Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie pomiarów szkodliwych czynników chemicznych, czynników rakotwórczych i mutagennych oraz pola elektromagnetycznego wraz z wykonaniem sprawozdania z wyników pomiarów

Termin:
Zamieszczenia : 30-04-2021 13:01:00
Składania : 13-05-2021 16:00:00
Otwarcia : 13-05-2021 16:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Uniwersytet Szczeciński z siedzibą w Szczecinie, 

70-453 Szczecin, al. Papieża  Jana Pawła II nr 31,

NIP 8510208005 , REGON 001208777 

Zaprasza do złożenia oferty na :

I. Przedmiot zamówienia publicznego

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania pomiarów szkodliwych czynników chemicznych, czynników rakotwórczych i mutagennych oraz pola elektromagnetycznego wraz z wykonaniem sprawozdania z wyników pomiarów. Pomieszczenia w których należy dokonać pomiarów znajdują się w budynkach mieszczących się przy:

1.   ul. Mickiewicza 16a, Mickiewicza 18 (budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie) w Szczecinie, dotyczy pomiarów szkodliwych czynników chemicznych,

2.    ul. Wąskiej 13, Felczaka 3 C (budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie) w Szczecinie, dotyczy pomiarów czynników o działaniu rakotwórczym i mutagennym,

3.     ul. Narutowicza 17 C w Szczecinie, dot. pomiarów czynników o działaniu rakotwórczym i mutagennym,

4.     ul. Żubrów 6 w Szczecinie, dot. pomiarów pola lub promieniowania elekromagnetycznego.

Dokładna lokalizacja dla danych pomiarów wraz z wykazem punktów pomiarowych znajduje się w załączniku nr 1 do oferty.

Zakres prac obejmuje:

1.     Wykonanie pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy wraz z wykonaniem sprawozdania z wyników pomiarów, które powinno zawierać wyniki pomiarów, określenie stref ochronnych pola elektromagnetycznego, mapę stref ochronnych pola elektromagnetycznego, daty wykonania pomiarów kontrolnych,

2.     Sporządzenie sprawozdań z pomiarów w trzech egzemplarzach w formie drukowanej.

 

II. Parametry techniczne:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy w poniższym zakresie wraz z wykonaniem sprawozdania z wyników pomiarów zgodnie z:

1)    Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 czerwca 2016 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na pole elektromagnetyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 950)

2)    Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. (Dz.U. z 2011 r. nr 33 poz.166 ze zm.).

3)    Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania w zakresie badań i pomiarów czynników niebezpiecznych dla zdrowia określonych w § 15 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 października 2019 r. w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz.U. 2019 poz. 1995), bądź  posiadać akredytację w wyżej wymienionym zakresie na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014  r. poz. 1645 ze zm.).

4)   Pomiary należy wykonać zgodnie z obowiązującymi zaleceniami sanitarnymi dotyczącymi rozprzestrzenianiu wirusa SARS- CoV-2 oraz ustawą z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 568).

 

III. Inne warunki realizacji zamówienia:

1)    O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

a. posiadają aktualny certyfikat akredytacji laboratorium badawczego wydany przez Polskie Centrum Akredytacji,

b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c. w przypadku korzystania Wykonawcy z usług podwykonawcy, podwykonawca również powinien spełniać określone wymagania, w zakresie posiadania stosownych uprawnień i akredytacji.

2)    Wykonawca dołączy do formularza oferty kserokopię certyfikatu akredytacji lub innego dokumentu opisanego w pkt. 1).

3)    Ofertę należy złożyć na całość przedmiotu zamówienia.

4)   Podana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem pomiarów środowiska pracy i opracowaniem sprawozdań, w tym koszty dojazdu.

5)    Pomiary będą prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00.

6)    Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym pomiary odzież i obuwie ochronne oraz niezbędne środki ochrony indywidualnej.

7)    Wykonawca w celu ochrony pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego przed potencjalnym narażeniem na kontakt z koronawirusem SARS-CoV-2 spełni następujące wymagania:

a)   wyposaży pracowników wykonujących pomiary w środki ochrony indywidualnej: rękawiczki jednorazowe i maseczki ochronne lub przyłbice ochronne,

b)     pracownicy przed przystąpieniem do pomiarów zdezynfekują powierzchnię sprzętu pomiarowego i dłonie,

8)   Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia lub spowodowane przez personel, za który Wykonawca ponosi odpowiedzialność.

9)    Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprawozdanie z pomiarów wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie naruszających praw osób trzecich.

10)  Wykonawca zobowiązuje się wykonać:

a. Sprawozdanie z pomiarów zawierające w szczególności wyniki pomiarów, określenie stref ochronnych pola elektromagnetycznego, mapę stref ochronnych pola elektromagnetycznego, daty wykonania pomiarów kontrolnych.

b. Sprawozdanie z pomiarów należy wykonać w trzech egzemplarzach w formie drukowanej.

11)  Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego dokona oceny przedmiotu zamówienia i przekaże Wykonawcy pisemną opinię w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego przedmiotu zamówienia zakresie spełnienia wszystkich kryteriów.

12) Po dokonaniu oceny przedmiotu zamówienia w przypadku pozytywnej oceny upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu zamówienia upoważniający Wykonawcę do wystawienia faktury za wykonany przedmiot zamówienia. Podpisanie wyżej wymienionego protokołu stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia.

13)  Brak kompletnego przedmiotu zamówienia lub pozytywnej opinii upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, upoważnia Zamawiającego do odmowy podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia z podaniem uzasadnienia odmowy podpisania protokołu.

14)  Wszelki nieprawidłowości wady stwierdzone podczas odbioru przedmiotu zamówienia zostaną zawarte w protokole odbioru.

15) Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wszelkich poprawek w treści sprawozdania na żądanie Zamawiającego, o ile konieczność ich wyniknie z niewłaściwego wykonania usługi w terminie do 3 dni roboczych.

 

IV. Płatności:                                                                 

Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od odebrania przedmiotu zamówienia. 

V. Sposób złożenia oferty

 

Oferty cenowe można składać za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie 
do 13.05.2021 r. do godz. 16.00 w formie oferty cenowej wskazanej bezpośrednio w formularzu on-line na platformie zakupowej.

 

VI. Kryteria wyboru oferty:

100 % cena. 

VII. Termin wykonania usługi :

15.06.2021 r.

VIII. Zawiadomienie o wyborze oferty: 

W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę, lub ponowienia zapytania ofertowego

 IX. Do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego jest upoważniona: 

Dariusz Tyrka- p.o. Kierownika Działu BHP i Ochrony Środowiska US, tel.914441139

X. Załączniki: 

1.Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 

DODATKOWE INFORMACJE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016[KO2] /679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: §  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Szczeciński, al. Papieża Jana Pawła II 22a 70-453 Szczecin. §  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem zapytania ofertowego.§  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;§  posiada Pani/Pan:−    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;−    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;−    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1- Wykaz punktów i lokalizacji pomiarowych.docx docx 34.36 2021-04-30 13:01:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie pomiarów Zgodnie z opisem wymagań 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 578