-05-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Wydział
Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w
zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ,,Uruchomienie i świadczenie usługi
dostępu do sieci Internet dla potrzeb
jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 71/ZP/2021 (Rej. 31/L/2021 poprzez platformę zakupową Open
Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze
stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2
ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji
określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji
z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania
i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 72400000-4
I.
OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin
realizacji – uruchomienie łączy i
rozpoczęcie świadczenia usługi w terminie od 01.06.2021 r.,
po pozytywnym zakończeniu testów działania usługi. Umowa zostanie zawarta na
czas określony na okres 24 miesięcy licząc od daty uruchomienia łącza
i rozpoczęcia świadczenia usługi potwierdzonej podpisanym
bez zastrzeżeń protokołem odbioru przez przedstawicieli każdej ze stron zgodnie
z Opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 1.
Zamawiający
zawrze z Wykonawcą umowę na świadczenie usługi na okres 24 miesięcy
z możliwością
jej przedłużenia o kolejne 12 lub 24 miesiące.
2) Kryteria wyboru ofert:
cena łącznie brutto - 100 %.
3) Termin
i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność w rozliczeniu comiesięcznym przelewem
w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo
wystawionej Faktury Vat.
Uwaga:
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu
w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno – prawnym.
4) Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą
przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
6) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również
niewyrażenia zgody na określone warunki udziału
w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
7) Wymagania,
jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów –
poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej
Open Nexus należy dołączyć:
• wypełniony
i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 2;
• regulamin
świadczenia usług Wykonawcy;
• pełnomocnictwo do podpisania oferty /w przypadku
udzielenia/.
Uwaga:
1.
Zamawiający
wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności
związane z obsługą klienta biznesowego były wykonywane przez
pracownika/pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu
przepisów art. 22 1 Kodeksu Pracy
(tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1498), zdolnych do wykonywania przedmiotu
zamówienia posiadających stosowną wiedzę, doświadczenie i odpowiednie
kwalifikacje wynikające z zakresu prac określonego w OPZ – Załącznika nr 1.
2.
Projekt umowy (przewiduje się zawarcie umowy w
oparciu o wzór umowy operatora
uwzględniający wymagania Zamawiającego oraz podpisanie
protokołu odbioru uruchomienia usługi- Załącznik nr 3;
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
·
w sprawach
merytorycznych – Tomasz Lachowski tel.: 47 701 34 25;
e-mail: tomasz.lachowski@ra.policja.gov.pl;
·
w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym
od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III.
OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH
ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane
przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus
odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma
zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne
załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone
są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na
warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar /
usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia,
w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych
dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano
inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu
zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie
musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający
informuje, że dane osobowe Wykonawców
składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego
Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia, a dane osobowe/ zakupowe
Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów
realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-14 11:03 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 2 ważne oferty: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: VECTRA S.A. Al. Zwycięstwa 253 84-525 Gdynia Wartość oferty: 2.036,88 zł brutto. Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. |
Komunikaty