Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-05-2021 12:56:00 |
Składania : | 17-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-05-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-24 14:10 | Zamówienia Publiczne | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-05-17 11:15 | Zamówienia Publiczne | Informacja z otwarcia ofert. |
2021-05-17 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 350 000,00 zł brutto. |
2021-05-17 09:51 | Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
zgodnie
z
art.222
ust.
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
z
dnia
11
września
2019r.
(Dz.U
z
2019
poz.2019
z
późn.
zm.)
informuje,
że
kwota
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi
350 000,00zł brutto. |
2021-05-11 13:55 | Zamówienia Publiczne |
Wąbrzeźno,
dnia
11
maja
2021r. Nasz znak: ZP.271.6.2021 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia Dotyczy: zamówienia publicznego pn.: „Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych”. W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 11.05.2021, numer 2021/BZP 00051171/01 |
2021-05-11 13:50 | Zamówienia Publiczne |
Wąbrzeźno,
dnia
11
maja
2021r. Nasz znak: ZP.271.6.2021 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia Dotyczy: zamówienia publicznego pn.: „Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych”. INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SWZ Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00046448/01 z dnia 05-05-2021r. Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej SWZ) w zakresie zmiany zapisów w Rozdziale 5 ust.1 pkt. 2) lit. godz. SWZ, Rozdziale 5 ust.1 pkt.14 SWZ, Rozdziale 31 pkt.2 SWZ, Rozdziale 32 pkt.1 SWZ oraz dokonuje zmiany zapisów w załączniku nr 10 do SWZ – wzór umowy. Ponadto w załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Zmiana treści SWZ w następujących miejscach: 1. Rozdział 5 ust.1 pkt. 2) lit.h SWZ 1.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą: h) sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym – codziennie przed uruchomieniem punktu do godz. 8:00 1.2 Treść SWZ po zmianie: h) sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym – codziennie przed uruchomieniem punktu do godz. 8:00 – uszczegółowiono zapis dodając – chodzi o mobilny punkt gastronomiczny na plaży obsługiwany przez Wąbrzeski Dom Kultury. Sprzątanie, bieżące zamiatanie do godz. 8:00 każdego dnia. 2. Rozdział 5 ust.1 pkt.14 SWZ 2.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą: 14) sprzątanie wc przy ul. Podzamcze – 2 x dziennie 2.2 Treść SWZ po zmianie: 14) sprzątanie wc przy ul. Podzamcze – 2 x dziennie – zapis ulega wykreśleniu 3. Rozdział 31 pkt.2 SWZ 3.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą: Termin składania ofert upływa w dniu 13 maja 2021 roku o godz. 10:00. 3.2 Treść SWZ po zmianie: Termin składania ofert upływa w dniu 17 maja 2021 roku o godz. 10:00. 4. Rozdział 32 ust.1 SWZ 4.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą: 1. Otwarcie ofert złożonych na Platformie nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. 13 maja 2021 roku o godz. 10:15. Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez klikniecie przycisku „Odszyfruj oferty”. 4.2 Treść SWZ po zmianie: 1. Otwarcie ofert złożonych na Platformie nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. 17 maja 2021 roku o godz. 10:15. Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez klikniecie przycisku „Odszyfruj oferty”. 5. Rozdział 33 SWZ dodaje się ust.10 5.1 Treść SWZ po zmianie: 10. Obliczając cenę ofertową Wykonawca powinien mieć na uwadze, że w miesiącach maj 2021r. i maj 2022r. umowa nie będzie realizowana w okresie pełnego miesiąca, wówczas wynagrodzenie będzie przysługiwało proporcjonalnie za ilość dni w danym miesiącu świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z zapisem §3 ust.2 załącznika nr 10 do SWZ – wzór umowy. |
2021-05-11 13:47 | Zamówienia Publiczne |
Wąbrzeźno,
11
maja
2021
r.
