Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.6.2021 Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych

Zamówienia Publiczne
Gmina Miasto Wąbrzeźno
Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2021 12:56:00
Składania : 17-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 17-05-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu .pdf pdf 124.76 2021-05-05 12:56:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 640.27 2021-05-05 12:56:00 Postępowanie
Załączniki od 1 do 9- edytowalne.7z 7z 51.25 2021-05-05 12:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 10.pdf pdf 330.52 2021-05-05 12:56:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 376.59 2021-05-11 13:47:45 Publiczna wiadomość
zmiana SWZ.pdf pdf 231.83 2021-05-11 13:50:54 Publiczna wiadomość
zmieniony załącznik nr 10 wzór umowy.docx docx 49.25 2021-05-11 13:50:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 48.79 2021-05-11 13:55:26 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 370.22 2021-05-17 11:15:57 Publiczna wiadomość
1383_210524140118_001.pdf pdf 672.24 2021-05-24 14:10:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-24 14:10 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

1383_210524140118_00 [...].pdf

2021-05-17 11:15 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-05-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 350 000,00 zł brutto.
2021-05-17 09:51 Zamówienia Publiczne Zamawiający zgodnie z art.222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz.U z 2019 poz.2019 z późn. zm.) informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi
350 000,00zł brutto.
2021-05-11 13:55 Zamówienia Publiczne Wąbrzeźno, dnia 11 maja 2021r.

Nasz znak: ZP.271.6.2021

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia


Dotyczy: zamówienia publicznego pn.: „Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych”.

W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 11.05.2021, numer 2021/BZP 00051171/01

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-05-11 13:50 Zamówienia Publiczne Wąbrzeźno, dnia 11 maja 2021r.

Nasz znak: ZP.271.6.2021

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia


Dotyczy: zamówienia publicznego pn.: „Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych”.

INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SWZ
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00046448/01 z dnia 05-05-2021r.

Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej SWZ) w zakresie zmiany zapisów w Rozdziale 5 ust.1 pkt. 2) lit. godz. SWZ, Rozdziale 5 ust.1 pkt.14 SWZ, Rozdziale 31 pkt.2 SWZ, Rozdziale 32 pkt.1 SWZ oraz dokonuje zmiany zapisów w załączniku nr 10 do SWZ – wzór umowy.
Ponadto w załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Zmiana treści SWZ w następujących miejscach:
1. Rozdział 5 ust.1 pkt. 2) lit.h SWZ
1.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą:
h) sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym – codziennie przed uruchomieniem punktu do godz. 8:00
1.2 Treść SWZ po zmianie:
h) sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym – codziennie przed uruchomieniem punktu do godz. 8:00 – uszczegółowiono zapis dodając – chodzi o mobilny punkt gastronomiczny na plaży obsługiwany przez Wąbrzeski Dom Kultury. Sprzątanie, bieżące zamiatanie do godz. 8:00 każdego dnia.

2. Rozdział 5 ust.1 pkt.14 SWZ
2.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą:
14) sprzątanie wc przy ul. Podzamcze – 2 x dziennie
2.2 Treść SWZ po zmianie:
14) sprzątanie wc przy ul. Podzamcze – 2 x dziennie – zapis ulega wykreśleniu


3. Rozdział 31 pkt.2 SWZ
3.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą:
Termin składania ofert upływa w dniu 13 maja 2021 roku o godz. 10:00.
3.2 Treść SWZ po zmianie:
Termin składania ofert upływa w dniu 17 maja 2021 roku o godz. 10:00.







4. Rozdział 32 ust.1 SWZ
4.1 Dotychczasowa treść SWZ przed zmianą:
1. Otwarcie ofert złożonych na Platformie nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. 13 maja 2021 roku o godz. 10:15. Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez klikniecie przycisku „Odszyfruj oferty”.
4.2 Treść SWZ po zmianie:
1. Otwarcie ofert złożonych na Platformie nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. 17 maja 2021 roku o godz. 10:15. Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez klikniecie przycisku „Odszyfruj oferty”.

