Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: sprawa BZP.3810.14.2021.TP Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105 usług transportowych specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w terminie 9 miesięcy ( od dnia 03.06.2021r do 28.02.2022r. z podziałem na 5 zadań

Deadlines:
Published : 30-04-2021 16:26:00
Placing offers : 10-05-2021 09:30:00
Offers opening : 10-05-2021 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
14 Ogłoszenie o Zamoweiniou 2021_BZP 00045111_01.pdf pdf 141.63 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14 SWZ.docx docx 92.21 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14-zał.nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).docx docx 42.91 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14 Zalacznik cenowy ( zał nr 1 do Oferty).xls xls 90.5 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14 wzor umowy TRANSPORT SANITARNY ul Grabiszynska.doc doc 144 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14 Umowa przewoz krwi GRAB( zał nr 2a do siwz).doc doc 103.5 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14-zał nr 3 do SWZ (Oświadczenie wstępne dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania).docx docx 47.08 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14-zał nr 4 do SWZ - Oświadczenie wstępne dotyczące warunków udziału w postępowaniu.docx docx 46.88 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14-zał nr 5 do SWZ (oświadczenie o aktualności informacji).docx docx 23.32 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14 zal._Nr_6 do_SIWZ__Wykaz_srodkow_transportu.doc doc 38 2021-04-30 16:26:00 Proceeding
14 Informacja z otwarcia Ofert.docx docx 23.16 2021-05-10 15:04:56 Public message
14 uniewaznienie postępowania w zadaniu nr 3 karetka S.pdf pdf 259.91 2021-05-12 14:37:29 Public message
14 wyniki postepowania i informacja o odrzuceniu 1 oferty.pdf pdf 613.97 2021-05-26 13:32:46 Public message

Announcements

2021-05-26 13:32 Teresa Podsiadło 14 informacja o wyborze ofert najkorzystniejsze i odrzuceniu 1 z ofert

14 wyniki postepowan [...].pdf

2021-05-12 14:37 Teresa Podsiadło 14uniewaznienie postepowania w zadaniu nr 3 Karetka S

14 uniewaznienie pos [...].pdf

2021-05-10 15:04 Teresa Podsiadło 14 informacja z otwarcia ofert

14 Informacja z otwa [...].docx

2021-05-10 09:30 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę gross na sfinansowanie zamówienia 283 230,00 zł.
Zadanie nr 1 – 78 930,00zł
Zadanie nr 2 – 58950,00zł
Zadanie nr 3 – 42750,00zł
Zadanie nr 4 – 52200,00zl
Zadanie nr 5 – 31500,00zł

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 377