Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TTG.2232.18.21 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja sprężarkowni w Pawilonie T-IX dla potrzeb Kardiochirurgii A+B”

Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2021 13:54:00
Składania : 04-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 04-05-2021 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

w sprawie

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.

„Modernizacja sprężarkowni w Pawilonie T-IX dla potrzeb Kardiochirurgii A+B”


1. Opis przedmiotu zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.

„Modernizacja sprężarkowni w Pawilonie T-IX dla potrzeb Kardiochirurgii A+B”:

a) projekt z opisem technicznym zamówienia wraz z niezbędnymi rysunkami instalacji i urządzeń (inst. gazy medyczne, inst. sanitarne – wentylacja, elektryczne, branża konstrukcyjna),

b) dokumentację kosztorysową (kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót),

c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

d) inwentaryzacje stanu aktualnego,

e) analiza możliwości budowy szpitalnej sieci sprężonego powietrza medycznego zasilającej cały szpital,

f) pełnienie nadzoru autorskiego nad w/w projektem.

Szczegółowy zakres został wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.


2. Termin wykonania zadania

Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wynosi maksymalnie 6 tygodni od daty podpisania umowy. Gwarancja: 24 miesięcy na wykonaną dokumentacje.


3. Kwalifikacje Wykonawcy

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia i nie znajdują się w stanie likwidacji lub upadłości.

4. Wykażą, że wykonali projekt co najmniej dwóch maszynowni gazów medycznych (dla obiektu medycznego).


Wykonawca wraz z ofertą składa następujące kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem:

a) Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG);

b) Referencje z ostatnich 5 lat, minimum 2 zamówienia na wykonanie usług projektowych odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (dla obiektów medycznych);

c) Uprawnienia budowlane. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.


Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie w/w wymagań.


4. Warunki zgłaszania ofert i zasady udzielania zamówienia

1) Numer ogłoszenia: TTG/2232/18/21

2) Data zamieszczenia: 19.04.2021 r.

3) Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.

4) Miejsce składania ofert:

W siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A-V na Dziennik Podawczy do dnia 04.05.2021 r. do godz.10:00. Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną zwrócone Wykonawcy.

5) Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

6) Warunki zgłaszania ofert:

- Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić,

- Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty złożenia oferty,

- Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzoną pieczęcią/podpisem w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postepowania wskazanym w zaproszeniu do składania ofert:

Ogłoszenie nr TTG/2232/18/21 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.

„Modernizacja sprężarkowni w Pawilonie T-IX dla potrzeb Kardiochirurgii A+B”

7) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji.

8) Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy, której wzór jest załącznikiem do niniejszego postępowania.

9) Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

10) Ofertę przedstawić w formie uzupełnionego formularza cenowego. Wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


5. Kryteria oceny ofert

1) Zamawiający dokonując wyboru ofert, może pominąć oferty, co do których uznaje, że zawierają rażąco niską cenę. W przypadku gdy Zamawiający ma podejrzenie, że zaproponowana cena jest rażąco niska, może wystąpić do oferenta z wnioskiem o złożenie wyjaśnień odnośnie zaproponowanej ceny.

2) Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający nie dokonuje wyboru oferty, jeżeli:

a) Oferta z najkorzystniejszą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

b) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zadania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

3) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych poniżej. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska maksymalną ocenę punktową (Wmax) wg poniższego wzoru:


W = C + T

gdzie:


A. Kryterium - cena [C]:

C = (R1 x Cmin)/Cb

gdzie:

Cmin – cena oferty najtańszej

Cb – cena oferty badanej

R1 – znaczenie procentowe kryterium cena

Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium : 60 punktów.


B. Kryterium – termin wykonania zadania [T]:

Przez powyższe kryterium rozumie się ostateczny termin przekazania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z załącznikami oraz podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego, który stwierdza należyte i kompletne wykonanie przedmiotu umowy.

W przypadku zadeklarowania terminu wykonania zadania Wykonawca otrzymuje następującą liczbę punktów :

- do 3 tygodni – 40 pkt

- do 4 tygodni – 30 pkt

- do 5 tygodni – 20 pkt

- do 6 tygodni – 10 pkt

- powyżej 6 tygodni – 0 pkt

Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium: 40 punktów.

Zamawiający żąda pod rygorem odrzucenia oferty określenia deklarowanego termin wykonania zadania. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu powyżej 6 tygodni spowoduje odrzucenie oferty.


4) Informacje o wybranej ofercie Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej (w odpowiedniej zakładce): http://www.szpitaljp2.krakow.pl

5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

6) W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.


6. Dodatkowe informację

- Wykonawca przed złożeniem oferty uprawniony jest do dokonania wizji lokalnej.

- Zamawiający zapewni stały dostęp do obiektów i instalacji w trakcie wykonywania umowy.

- Wszelkie informacje odnośnie zapytania ofertowego (w tym ustalenie terminu wizji lokalnej) można uzyskać pod numerem telefonu (12) 614 32 99, 504 299 367 w godzinach 8 – 14 lub elektronicznie pod adresem mailowym:

- p.skowronski@szpitaljp2.krakow.pl - cz. sanitarna

- k.niemiec@szpitaljp2.krakow.pl - cz. elektryczna.



Załączniki:

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Wzór umowy

Załącznik nr 3 – Formularz cenowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 283.12 2021-04-19 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 124.42 2021-04-19 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 477.3 2021-04-19 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Formularz cenowy.docx docx 21.29 2021-04-19 13:54:00 Postępowanie
Rozstrzygnięcie.pdf pdf 59.83 2021-05-27 07:35:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-27 07:35 Przemysław Skowroński Rozstrzygnięcie postępowania.

Rozstrzygnięcie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja Projektowa - 1 szt. Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i obejmuje wykonanie całości obowiązków wynikających z niniejszej umowy (przygotowanie dokumentacji projektowej i za pełnienie nadzoru autorskiego) oraz wszelkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu umowy. Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin wykonania zadania 40% Przez powyższe kryterium rozumie się ostateczny termin przekazania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z załącznikami oraz podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego, który stwierdza należyte i kompletne wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający żąda pod rygorem odrzucenia oferty określenia deklarowanego termin wykonania zadania. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu powyżej 6 tygodni spowoduje odrzucenie oferty. (0)
4 Kwalifikacje Wykonawcy - O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z treścią ogłoszenia. Załączyć wymagane dokumenty. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 616