Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RIR.21.16.2021 Wymiana przykrycia głównego kanału dopływowego ścieków do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2021 10:22:00
Składania : 04-05-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 133.21 2021-04-22 10:22:00 Przedmiot zamówienia
wzór UMOWA - dostawa i montaż.pdf pdf 241.4 2021-04-22 10:22:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi związanej z wymianą przykrycia głównego kanału dopływowego ścieków do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Olsztynie Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do postępowania

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, po odbiorze końcowym zgodnie z zapisami wzoru umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym m.in.: koszty transportu, demontażu i utylizacji po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach na rzecz Urzędu Skarbowego i ZUS. Proszę załączyć skan podpisanego oświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Doświadczenie - O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) należycie zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności podobnej do niniejszego zamówienia tj. wykonał minimum 1 pomost z paneli modułowych z żywic poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym o wartości minimum 25 tys. zł (wykaz zrealizowanych robót); b) dysponują doświadczonymi osobami, które posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlane (wymagany wpis z Izby oraz kopia uprawnień) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wzór umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z treścią wzoru umowy wpisując "Akceptuję"

wzór UMOWA - dostawa [...].pdf

(0)
8 Gwarancja i rękojmia - Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami zawartymi w paragrafie 8 załączonego wzoru umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
9 Ubezpieczenie - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (wymagane załączenie polisy ubezpieczeniowej). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Oświadczenie dotyczące zamówienia - Wykonawca oświadcza, że uzyskał od Zamawiającego wszystkie informacje, które mogłyby mieć wpływ na realizację zadania. Proszę o potwierdzenie poprzez zapis: uzyskałem. (0)
11 Prowadzenie działalności w zakresie zgodnym z zamówieniem - Proszę o załączenie wpisu do CEIDG lub KRS (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 282