Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 69/ZP/2021 Montaż zestawów solarnych w jednostkach Policji

Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2021 12:31:00
Składania : 18-05-2021 14:00:00
Otwarcia : 18-05-2021 14:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


1. Opis przedmiotu zamówienia: Montaż zestawów solarnych w jednostkach Policji:

Zadanie nr 1: "Montaż zestawów solarnych w budynku KWP zs. w Radomiu, ul. Energetyków 14"        - w  formule zaprojektuj i wybuduj;

Zadanie nr 2: "Montaż zestawów solarnych na budynku biurowo magazynowym Komendy Powiatowej Policji w Grójcu ul Brzozowa 10" -  w formule zaprojektuj i wybuduj;

Zadanie nr 3: "Montaż zestawów solarnych na budynku KWP z/s w Radomiu, położonym         

w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 102"  - w  formule zaprojektuj i wybuduj

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach

       Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub kilka zadań.

 

2.                   Termin realizacji zamówienia:  

 Dokumentacja projektowa  do dn.  31.07.2021 r.

 Wykonanie oraz oddanie do użytku   do  dn. 30.09.2021 r. 

 

3.                   Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Andrzej Strzelak… tel. 047 7012353

                                                                                   Wiesław Mandecki tel. 047 7012168

4.                   Kryteria wyboru ofert: …………cena…..

5.                   Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:

            a/ Formularz ofertowy

            b/ Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków składek na ubezpieczenie społeczne lub    

            zdrowotne –wg załącznika

            c/ Oświadczenie RODO – wg załącznika

 

6.                   Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: w załączeniu...

               Zawarcie umowy powinno nastąpić w terminie 10 dni, od dnia następnego, po dniu wyłonienia   

               wykonawcy i ogłoszenia informacji o wyborze wykonawcy.

 

7.                   Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: zgodnie z umową…

 

8.                   Warunki gwarancji i rękojmi                                          zgodnie z umową

 

9.                   Sposób przygotowania oferty:    na załączonym formularzu oferty -  złożenie  w postaci elektronicznej na platformie zakupowej.   Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie składniki i koszty związane    z wykonaniem zamówienia.

 

10.               Miejsce i termin złożenia ofert: …Platforma Zakupowa  (https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom)

 w  terminie  do dnia                             18.05.2021 r.            godz. 14.00

 

11.               Termin otwarcia ofert**:………………18.05.2021 r.  ……  godz. 14.30…………

 

 

12.               Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji
               w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze     

              oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami,   

              którzy złożyli oferty.

13.     Zamawiający ma możliwość unieważnienia postępowania bez poddania przyczyny

 

14.               W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej RODO), Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawców przesyłających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-lisopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego, a dane osobowe/zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.

14.               Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2018 poz. 2191).

15.               Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia  9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).

 

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel… 047 7012353 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty.docx docx 23.69 2021-05-06 12:31:00 Postępowanie
Oswiadczenia rodo.pdf pdf 289.34 2021-05-06 12:31:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE o niezaleganiu.pdf pdf 73.55 2021-05-06 12:31:00 Postępowanie
WZÓR umowy solary.pdf pdf 428.39 2021-05-06 12:31:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia KWP zs. w Radomiu ul. Energetyków 14.pdf pdf 225.59 2021-05-07 07:49:37 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia KPP Grójec.pdf pdf 226.39 2021-05-07 07:49:41 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia solary Kazimierzowska Siedlce.pdf pdf 200.87 2021-05-06 13:19:16 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Montaż zestawów solarnych w jednostkach Policji - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.09.2021 r (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 591