Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2021 15:14:00 |
Składania : | 07-05-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 07-05-2021 11:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej
dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Szczegółowych Specyfikacji
Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych remontu pomieszczeń (węzłów
łazienek szkolnych, stołówki oraz pomieszczeń z nią sąsiadujących) zlokalizowanych
w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej w Mostach.
Zakres prac projektowych oraz
wymagania Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej zawarto w Opisie
Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami.
Oferent z chwilą złożenia oferty
oświadcza, ze zdobył wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty
oraz w cenie zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia na
warunkach określonych w niniejszym ogłoszeniu i zawartej umowie.
Termin
wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od
dnia zawarcia umowy
Zakończenie: 35 dni od daty
zawarcia umowy
Warunki
udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
dokumentacji dysponował projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w branżach: architektonicznej, sanitarnej i
elektrycznej.
Przed wyborem oferty Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 660 43 30
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty