Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2021/BZP 00038602/01 Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” PO.272.1.2.2021

Deadlines:
Published : 22-04-2021 14:24:00
Placing offers : 05-05-2021 10:00:00
Offers opening : 05-05-2021 10:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ PO.272.1.2.2021.docx docx 396.11 2021-04-22 14:24:00 Proceeding
zał 1 do SWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 322.21 2021-04-22 14:24:00 Proceeding
Zał. 4 do SWZ – projekt umowy.docx docx 149.9 2021-04-22 14:24:00 Proceeding
Zał. 2 i 3 do SWZ – Formularz ofertowy i Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.docx docx 202.87 2021-04-22 14:24:00 Proceeding
infor. z otwarcia ofert.doc doc 297.5 2021-05-05 13:51:44 Public message
INFOR. O WYBORZE ogolna.docx docx 227.03 2021-05-19 13:24:55 Public message
ogłoszenie o zamowieniu.pdf pdf 175.39 2021-06-24 10:53:41 Public message
OGŁOSZNIE O WYNIKU POSTEPOWANIApdf.pdf pdf 115.36 2021-06-24 10:54:54 Public message
-ogłoszenie o wynykonaniu umowy cz 1.pdf pdf 58.43 2021-06-24 10:56:56 Public message
ogłoszenie o wykonaniu umowy cz2.pdf pdf 58.43 2021-06-24 10:56:56 Public message
ogłoszsenie o wykonaniu umowy cz3.pdf pdf 58.43 2021-06-24 10:56:56 Public message
08ogłoszenie o wykonaniu umowy cz4.pdf pdf 58.43 2021-06-24 10:56:56 Public message

Announcements

2021-06-24 10:56 Anita Pirycka ogłoszenie o wykonaniu umowy

-ogłoszenie o wynyko [...].pdf

ogłoszenie o wykonan [...].pdf

ogłoszsenie o wykona [...].pdf

08ogłoszenie o wykon [...].pdf

2021-06-24 10:54 Anita Pirycka Ogłoszenie o wyniku postępowania

OGŁOSZNIE O WYNIKU P [...].pdf

2021-06-24 10:53 Anita Pirycka ogłoszenie o zamowieniu

ogłoszenie o zamowie [...].pdf

2021-05-19 13:24 Anita Pirycka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

INFOR. O WYBORZE ogo [...].docx

2021-05-05 13:51 Anita Pirycka Informacja z otwarcia ofert

infor. z otwarcia of [...].doc

2021-05-05 10:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
-część 1 – 15.000 zł
-część 2 – 15.000 zł
-część 3 – 15.000 zł
-część 4 – 5.000 zł
2021-04-30 12:12 Ewelina Obolewska Pytania i odpowiedzi do postępowania PO.272.1.2.2021

Nawiązując do przesłanych dnia 28.04.2021 r. pytań w sprawie zamówienia na „Dostawę materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją
w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)”, przesyłamy odpowiedź na zadane przez Państwa pytania.
Pytania:
Zapytanie:
1. przedmiot dostawy dostarczymy we wskazane przez Zamawiającego miejsce - czy z wniesieniem do magazynu lub pokoju?
2. cz 1 . p.30 magnesy o srednicy 8 mm wys 10 mm – czy dopuszcza się magnesy kwadratowe 10mmx 10 mm o wysokości 10 mm?
3. cz 1 p.32 kredki czy maja być świecowe, woskowe czy ołówkowe?
4. cz 2 p.6 papier fotograficzny 100 szt w opakowaniu- czy jednostka miary to opakowanie , bo pisze szt.?

Odpowiedzi Zamawiającego:
Dot. pytania 1:
Zamówienie obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem i wniesieniem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych części i zadań, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający jednoznacznie wskazał, że jednym z elementów zamówienia jest wniesienie, tak więc musi się ono odbyć do wskazanego przez odbiorcę miejsca, zgodnego z adresem wskazanym w SWZ.


Dot. pytania 2:
W Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku poz. 30 magnesy do tablic Zamawiający w kolumnie dotyczącej parametrów minimalnych wskazał jako jeden z parametrów minimalną średnicę, a więc dopuścił magnesy w kształcie koła.

Dot. pytania 3:
W Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku poz. 32 kredki Zamawiający w kolumnie dotyczącej parametrów minimalnych wskazał 12 kolorów w opakowaniu i nie określił rodzaju wymaganych kredek.

Dot. pytania 4:
W Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia Część 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku poz. 6 papier fotograficzny w kolumnie dotyczącej parametrów minimalnych wskazał papier fotograficzny (A4, 200g) -100 sztuk w opakowaniu. Następnie w kolumnie dotyczącej ilości wskazał ilość 50, w jednostce miary sztuka. Tak więc Zamawiający wskazał ile sztuk danego produktu ma być w danej jednostce miary. Podsumowując powyższe zamieszczony opis oznacza 50 sztuk opakowań.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 460