Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/9/2021 Wykonanie instalacji poczty pneumatycznej pomiędzy budynkami szpitala ul. Komeńskiego 35 i Żeromskiego 22 - roboty budowlane, drogowe i instalacyjne

Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2021 11:43:00
Składania : 11-06-2021 11:15:00
Otwarcia : 11-06-2021 11:20:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie_o_zamówieniu_poczta_pneumat.pdf pdf 101.24 2021-05-05 11:43:00 Postępowanie
Załączniki_1_9_do_SWZ.rar rar 61005.34 2021-05-05 11:43:00 Postępowanie
1_Zmiana_terminu_na_28052021.pdf pdf 34.34 2021-05-27 09:56:00 Postępowanie
2_Zmiana_terminu_na_15062021.pdf pdf 34.09 2021-05-27 09:56:02 Postępowanie
SWZ_9_21_Poczta_pneumatyczna_RB_3_zmiana_terminu.pdf pdf 982.98 2021-06-11 09:45:11 Postępowanie
3_Zmiana_terminu_na_26062021.pdf pdf 36 2021-06-11 09:45:18 Postępowanie
Wyjaśnienia_12052021.pdf pdf 338.02 2021-05-12 11:32:58 Publiczna wiadomość
Zmiana_terminu_na_28052021.pdf pdf 322.51 2021-05-20 09:00:53 Publiczna wiadomość
2_Zmiana_terminu_na_15062021.pdf pdf 34.09 2021-05-27 09:55:32 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 322.56 2021-06-11 11:03:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-11 11:15 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1.299.302,00 zł
2021-06-11 11:03 Andrzej Żuk
Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 unieważnia postępowanie o udzielenia zmówienia na wykonanie instalacji poczty pneumatycznej pomiędzy budynkami szpitala ul. Komeńskiego 35 i Żeromskiego 22 - roboty budowlane, drogowe i instalacyjne zgodnie z art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu – brak ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-06-11 09:44 Andrzej Żuk Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 informuje, że zgodnie z art. 286 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp zmienia treść SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 23.06.2021r. godz. 9:00 Termin otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 23.06.2021r. godz. 9:05 Termin związania z oferta zostaje zmieniony na 22.07.2021r.
2021-05-27 09:55 Andrzej Żuk Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 informuje, że zgodnie z art. 286 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp zmienia treść SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 15.06.2021r. godz. 9:00 Termin otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 15.06.2021r. godz. 9:05 Termin związania z oferta zostaje zmieniony na 14.07.2021r.

2_Zmiana_terminu_na_ [...].pdf

2021-05-20 09:00 Andrzej Żuk Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 informuje, że zgodnie z art. 286 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp zmienia treść SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert.

Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 28.05.2021r. godz. 9:00
Termin otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 28.05.2021r. godz. 9:05
Termin związania z oferta zostaje zmieniony na 26.06.2021r.

Zmiana_terminu_na_28 [...].pdf

2021-05-13 14:57 Andrzej Żuk Zamawiający zmienia odpowiedź udzieloną w dniu 12.05.2021r. na pytanie nr 5.

Pytanie 5
Chcielibyśmy poprosić o doprecyzowanie obowiązujących Wykonawcę wymagań w zakresie rodzaju stosowanego okablowania pod kątem ppoż. W zależności od wymagań Inwestora /GW /Inspektorów Nadzoru spotkaliśmy się z różną oceną wymagań w tym zakresie na różnych budowach. Czy mamy zastosować kable i przewody niezapalne (wg. klasyfikacji CPR "słabo palne" klasa B2) np.:

Kable zasilający N2XH-J 3x2,5 0,6/1kV klasa B2ca -s1b,d0,a1
Przewód teleinformatyczny BiTLAN F/FTP 4x2x23 AWG cat. 6A 500MHz LSOH TI0118 klasa B2ca-s1a d1 a1
czy możemy zastosować okablowanie "standardowe" opisane w STWIOR i projekcie budowlanym w klasie C lub niższej?

Komentarz: obecna dyrektywa CPR definiuje podział na siedem klas i są to odpowiednio: Aca, B1ca, B2ca, Cca, Dca, Eca, Fca

Prawidłowa odpowiedź brzmi:
Wewnątrz budynków należy zastosować kable i przewody niezapalne, natomiast na zewnątrz budynku okablowanie standardowe.
2021-05-12 11:32 Andrzej Żuk Wyjaśnienia z dnia 12.05.2021r.

Wyjaśnienia_12052021 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 765