Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 96/2021/TP/DZP Dostawa nowych krzeseł, foteli, taboretów, szaf aktowych, regałów oraz nowych mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2021 20:39:00
Składania : 27-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 27-04-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 364.02 2021-04-19 20:39:00 Postępowanie
SWZ.zip zip 31155.51 2021-04-19 20:39:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1333.69 2021-04-28 13:17:25 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania cz. 13.pdf pdf 87.72 2021-07-26 09:52:21 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postepowania cz. 16.pdf pdf 711.41 2021-07-28 11:33:20 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w cz. 17.pdf pdf 333.51 2021-08-20 14:36:33 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w cz. 1,8,10 i 19.pdf pdf 464.18 2021-08-20 14:37:21 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 1957.56 2021-08-20 14:37:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 5 i nr 20.pdf pdf 371.82 2021-09-06 11:53:15 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 21.pdf pdf 461.02 2021-09-06 11:53:52 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 2, 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12, 14, 15 i 18.pdf pdf 379.65 2021-09-27 14:44:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-27 14:44 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 2, nr 3, nr 4, nr 6, nr 7, nr 9, nr 11, nr 12, nr 14, nr 15 i nr 18.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-09-06 11:53 Barbara Drozd Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- część nr 21

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-06 11:53 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 5 i 20

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-20 14:37 Barbara Drozd Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-20 14:37 Barbara Drozd Informacja o unieważnieniu postępowania w cz. 1, 8, 10 i 19

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-08-20 14:36 Barbara Drozd Informacja o unieważnieniu postępowania w cz. 17

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-07-28 11:33 Barbara Drozd Unieważnienie postępowania cz. 16

Unieważnienie postep [...].pdf

2021-07-26 09:52 Barbara Drozd Unieważnienie postępowania cz. 13

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-04-28 13:17 Barbara Drozd Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto:
- część nr 1 - 2700,00 zł,
- część nr 2 - 861,00 zł,
- część nr 3 - 1000,00 zł,
- część nr 4 - 1500,00 zł,
- część nr 5 – 4800,00 zł,
- część nr 6 - 670,00 zł,
- część nr 7 - 669,00 zł,
- część nr 8 - 1 875,75 zł,
- część nr 9 - 440,00 zł,
- część nr 10 - 900,00 zł,
- część nr 11 - 500,00 zł,
- część nr 12 - 7300,00 zł
- część nr 13 - 2400,00 zł
- część nr 14 - 669,00 zł
- część nr 15 – 1 840,08 zł
- część nr 16 – 30 750,00 zł
- część nr 17 – 12 300,00 zł
- część nr 18 - 1000,00 zł
- część nr 19 - 2460,00 zł
- część nr 20 - 1700,00 zł
- część nr 21 – 34000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1072