Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-04-2021 13:01:00 |
Składania : | 13-05-2021 16:00:00 |
Otwarcia : | 13-05-2021 16:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Uniwersytet Szczeciński z siedzibą w Szczecinie,
70-453 Szczecin, al. Papieża
Jana Pawła II nr 31,
NIP 8510208005 , REGON
001208777
Zaprasza do złożenia oferty na :
I. Przedmiot zamówienia publicznego
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania pomiarów szkodliwych czynników chemicznych, czynników rakotwórczych i mutagennych oraz pola elektromagnetycznego wraz z wykonaniem sprawozdania z wyników pomiarów. Pomieszczenia w których należy dokonać pomiarów znajdują się w budynkach mieszczących się przy:
1. ul. Mickiewicza
16a, Mickiewicza 18 (budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie) w
Szczecinie, dotyczy pomiarów
szkodliwych czynników chemicznych,
2. ul.
Wąskiej 13, Felczaka 3 C (budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie) w
Szczecinie, dotyczy pomiarów czynników
o działaniu rakotwórczym i mutagennym,
3. ul.
Narutowicza 17 C w Szczecinie, dot. pomiarów czynników o działaniu rakotwórczym i mutagennym,
4. ul. Żubrów 6 w Szczecinie, dot. pomiarów pola lub promieniowania elekromagnetycznego.
Dokładna lokalizacja dla danych pomiarów wraz z wykazem punktów pomiarowych znajduje się w załączniku nr 1 do oferty.
Zakres
prac obejmuje:
1. Wykonanie pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
wraz z wykonaniem sprawozdania z wyników pomiarów, które powinno zawierać wyniki
pomiarów, określenie stref ochronnych pola elektromagnetycznego, mapę stref
ochronnych pola elektromagnetycznego, daty wykonania pomiarów kontrolnych,
2. Sporządzenie sprawozdań z pomiarów w trzech egzemplarzach w formie
drukowanej.
II. Parametry techniczne:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów czynników
szkodliwych na stanowiskach pracy w poniższym zakresie wraz z wykonaniem
sprawozdania z wyników pomiarów zgodnie z:
1)
Rozporządzeniem
Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 czerwca 2016 roku w
sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na
pole elektromagnetyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 950)
2) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia
2 lutego 2011 r. w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w
środowisku pracy. (Dz.U. z 2011 r. nr 33
poz.166 ze zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania w zakresie
badań i pomiarów czynników niebezpiecznych dla zdrowia określonych w § 15
Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 października 2019 r. w sprawie badań
i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz.U. 2019
poz. 1995), bądź posiadać akredytację w
wyżej wymienionym zakresie na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia
2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r. poz. 1645 ze zm.).
4) Pomiary należy wykonać zgodnie z obowiązującymi
zaleceniami sanitarnymi dotyczącymi rozprzestrzenianiu wirusa SARS- CoV-2 oraz ustawą z dnia 31 marca 2020 r. o
zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz
wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz.
568).
III. Inne warunki realizacji
zamówienia:
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy,
którzy:
a. posiadają aktualny certyfikat akredytacji laboratorium
badawczego wydany przez Polskie Centrum Akredytacji,
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c. w przypadku korzystania Wykonawcy z usług
podwykonawcy, podwykonawca również powinien spełniać określone wymagania, w
zakresie posiadania stosownych uprawnień i akredytacji.
2) Wykonawca dołączy do formularza oferty kserokopię
certyfikatu akredytacji lub innego dokumentu opisanego w pkt. 1).
3) Ofertę należy złożyć na całość przedmiotu zamówienia.
4) Podana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane
z przeprowadzeniem pomiarów środowiska pracy i opracowaniem sprawozdań, w tym
koszty dojazdu.
5) Pomiary będą prowadzone w dni robocze od poniedziałku do
piątku w godzinach 8:00 do 14:00.
6) Wykonawca
zapewni pracownikom wykonującym pomiary odzież i obuwie ochronne oraz niezbędne
środki ochrony indywidualnej.
7) Wykonawca
w celu ochrony pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego przed potencjalnym
narażeniem na kontakt z koronawirusem SARS-CoV-2 spełni następujące wymagania:
a) wyposaży pracowników wykonujących pomiary w środki
ochrony indywidualnej: rękawiczki jednorazowe i maseczki ochronne lub przyłbice
ochronne,
b) pracownicy przed przystąpieniem do pomiarów zdezynfekują
powierzchnię sprzętu pomiarowego i dłonie,
8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za
szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia lub spowodowane przez personel, za który Wykonawca ponosi
odpowiedzialność.
9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprawozdanie z
pomiarów wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie naruszających praw osób
trzecich.
10) Wykonawca zobowiązuje się wykonać:
a. Sprawozdanie z pomiarów zawierające w szczególności
wyniki pomiarów, określenie stref ochronnych pola elektromagnetycznego, mapę
stref ochronnych pola elektromagnetycznego, daty wykonania pomiarów
kontrolnych.
b. Sprawozdanie z pomiarów należy wykonać w trzech
egzemplarzach w formie drukowanej.
11) Upoważniony
przedstawiciel Zamawiającego dokona oceny przedmiotu zamówienia i przekaże
Wykonawcy pisemną opinię w ciągu 5 dni roboczych od
dnia dostarczenia upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego przedmiotu
zamówienia zakresie spełnienia wszystkich kryteriów.
12) Po
dokonaniu oceny przedmiotu zamówienia w przypadku pozytywnej oceny
upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zostanie sporządzony protokół
odbioru przedmiotu zamówienia upoważniający Wykonawcę do wystawienia faktury za
wykonany przedmiot zamówienia. Podpisanie wyżej wymienionego protokołu stanowić
będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia.
13) Brak
kompletnego przedmiotu zamówienia lub pozytywnej opinii upoważnionego
przedstawiciela Zamawiającego, upoważnia Zamawiającego do odmowy podpisania
protokołu odbioru przedmiotu zamówienia z podaniem uzasadnienia odmowy
podpisania protokołu.
14) Wszelki nieprawidłowości wady stwierdzone podczas odbioru
przedmiotu zamówienia zostaną zawarte w protokole odbioru.
15) Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wszelkich poprawek w treści sprawozdania na żądanie Zamawiającego, o ile konieczność ich wyniknie z niewłaściwego wykonania usługi w terminie do 3 dni roboczych.
IV. Płatności:
Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od
odebrania przedmiotu zamówienia.
V. Sposób złożenia oferty
Oferty
cenowe można składać za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie
do 13.05.2021 r. do godz. 16.00 w formie oferty cenowej
wskazanej bezpośrednio w formularzu on-line na platformie zakupowej.
VI. Kryteria wyboru oferty:
100 % cena.
VII. Termin wykonania usługi :
15.06.2021 r.
VIII. Zawiadomienie o wyborze
oferty:
W przypadku złożenia mniej niż dwóch
ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który
złożył jedyną ważną ofertę, lub ponowienia zapytania ofertowego
IX. Do kontaktów w sprawie
zapytania ofertowego jest upoważniona:
Dariusz Tyrka- p.o. Kierownika
Działu BHP i Ochrony Środowiska US, tel.914441139
X. Załączniki:
1.Opis przedmiotu zamówienia-
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
DODATKOWE INFORMACJE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016[KO2] /679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: § administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Uniwersytet Szczeciński, al. Papieża Jana Pawła II 22a 70-453
Szczecin. § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem zapytania
ofertowego.§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22RODO;§ posiada Pani/Pan:− na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
Komunikaty