Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: B.7021.5.2021.MN Remont pokoju 15A w Urzędzie Miejskim w Bobolicach

Małgorzata Nowak
Gmina Bobolice Oddział: Urząd Gminy
Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2021 13:56:00
Składania : 30-04-2021 11:53:00
Otwarcia : 30-04-2021 11:58:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont jednego pomieszczenia biurowego (sala nr 15a) w Urzędzie Miejskim w Bobolicach.

 

1.      Pokój nr 15A – pokój biurowy (na 2 pietrze budynku) – termin realizacji prac
15.05.2021 r. – 15.07.2021 r., okres gwarancji min. 3 lata.

1.1. Stan istniejący:

 

 

1.2. Zakres prac:

1.2.1.     Sufit:

1.2.1.1.           Usunięcie paneli styropianowych.

1.2.1.2.           Uzupełnienie ubytków, położenie gładzi.

1.2.1.3.           Dwukrotne malowanie farbą akrylową (kolorystyka do uzgodnienia
z Zamawiającym wg palety RAL).

1.2.2.     Ściany:

1.2.2.1.           Usunięcie boazerii.

1.2.2.2.           Uzupełnienie ubytków, położenie gładzi.

1.2.2.3.           Dwukrotne malowanie farbą akrylową (kolorystyka do uzgodnienia
z Zamawiającym wg palety RAL).

1.2.2.4.           Zakup i montaż podwójnych gniazd elektrycznych z uziemieniem szt. 5, wyłącznik światła 1 szt., gniazdo Ethernet – 1 szt (ostateczna lokalizacja gniazd do ustalenia z Zamawiającym).

1.2.3.     Podłoga:

1.2.3.1.           Zakup i ułożenie paneli na istniejącym parkiecie.

1.2.3.2.           Zakup i montaż listew podłogowych.

1.2.4.     Sieć elektryczna i Ethernet:

1.2.4.1.           Zlikwidować zbędne obwody instalacji elektrycznej.

1.2.4.2.           Instalację rozprowadzić wtynkowo , w rurkach ochronnych.

1.2.4.3.           Ułożenie kabla zasilającego YDY 3x2,5 mm2 i kabla Ethernet (rozmieszczenie zgodnie z rysunkiem).

 

2.      Zakres zamówienia:

2.1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów zaszpachlowaniem rys, pęknięć oraz uzupełnieniem ubytków. Przed docelowym malowaniem należy usunąć starą boazerię oraz zagruntować ściany.

2.2. Zabezpieczenie pomieszczeń do malowania – ułożenia, a następnie po wykonaniu wszystkich prac zwinięcie i wyniesienie folii z pomieszczeń.

2.3. Dwukrotne malowanie ścian farbami akrylowymi. Kolorystyka do ustalenia
z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac.

2.4. Wyniesienie i zabezpieczenie mebli, zabezpieczenie urządzeń elektrycznych
i elektronicznych oraz stolarki okienno-drzwiowej z pomieszczeń, w których będą wykonywane prace malarskie, przed uszkodzeniem, zachlapaniem, kurzem itp.

2.5. Zamawiający wymaga również, aby:

2.5.1.     Wszelkie prace odbywały się w godzinach pracy Urzędu, tj. pn - śr 7 - 15, cz 7 - 17,
pt 7 - 13 w dni robocze.

2.5.2.     Zamawiający nie dopuszcza wykonywania prac w dni wolne od pracy, chyba,
że ze względów technologicznych będzie to uzasadnione.

2.5.3.     Na bieżąco sprzątanie korytarza w Urzędzie.

2.5.4.     Pracownicy Wykonawcy na terenie budynku mają obowiązek przebywa
w ubraniach roboczych,w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania prac budowlano-montażowych;

2.5.5.     Podczas prowadzenia prac należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP
i p.poż.

2.5.6.     Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac tak, aby nie blokować ciągów komunikacyjnych oraz umożliwić ciągłe funkcjonowanie m.in. przedszkola oraz szkoły podstawowej.

2.5.7.     Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania z Zamawiającym miejsc składowania materiałów.

2.5.8.     Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego usuwania materiałów z rozbiórki
w miejsca wskazane przez Zamawiającego.

2.5.9.     Utylizacja materiału rozbiórkowego na koszt Wykonawcy zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.

 

3.      Materiały do wykonania przedmiotu zamówienia

3.1. Farba akrylowa.

Własności powłoki

·         Efekt dekoracyjny:

- matowy

·         Odporność na działanie wody

- wytrzymuje standardową wilgotność powietrza w pomieszczeniach. Pomalowane powierzchnie nie mogą być w stałym kontakcie z wodą i narażone na kondensację wilgoci.

·         Odporność mechaniczna

- odporna na ścieranie suchą tkaniną,

- odporna na mycie wodą z dodatkiem środka myjącego.

·         Odporność na działanie ciepła 

- nie nadaje się do stosowania na powierzchniach ogrzewanych, np.: do malowania grzejników.

