Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/2/2021 Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek

Zamówienia Publiczne
Szpital Powiatowy w Piszu
Deadlines:
Published : 27-04-2021 08:18:00
Placing offers : 04-05-2021 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Papier kserograficzny.ods ods 4.98 2021-04-27 08:18:00 Subject of the order
Płyty i koperty.ods ods 4.71 2021-04-27 08:18:00 Subject of the order
Tonery, tusze, bebny.ods ods 5.81 2021-04-27 08:18:00 Subject of the order
Wzór umowy - załacznik nr 2.pdf pdf 52.08 2021-04-27 08:18:00 Criterion
Informacja o wyborze 1.pdf pdf 62.47 2021-05-24 14:05:50 Public message

Announcements

2021-05-24 14:05 Zamówienia Publiczne Wybór ofert

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część 1 - Papier kserograficzny - w oryginalnym opakowaniu, dobrej jakości. - Kolor – biały - Ilość w ryzie – 500 arkuszy - Format – A4, A3, A5 - Gramatura – 80g/m2 - Białość CIE - nie mniej niż 146 dotyczy każdej z poszczególnych dostaw.

Papier kserograficzn [...].ods

1 year SPZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
ul. H. Sienkiewicza 2
12-200, Pisz
(0)
2 Część 2 - Płyty i koperty - płyty i koperty (z okienkiem) fabrycznie nowe zgodne z wykazem asortymentowym dotyczy każdej z poszczególnych dostaw.

Płyty i koperty.ods

1 year SPZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
ul. H. Sienkiewicza 2
12-200, Pisz
(0)
3 Część 3 - Tonery, tusze, bębny - fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne drukarek posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne do drukarek z wyjątkiem poz. 5, 7, 8, 20 (TONERY), poz. 5, 8, 9, 10, 11 (TUSZE) i poz. 1, 2, 3, 4 (BĘBNY) załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, gdyż materiały eksploatacyjne w tych pozycjach muszą być oryginalne ze względu na obejmującą sprzęt gwarancję.

Tonery, tusze, bebny [...].ods

1 year SPZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
ul. H. Sienkiewicza 2
12-200, Pisz
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferta równoważna - W przypadku złożenia oferty równoważnej ( z wyjątkiem pozycji oryginalnych) na materiały eksploatacyjne do drukarek, do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie (napisane przez wykonawcę) zapewniające, że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, które spowodowało uszkodzenie urządzeń drukujących dostawca zobowiązuje się wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego sprzętu. Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
6 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" - załącznik nr 2

Wzór umowy - załaczn [...].pdf

(0)
7 Formularze asortymentowo-cenowe - 3 części - Proszę załączyć wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy. Wszystkie pozycje formularza muszą zostać wypełnione. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub poszczególne części i nie może dzielić części na pozycje. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
8 Czas trwania umowy 12 miesięcy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Określone w formularzach asortymentowo-cenowych ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wielkość i termin każdorazowej dostawy zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając wykonawcy zamówienie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 800