5. Rozdział 33 SWZ dodaje się ust.10
5.1 Treść SWZ po zmianie:
10. Obliczając cenę ofertową Wykonawca powinien mieć na uwadze, że w miesiącach maj 2021r. i maj 2022r. umowa nie będzie realizowana w okresie pełnego miesiąca, wówczas wynagrodzenie będzie przysługiwało proporcjonalnie za ilość dni w danym miesiącu świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z zapisem §3 ust.2 załącznika nr 10 do SWZ – wzór umowy.

zmiana SWZ.pdf

zmieniony załącznik [...].docx

2021-05-11 13:47 Zamówienia Publiczne Wąbrzeźno, 11 maja 2021 r.
Znak sprawy: ZP.271.6.2021

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia


Dotyczy zamówienia publicznego pn.: „ Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych ”.
Biuletyn Zamówień Publicznych 2021/BZP 00046448/01 z 5 maja 2021 r.
Na podstawie art.284 ust.1 Prawa zamówień publicznych – ustawa z dnia11 września 2019 r. ( Dz.U 2019, 2019 z późn. zm) – dalej w skrócie Pzp Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji. Zgodnie z art.284 ust.2 Pzp Zamawiający przekazuje treść pytań wraz z wyjaśnieniami.

„ Pytanie nr 1. Zamawiający w Rozdziale 18 SWZ informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału uzasadnia w następujący sposób: „Wielkość przedmiotu zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Dalszy podział zamówienia rodziłby ryzyko ograniczenia konkurencji, który mógłby skutkować koniecznością unieważnienia postępowania z uwagi na to, że zamówienie nie będzie atrakcyjne do realizacji. Ryzyko unieważnienia prowadzi natomiast do generowania niepotrzebnych kosztów związanych z obowiązkiem prowadzenia kolejnych procedur oraz może utrudniać realizację zadań publicznych.”

Argumentacja dotycząca wielkości zamówienia dostosowanej do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw nie stanowi naszym zdaniem wystarczającej przesłanki uzasadniającej brak podziału zamówienia na części. Zamawiający każdorazowo powinien mieć na uwadze również przedmiot zamówienia – występujące różnice między zadaniami, elementami jakie obejmuje przedmiot zamówienia, specyfiką branży, do której adresowane jest zamówienie, itp. Nawet przy niewielkim zamówieniu, które może być zrealizowane przez małych i średnich przedsiębiorców, jeden konkretny element składający się na zakres zamówienia, może ograniczać dostęp do zamówienia i godzić w zasadę równego traktowania wykonawców orz w zasadę efektywności. W tym konkretnym przypadku jest to utrzymanie czystości toalet nazwane w SWZ „sprzątanie wc przy ul. Podzamcze – 2 x dziennie.”.
Zamówienie co do zasady dotyczy utrzymania czystości i odpowiedniego stanu technicznego terenów zielonych, ulic, chodników, tzw. małej architektury. Do realizacji tego typu usług konieczny jest inny sprzęt i środki chemiczne niż do toalet. Inna jest również organizacja pracy. Wnioskujemy zatem o ponowne przeanalizowanie zapisów SWZ i wyodrębnienie jako osobnej części zamawiania zadań związanych z utrzymaniem czystości toalet przy ul. Podzamcze.

Ponadto zwracamy uwagę, że przy zapisach dotyczących toalet nie ma informacji na temat zgłaszania i/lub naprawy ewentualnych usterek oraz wybierania, przekazywania i rozliczania monet/płatności za korzystanie z toalet. Prosimy o doprecyzowanie.”
Ad. 1
Z załącznika zakres prac i harmonogram całoroczny wykreśla się pkt 10.