·         Inne   

- dobra przepuszczalność pary wodnej zapewniająca oddychanie ścian,

- znakomita jasność (odbicie światła do dwóch razy większe niż dla kolorów standardowych).

Ewentualne zabrudzenia niezwłocznie usunąć miękką gąbką i wodą z dodatkiem płynu do mycia naczyń.

Skład nominalny

·         Pigment - odporne na światło pigmenty nieołowiowe, organiczne i nieorganiczne

·         Substancja błonotwórcza  - mieszanina dyspersji styrenowo-akrylowej oraz dyspersji winylowej

·         Rozpuszczalnik  -  woda.

LZO

Limit zawartości LZO (kat.:A/a): 30g/l (2010). Produkt zawiera max 29g/l LZO

 

Farba akrylowa

Odporność na deszcz:                                                           po ok. 12 godz.

Odporność powłoki na szorowanie:                          ≥ 15000 cykli wg PN-C-81913

Opór dyfuzyjny dla pary wodnej:                             Sd ≤ 0,7 m wg PN-EN 1062-1

Połysk:                                                                                  kategoria G3 wg PN-EN 1062-1

Wielkość ziarna:                                                        kategoria S1 wg PN-EN 1062-1

Przepuszczalność wody:                                           kategoria W2 wg PN-EN 1062-1

Przenikanie pary wodnej:                                          kategoria V2 wg PN-EN 1062-1

Przepuszczalność CO2:                                                         kategoria C1 wg PN-EN 1062-1

Ocena stopnia spęcherzenia:                                     brak pęcherzy wg PN-EN 1062-1

Ocena stopnia spękania:                                            kategoria 0, brak pęknięć wg PN-EN 1062-1

Ocena stopnia złuszczenia:                                        kategoria 0, brak złuszczeń wg PN-EN 1062-1

Wartość pH:                                                              ok. 8,5

Orientacyjne zużycie:                                                            zależnie od nierówności i nasiąkliwości podłoża, przeciętnie ok. 0,3 l/m2 przy dwukrotnym nakładaniu

 

3.2. Nanoszenie farb wykonuje się przy pomocy pędzla, wałka lub poprzez natrysk. Dobór sprzętu zależy do wykonawcy. Wykonawca zapewnia sprzęt odpowiedniej jakości
do wykonania robót malarskich oraz pomocniczych.

3.3. Panele podłogowe.

3.3.1.     Grubość paneli min. 10 mm,

3.3.2.     Szerokość min. 240 mm,

3.3.3.     Klasa panela AC5,

3.3.4.     Sposób montażu, wg poniższego zdjęcia,

 

3.4. Listwy podłogowe.

3.4.1.     Przykładowa listwa spełniająca wymagania Zamawiającego.

 

3.4.2.     Listwa PCV, kolor do akceptacji z Zamawiającym, taki jak paneli podłogowych.

3.4.3.     Wysokość listwy min. 75 mm, szerokość 23,4 mm, długość wg. pomiarów.

3.4.4.     Listwy do zamontowania z narożnikami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

3.5. Próg drzwiowy.

3.5.1.     Przykładowy próg spełniający wymagania Zamawiającego.

3.5.2.     Materiał wykonania aluminium.

3.5.3.     Szerokość minimum 50 mm, długość wg pomiaru.

3.6. Gniazda, wyłącznik.

3.6.1.     Gniazdo Ethernet.

3.6.1.1.           2x RJ45 – kolor biały.

3.6.1.2.           Wymiar ramki 81 mm x 81 mm.

3.6.2.     Wyłącznik.

3.6.2.1.           Wymiar ramki 81 mm x 81 mm.

3.6.3.     Gniazda elektryczne.

3.6.4.     Wymiar ramki 81 mm x 102 mm.

3.7. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych w całości przez Wykonawcę, uzgodnionych z Zamawiającym.

3.8. Materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, lecz nie mogą być prototypami.

3.9. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu, gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość
i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego.

3.10. Wszelkie materiały wykorzystywane przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom określonym szczegółowo w przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215) oraz dodatkowo powinny posiadać świadectwa o dopuszczeniu tych materiałów
do wykonywania zadań w budownictwie.

3.11. Wszystkie użyte do budowy materiały powinny być dopuszczone do stosowania
w budownictwie. Wszystkie wbudowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Materiały muszą być w gatunkach (I) na bieżąco produkowanych i odpowiadać normom i przepisom.

3.12. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości materiału ma on prawo
do kontroli laboratoryjnej jakości materiałów na koszt Wykonawcy.

3.13. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie używał żadnych materiałów zakazanych przepisami szczegółowymi.

3.14. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia miejsca robót, włącznie z wywozem i utylizacją wszystkich materiałów.

