Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 03-ZP-RB-04-21/40 Remont (wymiana) dźwigu w budynku nr 3 oraz remont sali konferencyjnej w budynku nr 38, zlokalizowanych przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie

Termin:
Zamieszczenia : 30-04-2021 12:20:00
Składania : 01-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 01-06-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Oferty można składać na następujące części zamówienia:


Numer części zamówienia


Nazwa części zamówienia

 

Część 1


Remont (wymiana) dźwigu w budynku nr 3, ul. Łukasińskiego 33, Szczecin

Część 2


Remont sali konferencyjnej w budynku nr 38, ul. Łukasińskiego 33, Szczecin

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 125.27 2021-04-30 12:20:00 Postępowanie
SWZ - 03-ZP-RB-04-21-40.pdf pdf 509.52 2021-04-30 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - dokumentacja dla 1 cz.rar rar 236.92 2021-04-30 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - dokumentacja dla 2 cz. (b. budowlana, b.elektryczna).rar rar 2247.77 2021-04-30 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 6A - Umowa wzór dla 1 części.pdf pdf 379.15 2021-04-30 12:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 6B - Umowa wzór dla 2 części.pdf pdf 379.27 2021-04-30 12:20:00 Postępowanie
Załączniki nr 1, 2, 5, 7 do SWZ.docx docx 44.73 2021-04-30 12:20:00 Postępowanie
WYZNACZENIE TERMINU WIZJI LOKALNEJ.pdf pdf 304.55 2021-05-06 09:05:31 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - zmiana terminu składania i otwarcia ofer.zip zip 191.16 2021-05-14 12:18:20 Publiczna wiadomość
PONOWNE WYZNACZENIE TERMINU WIZJI LOKALNEJ.pdf pdf 169.55 2021-05-19 14:59:25 Publiczna wiadomość
Zmiana II SWZ.pdf pdf 256.38 2021-05-21 12:11:10 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania Wykonawców - 1 część.pdf pdf 193.74 2021-05-21 10:10:31 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do odpowiedzi - Przekrój poziomy przez szyb.pdf pdf 96.23 2021-05-21 10:10:31 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania Wykonawców II - 2 część.pdf pdf 574.62 2021-05-27 12:01:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 94.66 2021-06-01 11:13:34 Publiczna wiadomość
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1 i 2 CZ. - platforma.pdf pdf 237.48 2021-06-21 12:02:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-21 12:02 Ewa Zianowicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie 1 i 2 części postępowania.
Ewa Zianowicz

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJ [...].pdf

2021-06-01 11:13 Ewa Zianowicz Zgodnie z art. 222 ust. 5 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający udostępnia Informacje z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-01 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) podaje informacje o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 1 – Remont (wymiana) dźwigu w budynku nr 3, ul. Łukasińskiego 33, Szczecin - 205 000,00 zł brutto.
Część 2 – Remont sali konferencyjnej w budynku nr 38, ul. Łukasińskiego 33, Szczecin - 80 000,00 zł brutto.
2021-05-27 12:01 Ewa Zianowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców - 2 część.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2021-05-21 12:11 Ewa Zianowicz Zmiana treści SWZ - STWiORB dla 1 części

Zmiana II SWZ.pdf

2021-05-21 10:10 Ewa Zianowicz Odpowiedzi na pytania Wykonawców.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 1 do od [...].pdf

2021-05-19 14:59 Ewa Zianowicz Informacja dla Wykonawców - ponowne wyznaczenie terminu wizji lokalnej dla 1 części postępowania.

PONOWNE WYZNACZENIE [...].pdf

2021-05-14 12:18 Ewa Zianowicz Zmiana treści SWZ - zmiana terminu składania i otwarcia ofert.

Zmiana SWZ - zmiana [...].zip

2021-05-06 09:05 Ewa Zianowicz Informacja dla Wykonawców - wyznaczenie terminu wizji lokalnej dla 1 i 2 części

WYZNACZENIE TERMINU [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 937