„Pytanie nr 2. W Rozdziale 6 SWZ podano, że termin realizacji zamówienia, to 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. W Załączniku nr 10 do SWZ – wzór umowy, w § 3 zasady płatności nie są zgodne z zapisami SWZ. Jest podział płatności na 12 części od maja 2021 r. do kwietnia 2022 r. Mając na uwadze, że składanie ofert aktualnie zaplanowano na 13 maja 2021 r., umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta najwcześniej w III dekadzie maja. Oznacza to, że 12 miesięcy realizacji zamówienia minie w III dekadzie maja 2022 r. Prosimy o wprowadzenie stosownej korekty do wzoru umowy.”
Ad. 2
Termin realizacji zamówienia, to 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

„Pytanie nr 3. W załączniku nr 10 do SWZ, w części pn.; ZAKRES PRAC I HARMONOGRAM CAŁOROCZNY, w poz. 4 podano cyt.: „Ścieżka pieszorowerowa od Pensjonatu Zamkowa do mostu oraz w lewo łącznie z laskiem za posesją p. Staworzyńskiego.” Prosimy o doprecyzowanie o jaką posesję chodzi. Opis posesja p. Staworzyńskiego jest niejednoznaczny. Prosimy o podanie konkretnych metrów dla tej pozycji oraz czy zakres zadań dla poz. 4 obejmuje koszenie trawy, grabienie liści i odśnieżanie?”
Ad. 3
Uszczegółowienie zapisu
„Ścieżka pieszo-rowerowa od Pensjonatu Zamkowa do mostu oraz w lewo łącznie z laskiem za posesją p. Stwaworzyńskiego”.
Ścieżka pieszo-rowerowa od Pensjonatu Zamkowa do mostu oraz w lewo – ścieżka piesza działka nr 1/6 obręb 1 o długości ok. 210m i szerokości 0,5m oraz lasek – działka nr ¾ obręb 6 przy ul. Chełmińskiej o powierzchni ok. 0,2200ha.
Zakres zadań:
Na odcinku od Pensjonatu Zamkowa do mostu- zgodnie z zakresem prac i harmonogramem całorocznym.
Na odcinku od mostu- działka nr 1/6 obręb 1 oraz działka ¾ obręb 6- bieżące utrzymanie czystości. Oraz opróżnianie koszy. Sprzątanie min. 1 x w tygodniu.
Zakres prac nie obejmuje: koszenia trawy, grabienia liści, odśnieżania.

„Pytanie nr 4. W załączniku nr 10 do SWZ, w części pn.; ZAKRES PRAC I HARMONOGRAM CAŁOROCZNY, w poz. 7 wpisano cyt.: „Teren boisk wielofunkcyjnych”. Prosimy
o doprecyzowanie o jakie konkretnie boiska chodzi, gdzie zlokalizowane, jaki jest metraż boisk ? Czy pod hasłem „ utrzymanie czystości” kryje się również czyszczenie sztucznej nawierzchni boisk ?”
Ad. 4
Uszczegółowienie zapisu
„Teren boisk wielofunkcyjnych”
Wymienione w zapisie boiska wielofunkcyjne to tereny położone za budynkiem Spółdzielni Socjalnej „Baza”- działki nr 436/2 oraz 437/2 o łącznej powierzchni ok. 0,6942ha.
Teren rekreacji dla rodzin (skatepark, place zabaw, altany, wieże wspinaczkowe…).
Pod hasłem utrzymanie czystości rozumiemy również czyszczenie sztucznej nawierzchni (zamiatanie).

„Pytanie nr 5. Prosimy o doprecyzowanie zapisu „sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym - codziennie przed uruchomieniem punktu do godz. 8:00”. O jaki punkt gastronomiczny chodzi ? Jaki zakres ma obejmować sprzątanie?”
Ad. 5
Uszczegółowienie zapisu
„ Sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym”
Chodzi o mobilny punkt gastronomiczny na plaży obsługiwany przez Wąbrzeski Dom Kultury. Sprzątanie, bieżące zamiatanie do godz. 8:00 każdego dnia.


Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 410