Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-04-2021 11:00:00 |
Składania : | 05-05-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 05-05-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Zamawiający: GMINA NOWA SŁUPIA
Działając
na podstawie Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z
dnia 04.02.2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę
Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto w
Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
„Zakup i dostawa 1 sztuki regulatora ciśnienia DN 200”
Regulator ciśnienia zabezpiecza sieć wodociągową po
stronie wylotowej przed niepożądanym wzrostem ciśnienia po stronie wlotowej.
Zastosowanie regulatora ciśnienia zapobiega uszkodzeniom powodowanym nadmiernym
ciśnieniem oraz zmniejsza zużycie wody. Nastawione ciśnienie wylotowe
utrzymywane jest na stałym poziomie nawet w przypadku znacznych wahań ciśnienia
wlotowego.
Dane techniczne:
Medium – woda
Średnica przyłącza – DN 200
Przepływ – min 10 m³/h
Typ przyłącza – kołnierzowe
Min. ciśnienie wejściowe – 0,2 MPa
Zakres nastawy ciśnienia – 0,15 – 0,6 MPa
3. Warunki udziału:
3.1 okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące od daty
dostarczenia przedmiotu Zamawiającemu,
3.2 dostawa na koszt Sprzedawcy,
3.3 wymagany termin realizacji zamówienia: nie więcej niż 7
dni roboczych od dnia podpisania umowy.
3.4 wymagany termin związania ofertą: 30 dni
4. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
- formularz ofertowy Załącznik nr 1 ,
- zaparafowany wzór
umowy Załącznik nr 2,
- klauzula RODO.
5. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – najniższa cena
6. Dodatkowe informacje:
6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
6.2 Wyjaśnienia treści
ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również
zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
6.3 Sprawdzanie
wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę
należy złożyć w wybranej formie:
Uwaga:
1)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
2)
Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być
zeskanowany i dopiero
w takiej formie przesłany.
Osoba do kontaktu:
Jacek Brożyna - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi
tel. /41/ 363-03-73
2021-05-07 12:36 | Jacek Brożyna | Zamawiający informuje o unieważnieniu postepowania. W załączeniu skan zawiadomienia. |
Komunikaty