Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2021/BZP 00046695/01 Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie (ZZP.261.S.02.2021)

Deadlines:
Published : 05-05-2021 15:00:00
Placing offers : 13-05-2021 10:00:00
Offers opening : 13-05-2021 10:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. nr 3 OPZ.docx docx 50.57 2021-05-05 15:00:00 Proceeding
Zał. nr 8 - Projektowane postanowienia umowy.doc doc 219.5 2021-05-05 15:00:00 Proceeding
Załączniki SWZ.docx docx 55.6 2021-05-05 15:00:00 Proceeding
Ochrona - umowa powierzenia.docx docx 24.92 2021-05-05 15:00:00 Proceeding
ogłoszenie o zamówieniu ochrona (05.05.2021).pdf pdf 93.65 2021-05-05 15:00:00 Proceeding
SWZ Ochrona Krk.docx docx 65.44 2021-05-05 15:00:00 Proceeding
Zał. nr 8 - Projektowane postanowienia umowy (06.05.2021).doc doc 219.5 2021-05-06 09:45:34 Public message
SWZ (07.05.2021).docx docx 82.52 2021-05-07 12:30:07 Public message
ogłoszenie o zmianie zamówienia (07.05.2021).pdf pdf 31.2 2021-05-07 12:30:07 Public message
Zał. nr 8 - Projektowane postanowienia umowy (10.05.2021).doc doc 219.5 2021-05-10 14:48:14 Public message
Informacja z otwarcia (13.05.2021).pdf pdf 605.76 2021-05-13 15:52:48 Public message
Informacja o wyborze (24.05.2021).pdf pdf 616.71 2021-05-24 13:03:02 Public message

Announcements

2021-05-24 13:03 Wanda Kondracka Szanowni Państwo,

w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-05-13 15:52 Wanda Kondracka Szanowni Państwo,

w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-05-13 10:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
246 000,00 zł brutto
2021-05-10 14:48 Lucyna Kinecka W związku z ujednoliceniem zapisów OPZ oraz postanowień umowy- Zamawiający zmienia § 2 ust. 17: Wykonawca na koszt Zamawiającego zakupi i wymieni każdą wadliwą kamerę. Wykonawca sam dokona zakupu i wyboru kamery, a Zamawiający zaakceptuje każdorazowo specyfikację nowozakupionych urządzeń. Urządzenia te mają być jakościowo i parametrowo tak samo dobre bądź lepsze niż obecnie znajdujące się na stanie Zamawiającego. Po zakończeniu umowy, kamery oraz inne elementy systemu pozostają na stanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy kamer, systemu monitoringu, systemu Active Guard lub równoważnego w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia. .

Zał. nr 8 - Projekto [...].doc

2021-05-07 12:30 Wanda Kondracka Szanowni Państwo,

w związku z omyłką pisarską załączamy aktualny SWZ i ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

SWZ (07.05.2021).doc [...].docx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-05-06 09:45 Lucyna Kinecka W załączeniu aktualny wzór umowy

Zał. nr 8 - Projekto [...].doc

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 562