Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-04-2021 12:04:00 |
Składania : | 29-04-2021 11:46:00 |
Otwarcia : | 29-04-2021 11:51:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-10 19:15 | Magdalena Kuzar |
Szanowni
Państwo,
Dziękujemy oferentom za złożenie ofert w ramach postępowania “Wydruk broszury informacyjnej” z dnia 26.04.2021 r. o wartości nieprzekraczalnej 30 000 euro, o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, mającego na celu wyłonienie Wykonawcy na zadanie „Druk broszury informacyjnej wraz z DTP z gotowych plików” informuję, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Drukarnia Silverprint Adam Dąbrowski ul. Gliniana 13, 91-336 Łódź tel. 730 992 903 Uzasadnienie wyboru oferty: - oferta spełniania warunki cenowe podane w zapytaniu ofertowym, - zostały przesłane próbki wydruków w wyznaczonym terminie, - oferta spełnia warunki jakościowe ocenione na podstawie przesłanych próbek, najlepsza jakość wydruku oraz zastosowanych materiałów, najlepsze odwzorowanie kolorów, - formularz ofertowy został wypełniony zgodnie z wytycznymi w zaproszeniu do złożenia oferty. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w postępowaniu, wyrażając uznanie za włożony wkład pracy w przygotowanie ofert. |
2021-04-27 14:13 | Magdalena Kuzar |
W
odpowiedzi
na
pytania: - czym są materiały do porównania. - czy są dodatkowe wytyczne do złożenia oferty oprócz złożenia oferty poprzez formularz na platformie, a także, - czy w postepowaniu cena stanowi 100%? czy też oceniane są jeszcze inne parametry? odpowiadam: zgodnie z informacją podaną w zapytaniu ofertowym w postępowaniu parametrami branymi pod uwagę są: cena (80%), jakość (10%) oraz czas realizacji zamówienia (10%), przy czym jeśli czas realizacji zamówienia będzie dłuższy niż 14 dni, wtedy to kryterium otrzymuje 0%. Aby określić jakość wydruku, rodzaj proponowanego papieru, odwzorowanie kolorystyczny itp prosimy Państwa o przesłanie przykładowych, dodychczas realizowanych wydruków broszur. |
2021-04-27 12:46 | Magdalena Kuzar |
W
odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
wydruku
broszury
informacyjnej
odpowiadam: 1) Na jaki adres wysłać materiały do porównania? Urząd Miejski Ustrzyki Dolne "Broszura informacyjna" Magdalena Kuzar ul. Kopernika 1 38-700 Ustrzyki Dolne 2) Jaka jest ilość stron w broszurze? 26 stron + 4 okładki 3) Czy broszura będzie miała numer ISBN? Nie, broszura nie ma przypisanego numeru ISBN. 4) Czy broszura będzie drukowana w pełnym kolorze cz ma być czarno-biała Broszura będzie drukowana w pełnym kolorze. 5) Czy treści zawarte w broszurze będa miały charakter lokalny? Tak, treści zawarte w broszurze mają charakter lokalny. |
Komunikaty