Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 20:28:14
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 449649
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 449649 : Zakup/ udostępnienie narzędzia (platforma) do wsparcia działań grywalizacyjno-społecznościowych pracowników (działań z zakresu wellbeingu)

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Jacek Pazia
  • Organizacja
    Urząd Dozoru Technicznego
  • Oddział
    Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DK
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2021-04-22 14:53:00
  • Składania
    2021-04-26 13:00:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Warszawa, 22.04.2021 r.

Zapytanie ofertowe                                             

 

Szanowni Państwo,

Urząd Dozoru Technicznego zaprasza do składania ofert na zintegrowane narzędzie do obsługi około 1800 pracowników łączące w sobie funkcję grywalizacyjno-społecznościową oraz wellbeingowe - wspierające dobrostan fizyczny i mentalny pracowników.

Zastrzegamy, iż postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 KC, a otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia.

I.              Specyfikacja usługi (funkcjonalności), wymagania obligatoryjne w ramach abonamentu:

1.       Dostęp do narzędzia on-line z dostępem 24h/7 dni w tygodniu przez stronę WWW, aplikację mobilną (Android, IOS) z telefonów, tabletów oraz komputerów.

2.       Możliwość zintegrowania platformy z popularnymi aplikacjami sportowym typu Strava, Mapmyrun oraz urządzeniami Garmin, Polar, czy Fitbit”.

3.       Aplikacja będąca integralną częścią oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania powinna pozwalać na mierzenie szerokiego zakresu aktywności sportowych, tj. m.in. rejestrować i monitorować dystans liczony w krokach, metrach, kilometrach, spalone kalorie, zaoszczędzone CO2, itp. Pokonywany dystans powinien być mierzony przy pomocy GPS. Inne aktywności, w których pomiar wg. GPS nie ma zastosowania powinny być rejestrowane na zasadzie czasu ich trwania i spalanych kalorii.

4.       Narzędzie powinno umożliwiać tworzenie rywalizacji sportowych przez organizatora oraz tworzenia rywalizacji przez poszczególnych użytkowników platformy/aplikacji, dodawanie wirtualnych nagród lub odznak.

5.       Funkcjonalność platformy umożliwiająca tworzenie interakcji pomiędzy użytkownikami (tworzenie grup, w ramach których użytkownicy mogliby dzielić się spostrzeżeniami dot. swoich pasji oraz zainteresowań, ocenianie, komentowanie)

6.       Dostęp do szerokiej bazy contentu (artykuły, materiały edukacyjne) profilowanego zgodnie z zainteresowaniami wskazanymi przez użytkowników.

7.       Miesięczne rozliczenie abonamentowe.

8.       Pomoc techniczna dla użytkowników oraz administratorów w firmie.

9.       Sesje aktywności fizycznej online (m.in. 8 w miesiącu) typu joga, pilates, zdrowy kręgosłup, itp.

10.   Oferta w zakresie mindfulness oraz kursów tematycznych (m.in. 4 w miesiącu) typu: Stres, Samoświadomość, Dobrostan, Odporność psychiczna, Relaks, Uważność, Zdrowie, Produktywność, Relacje, itp.

11.   Raportowanie, statystyki. Raport frekwencji z zajęć online (power meeting, mindful meeting, webinary, warsztaty Q&A itp.) oraz raport z systemu rezerwacji przedstawiający ilość osób, które rzeczywiście odbyły konsultacje, celem zliczania osobo-zaangażowania.

 

II.             Specyfikacja usługi (funkcjonalności), wymagania dodatkowe:

1.       Gwarancja efektów zaangażowania pracowników UDT na poziomie nie mniejszym niż 50% zgłoszonych pracowników.

2.       Usługa typu „Linia Zdrowia” – umożliwiającą konsultacje/porady indywidualne m.in. z zakresu psychologii czy dietetyki. Mile widziana będzie możliwość konsultacji z dietetykiem, fizjoterapeutą, trenerem personalnym, psychologiem.

3.       Możliwość zamieszczania zdjęć, relacji pracowników z wydarzeń, czat – forum do wymiany komentarzy.

4.       Możliwość przekazania do tzw. „banku punktów” dodatkowych punktów za różnego rodzaju zadania/ aktywności użytkowników.

