Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-04-2021 15:56:00 |
Składania : | 06-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu
prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we
Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin
zamówień publicznych.
Przedmiot postępowania: usługa
przeprowadzenia inwentaryzacji graficznej, dokonania przeglądów, konserwacji i
napraw sprzętu ppoż oraz uzupełnienie brakującego wyposażenia i utylizacja
sprzętu nienadającego się do dalszej eksploatacji w siedzibie Uniwersytetu
Ekonomicznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu znajdującej się w Jeleniej
Górze
Zamawiający zaznacza, iż do
postępowania numer KA-DZP.362.2.13.2021, zgodnie z art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, nie stosuje
się przepisów ustawy Pzp.
Zastrzegamy, że postępowanie
może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu
ofertowym.
Wykaz dokumentów składających
się na ofertę:
·
wypełniony
i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
·
wypełniony
i podpisany Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – Oświadczenie Wykonawcy;
·
wypełniony
i podpisany Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – Wykaz usług wraz z
dowodami czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie;
·
wypełniony
i podpisany Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – Wykaz osób;
·
dokumenty
potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
·
pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z
dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
·
ew.
informacja o zwolnieniu z VAT.
Oferta musi być podpisana
przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy:
·
czytelnym
podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w
przypadku oferty składanej w formie skanu,
·
kwalifikowanym
podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
W przypadku pytań:
·
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
·
związanych
z obsługą platformy,
proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Odpowiedzi na pytania zadane
w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania
ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź
unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą prowadzącą niniejsze
postępowanie jest Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła
nr tel. 71 36 80 622.
Numery telefonów do
pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-05-12 15:23 | Katarzyna Żwakuła | Unieważnienie postępowania |
2021-05-06 14:18 | Katarzyna Żwakuła | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty