Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 22-04-2021 14:24:00 |
Placing offers : | 05-05-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 05-05-2021 10:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-24 10:56 | Anita Pirycka |
ogłoszenie
o
wykonaniu
umowy
-ogłoszenie o wynyko [...].pdf ogłoszenie o wykonan [...].pdf |
2021-06-24 10:54 | Anita Pirycka | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-06-24 10:53 | Anita Pirycka | ogłoszenie o zamowieniu |
2021-05-19 13:24 | Anita Pirycka | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-05-05 13:51 | Anita Pirycka | Informacja z otwarcia ofert |
2021-05-05 10:00 | Buyer message |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia -część 1 – 15.000 zł -część 2 – 15.000 zł -część 3 – 15.000 zł -część 4 – 5.000 zł |
2021-04-30 12:12 | Ewelina Obolewska |
Pytania
i
odpowiedzi
do
postępowania
PO.272.1.2.2021 Nawiązując do przesłanych dnia 28.04.2021 r. pytań w sprawie zamówienia na „Dostawę materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)”, przesyłamy odpowiedź na zadane przez Państwa pytania. Pytania: Zapytanie: 1. przedmiot dostawy dostarczymy we wskazane przez Zamawiającego miejsce - czy z wniesieniem do magazynu lub pokoju? 2. cz 1 . p.30 magnesy o srednicy 8 mm wys 10 mm – czy dopuszcza się magnesy kwadratowe 10mmx 10 mm o wysokości 10 mm? 3. cz 1 p.32 kredki czy maja być świecowe, woskowe czy ołówkowe? 4. cz 2 p.6 papier fotograficzny 100 szt w opakowaniu- czy jednostka miary to opakowanie , bo pisze szt.? Odpowiedzi Zamawiającego: Dot. pytania 1: Zamówienie obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem i wniesieniem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych części i zadań, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający jednoznacznie wskazał, że jednym z elementów zamówienia jest wniesienie, tak więc musi się ono odbyć do wskazanego przez odbiorcę miejsca, zgodnego z adresem wskazanym w SWZ. Dot. pytania 2: W Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku poz. 30 magnesy do tablic Zamawiający w kolumnie dotyczącej parametrów minimalnych wskazał jako jeden z parametrów minimalną średnicę, a więc dopuścił magnesy w kształcie koła. Dot. pytania 3: W Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku poz. 32 kredki Zamawiający w kolumnie dotyczącej parametrów minimalnych wskazał 12 kolorów w opakowaniu i nie określił rodzaju wymaganych kredek. Dot. pytania 4: W Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku poz. 6 papier fotograficzny w kolumnie dotyczącej parametrów minimalnych wskazał papier fotograficzny (A4, 200g) -100 sztuk w opakowaniu. Następnie w kolumnie dotyczącej ilości wskazał ilość 50, w jednostce miary sztuka. Tak więc Zamawiający wskazał ile sztuk danego produktu ma być w danej jednostce miary. Podsumowując powyższe zamieszczony opis oznacza 50 sztuk opakowań. |
Announcements