Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2021 12:48:00 |
Składania : | 07-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ”Świadczenie usługi serwisowo – materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno – użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałów zamiejscowych KGP” 62/ZP/2021 (Rej. 29/L/2021 poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 50310000-1, 30124000-4, 30124300-7.
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji – 12 miesięcy licząc od daty:
19.06.2021r. – dla zadania nr 1;
13.07.2021r. – dla zadania nr 2;
19.06.2021r. – dla zadania nr 3;
19.06.2021r. – dla zadania nr 4;
lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy w ramach danego zadania, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej - zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy i OPZ.
2) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
3) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
5) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
6) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
· Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Załącznik nr 2 tj.: Formularz ofertowy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na wybrane zadanie/a – w tym przypadku Wykonawca wypełnia formularz ofertowy wraz z częścią na wybrane przez siebie zadanie/a;
· Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę aktualnej autoryzacji serwisowej w zakresie kserokopiarek CANON wydany przez CANON POLSKA;
Skan dokumentu o którym mowa powyżej powinien być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
· Pełnomocnictwo /w przypadku jego udzielenia.
Uwaga: Zamawiający do wykonania czynności serwisowych polegających na bieżącej naprawie i konserwacji kserokopiarek wymaga zatrudnienia osoby/ osób (posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie wynikające z zakresu prac określonego w OPZ) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. W/w wymóg zatrudnienia nie dotyczy Wykonawcy, który wykazane w/w czynności wykonuje wyłącznie osobiście.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie Opcji zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii w ramach poszczególnych zadań zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie zgodnie z warunkami Umowy.
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Wojciech Kępka tel.: 47 701 34 43;
e-mail: wojciech.kepka@ra.policja.gov.pl;
· w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52
e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny zwłaszcza w przypadku nie otrzymania środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-11 14:01 | Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.
poz.
2019)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęło
3
ważne
oferty: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: dla zadania nr 1: BILT Polska S.C. ul. Mariacka 5/7 lok. 2 i 3, 26-600 Radom za cenę brutto: 28.000,00 zł /słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych. dla zadania nr 2: BILT Polska S.C. ul. Mariacka 5/7 lok. 2 i 3, 26-600 Radom za cenę brutto: 3.900,00 zł /słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych. dla zadania nr 3: XEROSERWIS Ireneusz Golatowski, ul. Narodowych Sił Zbrojnych 6, 09-400 Płock za cenę brutto: 40.680,00 zł /słownie: czterdzieści tysięcy sześćset osiemdziesiąt złotych. dla zadania nr 4: XEROSERWIS Ireneusz Golatowski, ul. Narodowych Sił Zbrojnych 6, 09-400 Płock za cenę brutto: 20.340,00 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy trzysta czterdzieści złotych. Wybrane wyżej oferty na w/w zadania okazały się najkorzystniejsza ponieważ zawierały najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ. |
Komunikaty