Znak sprawy: ZP.271.6.2021 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia Dotyczy zamówienia publicznego pn.: „ Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych ”. Biuletyn Zamówień Publicznych 2021/BZP 00046448/01 z 5 maja 2021 r. Na podstawie art.284 ust.1 Prawa zamówień publicznych – ustawa z dnia11 września 2019 r. ( Dz.U 2019, 2019 z późn. zm) – dalej w skrócie Pzp Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji. Zgodnie z art.284 ust.2 Pzp Zamawiający przekazuje treść pytań wraz z wyjaśnieniami. „ Pytanie nr 1. Zamawiający w Rozdziale 18 SWZ informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału uzasadnia w następujący sposób: „Wielkość przedmiotu zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Dalszy podział zamówienia rodziłby ryzyko ograniczenia konkurencji, który mógłby skutkować koniecznością unieważnienia postępowania z uwagi na to, że zamówienie nie będzie atrakcyjne do realizacji. Ryzyko unieważnienia prowadzi natomiast do generowania niepotrzebnych kosztów związanych z obowiązkiem prowadzenia kolejnych procedur oraz może utrudniać realizację zadań publicznych.” Argumentacja dotycząca wielkości zamówienia dostosowanej do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw nie stanowi naszym zdaniem wystarczającej przesłanki uzasadniającej brak podziału zamówienia na części. Zamawiający każdorazowo powinien mieć na uwadze również przedmiot zamówienia – występujące różnice między zadaniami, elementami jakie obejmuje przedmiot zamówienia, specyfiką branży, do której adresowane jest zamówienie, itp. Nawet przy niewielkim zamówieniu, które może być zrealizowane przez małych i średnich przedsiębiorców, jeden konkretny element składający się na zakres zamówienia, może ograniczać dostęp do zamówienia i godzić w zasadę równego traktowania wykonawców orz w zasadę efektywności. W tym konkretnym przypadku jest to utrzymanie czystości toalet nazwane w SWZ „sprzątanie wc przy ul. Podzamcze – 2 x dziennie.”. Zamówienie co do zasady dotyczy utrzymania czystości i odpowiedniego stanu technicznego terenów zielonych, ulic, chodników, tzw. małej architektury. Do realizacji tego typu usług konieczny jest inny sprzęt i środki chemiczne niż do toalet. Inna jest również organizacja pracy. Wnioskujemy zatem o ponowne przeanalizowanie zapisów SWZ i wyodrębnienie jako osobnej części zamawiania zadań związanych z utrzymaniem czystości toalet przy ul. Podzamcze. Ponadto zwracamy uwagę, że przy zapisach dotyczących toalet nie ma informacji na temat zgłaszania i/lub naprawy ewentualnych usterek oraz wybierania, przekazywania i rozliczania monet/płatności za korzystanie z toalet. Prosimy o doprecyzowanie.” Ad. 1 Z załącznika zakres prac i harmonogram całoroczny wykreśla się pkt 10. „Pytanie nr 2. W Rozdziale 6 SWZ podano, że termin realizacji zamówienia, to 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. W Załączniku nr 10 do SWZ – wzór umowy, w § 3 zasady płatności nie są zgodne z zapisami SWZ. Jest podział płatności na 12 części od maja 2021 r. do kwietnia 2022 r. Mając na uwadze, że składanie ofert aktualnie zaplanowano na 13 maja 2021 r., umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta najwcześniej w III dekadzie maja. Oznacza to, że 12 miesięcy realizacji zamówienia minie w III dekadzie maja 2022 r. Prosimy o wprowadzenie stosownej korekty do wzoru umowy.” Ad. 2 Termin realizacji zamówienia, to 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. „Pytanie nr 3. W załączniku nr 10 do SWZ, w części pn.; ZAKRES PRAC I HARMONOGRAM CAŁOROCZNY, w poz. 4 podano cyt.: „Ścieżka pieszorowerowa od Pensjonatu Zamkowa do mostu oraz w lewo łącznie z laskiem za posesją p. Staworzyńskiego.” Prosimy o doprecyzowanie o jaką posesję chodzi. Opis posesja p. Staworzyńskiego jest niejednoznaczny. Prosimy o podanie konkretnych metrów dla tej pozycji oraz czy zakres zadań dla poz. 4 obejmuje koszenie trawy, grabienie liści i odśnieżanie?” Ad. 3 Uszczegółowienie zapisu „Ścieżka pieszo-rowerowa od Pensjonatu Zamkowa do mostu oraz w lewo łącznie z laskiem za posesją p. Stwaworzyńskiego”. Ścieżka pieszo-rowerowa od Pensjonatu Zamkowa do mostu oraz w lewo – ścieżka piesza działka nr 1/6 obręb 1 o długości ok. 210m i szerokości 0,5m oraz lasek – działka nr ¾ obręb 6 przy ul. Chełmińskiej o powierzchni ok. 0,2200ha. Zakres zadań: Na odcinku od Pensjonatu Zamkowa do mostu- zgodnie z zakresem prac i harmonogramem całorocznym. Na odcinku od mostu- działka nr 1/6 obręb 1 oraz działka ¾ obręb 6- bieżące utrzymanie czystości. Oraz opróżnianie koszy. Sprzątanie min. 1 x w tygodniu. Zakres prac nie obejmuje: koszenia trawy, grabienia liści, odśnieżania. „Pytanie nr 4. W załączniku nr 10 do SWZ, w części pn.; ZAKRES PRAC I HARMONOGRAM CAŁOROCZNY, w poz. 7 wpisano cyt.: „Teren boisk wielofunkcyjnych”. Prosimy o doprecyzowanie o jakie konkretnie boiska chodzi, gdzie zlokalizowane, jaki jest metraż boisk ? Czy pod hasłem „ utrzymanie czystości” kryje się również czyszczenie sztucznej nawierzchni boisk ?” Ad. 4 Uszczegółowienie zapisu „Teren boisk wielofunkcyjnych” Wymienione w zapisie boiska wielofunkcyjne to tereny położone za budynkiem Spółdzielni Socjalnej „Baza”- działki nr 436/2 oraz 437/2 o łącznej powierzchni ok. 0,6942ha. Teren rekreacji dla rodzin (skatepark, place zabaw, altany, wieże wspinaczkowe…). Pod hasłem utrzymanie czystości rozumiemy również czyszczenie sztucznej nawierzchni (zamiatanie). „Pytanie nr 5. Prosimy o doprecyzowanie zapisu „sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym - codziennie przed uruchomieniem punktu do godz. 8:00”. O jaki punkt gastronomiczny chodzi ? Jaki zakres ma obejmować sprzątanie?” Ad. 5 Uszczegółowienie zapisu „ Sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym” Chodzi o mobilny punkt gastronomiczny na plaży obsługiwany przez Wąbrzeski Dom Kultury. Sprzątanie, bieżące zamiatanie do godz. 8:00 każdego dnia. |
Komunikaty