Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OKS.4464.12.2021 „Zapewnienie przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim i z powrotem, z opieką w czasie przewozu w 2021 r.”

Marzena Budziak
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Oświaty, Kultury i Sportu
Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2021 16:14:00
Składania : 27-04-2021 09:00:00
Otwarcia : 27-04-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Gmina Miejska Pruszcz Gdański zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn.:

„Zapewnienie przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim i z powrotem, z opieką w czasie przewozu w 2021 r.”


I.  Zamawiający

Gmina Miejska Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański

II.  Przedmiot  zamówienia

1.  Świadczenie usług polegających na przewozie najkrótszą drogą dzieci i młodzieży niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich), z opieką w czasie przewozu, z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim o jednostek oświatowych zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim i z powrotem, środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, dwiema trasami:

1)    Trasa nr I:

-   z miejsca zamieszkania do Niepublicznego Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Niebieski Koralik” w Pruszczu Gdańskim przy ul. Spokojnej 2,

-   z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzkiej 71;

2)    Trasa nr II: z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Pruszczu Gdańskim przy ul. Kasprowicza 16.

2. Zamawiający informuje, że przyjął dla potrzeb postępowania założenie, że łączna ilość km przewozów we wskazanym terminie realizacji zadania wynosić będzie 9 086 km. Wykonawca kalkulując cenę powinien mieć świadomość, że trwa okres pandemii związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, zatem Zamawiający z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie zagwarantować Wykonawcy, że ww. liczba kilometrów zostanie zrealizowana, z powodu choćby zamknięcia placówek oświatowych przez odpowiednie organy.

3.  Przewozy odbywać się będą w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych przewożonych osób, zgodnie z organizacją roku szkolnego jednostek oświatowych w 2021 r., w godzinach umożliwiających przewożonym osobom udział w zajęciach zgodnie z rozkładem zajęć w jednostkach oświatowych (harmonogram stanowi załącznik nr 1).

III. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2.

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia pojazdami nie starszymi niż 10 lat od daty pierwszej rejestracji (wzór wykazu pojazdów stanowi załącznik nr 3), sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich), w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 z późn. zm.).

3.  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia osobami, tj. kierowcami i opiekunami w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4). Zaleca się, aby opiekunowie posiadali ważne (aktualne) ukończone szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej.

4. Zakres obowiązków opiekuna określa załącznik nr 5 (który będzie stanowił załącznik do Umowy) oraz Regulamin przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 380/2016 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego z dnia 10.06.2016 r.

5.  Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:

1)    w zakresie kierowania pojazdami,

2)    w zakresie opieki nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi,

których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.).

6. Wybrany Wykonawca dla wykonania zamówienia zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5% ceny brutto wykonania zamówienia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wnoszone w formie pieniądza przelewem na konto Zamawiającego. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zamawiający dopuszcza również wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2019 r, poz. 2019 z późn. zm.).

7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie uprawnienia do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu osób. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia (poświadczone za zgodność z oryginałem).

8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (szczegóły określono w załączniku pn. zapytanie ofertowe (rozdz. III ust. 8).

9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 50.000 zł, gdzie ubezpieczonym pozostaje Wykonawca; w przypadku określenia sumy ubezpieczenia w walucie innej niż złoty, Zamawiający przeliczy ją na złote po kursie średnim danej waluty NBP z dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub jej zmiany. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię polisy potwierdzającą posiadane ubezpieczenie (poświadczone za zgodność z oryginałem).

10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał  ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (nie NNW posiadacza pojazdu) na sumę ubezpieczenia 50.000 zł na każdego ubezpieczonego, gdzie ubezpieczającym pozostaje Wykonawca, a ubezpieczonymi pozostają Wykonawca, przewożący oraz przewożeni (kierowca, opiekun, przewożone osoby), a także pracownicy Zamawiającego. Minimalna wysokość świadczeń z ubezpieczenia NNW  powinna wynosić: za śmierć  wskutek NW - 100% sumy ubezpieczenia  oraz  za każdy 1% trwałego uszczerbku na zdrowiu, który powstał wskutek NW -  1% sumy ubezpieczenia; w przypadku określenia sumy ubezpieczenia w walucie innej niż złoty, Zamawiający przeliczy ją na złote po kursie średnim danej waluty NBP z dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub jej zmiany. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego wraz z dowodem opłacenia należnej i wymagalnej składki (poświadczone za zgodność z oryginałem).

IV.  Termin realizacji zamówienia

od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.05.2021 r. do 23.12.2021 r.
V.  Kryteria wyboru oferty

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Cena – waga kryterium - 100%

VI.  Sposób przygotowania oferty

1.   Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 6.

2.   Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto przedmiotu zamówienia.

VII.  Miejsce i termin złożenia oferty

1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.

2. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii ww. platformy Zamawiający i Wykonawcy mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: budziak@pruszcz-gdanski.pl.

VIII.  Informacje dodatkowe

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną na adresy e-mail podane w ofertach  wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

3.  W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany drogą elektroniczną na adres e-mail podany w ofercie o terminie podpisania umowy.

4.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

Wykaz załączników:

zał. nr 1 – harmonogram (wykaz osób i placówek z rozkładem zajęć przewożonych osób),

zał. nr 2 – projekt umowy,

zał. nr 3 – wzór wykazu pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,

zał. nr 4 – wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,

zał. nr 5 zakres obowiązków opiekuna,

zał. nr 6 – wzór formularza ofertowego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 775 99 70.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 - harmonogram.pdf pdf 592.75 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
zał. nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 805.45 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
zał. nr 3 - wzór wykazu pojazdów.pdf pdf 516.1 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
zał. nr 4 - wzór wykazu osób.pdf pdf 514.16 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
zał. nr 5 - zakres obowiązków opiekuna.pdf pdf 530.4 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
zał. nr 6 - formularz ofertowy.pdf pdf 406.25 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe nr OKS.4464.1.2021.pdf pdf 721.02 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe nr OKS.4464.12.2021 - p.pdf pdf 384.63 2021-04-19 16:14:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe nr OKS.4464.1.2021.pdf pdf 721.02 2021-04-19 16:14:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 6 - formularz ofertowy.doc doc 51.5 2021-04-19 16:14:00 Kryterium
zał. nr 6 - formularz ofertowy.pdf pdf 406.25 2021-04-19 16:14:00 Kryterium
informacja o unieważnieniu postępowania - skan.pdf pdf 37.58 2021-04-28 14:48:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-28 14:48 Marzena Budziak INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Miejska Pruszcz Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ulicy Grunwaldzkiej 20, 83-000 Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, informuje o unieważnieniu postępowania z uwagi na fakt, iż ceny obu złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1) „GUCIO” Janusz Klicner Przewóz osób niepełnosprawnych, Usługi transportowe i inne, ul. Korzeniowskiego 52, 83-000 Pruszcz Gdański;
2) Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Gdańsk Spółka z o. o., ul. 3 Maja 12, 80-802 Gdańsk.

informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przewóz osób Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim i z powrotem, z opieką w czasie przewozu

Zapytanie ofertowe n [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 6 - formular [...].doc

zał. nr 6 - formular [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 633