4.      Przedmiar prac (przedmiar nie stanowi podstawy do wyceny robót objętych zamówieniem publicznym oraz jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego)

Remont pokoju 15a Urzędu Miejskiego w Bobolicach

Nr

Podstawa

Opis robót

Jm

Ilość

1

2

5

6

7

 

 

 Roboty przygotowawcze/rozbiórkowe

 

 

1

KNR-W 7-13 0104/01

Ręczne przenoszenie w poziomie oraz wnoszenie lub znoszenie po schodach lub pochylniach elementów maszyn i urządzeń o masie do 0,05t na pierwsze 10m - Wyniesienie mebli biurowych

t

2

2

KNNR 3 0801/01

Wyniesienie i utylizacja  wykładziny

m2

10,63

3

KNR 4-01 0812/01

Usunięcie cokolików

m

14

4

KNR 4-01 0812/01

Usunięcie paneli ściennych

m2

31

5

KNR 4-01 0812/01

Usunięcie płyty styropianowe - sufit

m2

10,63

6

KNR 4-01 0108/09

Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1km

m3

3

7

KNR 4-01 0108/10

Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - na każdy następny 1km ponad 1km

km

9

8

KNNR-W 3 1013/01

Zabezpieczenie podłóg folią

m2

10,63

 

 

 Roboty elektryczne

 

 

9

KNR 4-03 1001/05

Ręczne kucie bruzd dla przewodów wtynkowych w podłożu ceglanym- oświetlenie

m

13,5

10

KNR 4-03 0203/02

Wymiana przewodów wtynkowych ADYt ub kabelkowych płaskich YADYt do 7,5mm2 układanych bez kucia i zaprawiania bruzd na podłożu innym niż betonowe

m

10

11

KNR-W 4-03 0306/01

Wymiana gniazd wtyczkowych dwubiegunowych o natężeniu prądu do 16A podtynkowych bez styku ochronnego

szt

7

 

 

 Malowanie ścian

 

 

12

KNR 4-01 1204/08

Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku

m2

32

13

KNR 4-01 0705/07.1

Wykonanie pasów z tynku o szerokości do 10cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywających bruzdy z przewodami elektrycznymi

m

8,5

14

KNNR 3 0605/04.1

Malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną na wysokości do 5m od podłogi GRUNTOWANIE

m2

32

 

 

 Podłoga

 

 

15

KNR 2-02s 1102/04

Podkład przy posadzkach z tworzyw sztucznych

m

10,63

16

KNR 2-02s 1113/03

Posadzki z tworzyw sztucznych

m2

10,63

17

KNR 2-02s 1113/06

Posadzki z tworzyw sztucznych  - listwy przyścienne z polichlorku winylu klejone

m

14

18

KNNR 7 0507/04

Drobne elementy aluminiowe - progi i listwy osłaniające

m

1

 

 

 Roboty końcowe

 

 

19

KNR 4-01 1215/04

Mycie po robotach malarskich okien zespolonych i drzwi

m2

6,8

20

KNR 4-01 1215/07

Mycie po robotach malarskich podłóg drewnianych malowanych

m2

10,63

 

5.      Odbiór robót:

5.1. Roboty będą odebrane w 1 etapie, po zakończeniu wszystkich przewidzianych przewidzianych dla danego pomieszczenia.

5.2. Zamawiający przystąpi do odbioru robót w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia (telefonicznie lub mailowa) ich zakończenia przy udziale Wykonawcy.

5.3. Zamawiający sporządzi protokół odbioru robót, który podpisują przedstawiciele stron.
Na podstawie protokołu Wykonawca wystawi fakturę VAT.Należność płatna przelewem po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do tut. Urzędu.

6.      Wykonawca robót jest odpowiedzialny za:

6.1. Jakość ich wykonania zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, Przepisami Techniczno - Budowlanymi, instrukcjami i Dokumentacją Techniczno Rozruchową producentów.

6.2. Zabezpieczenie terenu budowy.

6.3. Ochronę środowiska w czasie wykonywania robót.

6.4. Ochronę przeciwpożarową.

6.5. Ochronę własności publicznej i prywatnej.

6.6. Bezpieczeństwo i higienę pracy.

6.7. Ochronę i utrzymanie robót.

6.8. Stosowanie się do prawa i innych przepisów.

6.9. Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane przez siebie roboty i przekazane mu do ich realizacji materiały i urządzenia aż do momentu odbioru końcowego.

6.10. Wykonawca dokona uzgodnień oraz uzyska wszelkie opinie niezbędne do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytkowania.

 

Złożona oferta winna obejmować koszt robót przygotowawczych, materiały użyte
do wykonania robót, robociznę, koszty uporządkowania pomieszczeń po remoncie oraz wszelkie inne koszty własne Wykonawcy.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 94 34 58 423

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ1.docx docx 2383.88 2021-04-21 13:56:00 Postępowanie
zlecenie.doc doc 59.5 2021-04-21 13:56:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont pomieszczenia 15A w UM w Bobolicach Całkowity koszt prac zgodnie z OPZ. 1 usługa Urząd Miejski
Ratuszowa 1
76-020, Bobolice
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356