 

III.           Kryteria wyboru wykonawcy:

1.       Wybór wykonawcy zostanie dokonany przy uwzględnieniu kryterium oceny ofert:

a)       Cena wdrożenia narzędzia (wdrożenie, szkolenie, opłata aktywacyjna, licencja, itp.) - max. 20 pkt.

Zamawiający przyzna 20 pkt ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną wyliczone wg wzoru:

 

           Cena brutto najniższej niepodlegającej odrzuceniu oferty

Pkt=   --------------------------------------------------------- x 20

                         Cena brutto badanej oferty

 

b)      Cena utrzymania (miesięczny abonament, opłata za wsparcie techniczne itp.) – max.45 pkt.

Zamawiający przyzna 45 pkt ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną wyliczone wg wzoru:

 

            Cena brutto najniższej niepodlegającej odrzuceniu oferty

Pkt=   --------------------------------------------------------- x 45

                          Cena brutto badanej oferty

 

c)       Doświadczenie Wykonawcy – max. 10 pkt

Punktacji podlegać będą rekomendację od firm (preferowane wykonywanie usługi w firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników).

- za każdą dostarczoną rekomendację – 2 pkt (maksymalnie 5 rekomendacji).

d)      Funkcjonalności dodatkowe opisane z punkcie II – max. 20 pkt

Każda funkcjonalność to 5 punktów

e)      Klauzule społeczne opisane w załączniku nr 3 – 5 pkt

 

 

 

Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji, a zapytanie nie musi kończyć się wyborem ofert.

 

IV.           Istotne warunki realizacji zamówienia:

1.       Zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej umowy.

2.       Umowa zostanie zawarta na okres 6 miesięcy.

3.       Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia narzędzia w terminie max. 21 dni od zawarcia umowy.

4.       Odbiór funkcjonalności narzędzia potwierdzony będzie protokołem odbioru, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury.

5.       Kolejne płatności rozliczane w cyklach miesięcznych na postawie przedstawionych raportów z aktywności, zatwardzonych protokołem odbioru.

6.       Termin płatności wynosi 21 dni od daty wpływu faktury do UDT. Należność będzie płatna przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze przez Wykonawcę. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

V.            Oferta powinna zawierać:

1.       Dane oferenta.

2.       Ceny w PLN netto/ brutto

3.       Potwierdzenie spełnienia/ niespełnienia wszystkich wymagań zamawiającego.

4.       Podpis z pieczęcią/ podpis elektroniczny osoby sporządzającej ofertę.

5.       Termin ważności oferty min. 60 dni.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani dostawą ww. usługi, prosimy o przesłanie szczegółowej oferty zawierającej wypełnioną tabelę stanowiącą załącznik do zapytania (prosimy o wypełnienie i odesłanie załączonego dokumentu w formacie Excel oraz 2 załączników w formacie WORD). Brak załączników uniemożliwia ocenę oferty.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub na adres mailowy: jacek.pazia@udt.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 




Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 144.83
2021-04-22 14:53:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.xlsx xlsx 31.92
2021-04-22 14:53:00
Postępowanie
Załączniki nr2.docx docx 16.45
2021-04-22 14:53:00
Postępowanie
Załączniki nr3.docx docx 16.6
2021-04-22 14:53:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup narzędzia Zintegrowane narzędzie do obsługi około 1800 pracowników łączące w sobie funkcję grywalizacyjno-społecznościową oraz wellbeingowe - wspierające dobrostan fizyczny i mentalny pracowników. 1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2149 PLN , USD: 3.5976 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 20% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Cena utrzymania 45% miesięczny abonament, opłata za wsparcie techniczne itp. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Doświadczenie Wykonawcy 10% Punktacji podlegać będą rekomendację od firm (preferowane wykonywanie usługi w firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników). Za każdą dostarczoną rekomendację – 2 pkt (maksymalnie 5 rekomendacji). 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Funkcjonalności dodatkowe 20% Funkcjonalości opisane z punkcie II – max. 20 pkt. Każda funkcjonalność to 5 punktów 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Klauzule społeczne 5% Klauzule społeczne opisane w załączniku nr 3 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
337
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt