Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-04-2021 13:54:00 |
Składania : | 04-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-05-2021 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
w sprawie
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.
„Modernizacja sprężarkowni w Pawilonie T-IX dla potrzeb Kardiochirurgii A+B”
1. Opis przedmiotu zapytania ofertowego
Przedmiotem zapytania ofertowego jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.
„Modernizacja sprężarkowni w Pawilonie T-IX dla potrzeb Kardiochirurgii A+B”:
a) projekt z opisem technicznym zamówienia wraz z niezbędnymi rysunkami instalacji i urządzeń (inst. gazy medyczne, inst. sanitarne – wentylacja, elektryczne, branża konstrukcyjna),
b) dokumentację kosztorysową (kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót),
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
d) inwentaryzacje stanu aktualnego,
e) analiza możliwości budowy szpitalnej sieci sprężonego powietrza medycznego zasilającej cały szpital,
f) pełnienie nadzoru autorskiego nad w/w projektem.
Szczegółowy zakres został wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2. Termin wykonania zadania
Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wynosi maksymalnie 6 tygodni od daty podpisania umowy. Gwarancja: 24 miesięcy na wykonaną dokumentacje.
3. Kwalifikacje Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia i nie znajdują się w stanie likwidacji lub upadłości.
4. Wykażą, że wykonali projekt co najmniej dwóch maszynowni gazów medycznych (dla obiektu medycznego).
Wykonawca wraz z ofertą składa następujące kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem:
a) Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG);
b) Referencje z ostatnich 5 lat, minimum 2 zamówienia na wykonanie usług projektowych odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (dla obiektów medycznych);
c) Uprawnienia budowlane. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie w/w wymagań.
4. Warunki zgłaszania ofert i zasady udzielania zamówienia
1) Numer ogłoszenia: TTG/2232/18/21
2) Data zamieszczenia: 19.04.2021 r.
3) Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.
4) Miejsce składania ofert:
W siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A-V na Dziennik Podawczy do dnia 04.05.2021 r. do godz.10:00. Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną zwrócone Wykonawcy.
5) Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
6) Warunki zgłaszania ofert:
- Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić,
- Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty złożenia oferty,
- Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzoną pieczęcią/podpisem w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postepowania wskazanym w zaproszeniu do składania ofert:
Ogłoszenie nr TTG/2232/18/21 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.
„Modernizacja sprężarkowni w Pawilonie T-IX dla potrzeb Kardiochirurgii A+B”
7) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji.
8) Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy, której wzór jest załącznikiem do niniejszego postępowania.
9) Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
10) Ofertę przedstawić w formie uzupełnionego formularza cenowego. Wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Kryteria oceny ofert
1) Zamawiający dokonując wyboru ofert, może pominąć oferty, co do których uznaje, że zawierają rażąco niską cenę. W przypadku gdy Zamawiający ma podejrzenie, że zaproponowana cena jest rażąco niska, może wystąpić do oferenta z wnioskiem o złożenie wyjaśnień odnośnie zaproponowanej ceny.
2) Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający nie dokonuje wyboru oferty, jeżeli:
a) Oferta z najkorzystniejszą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
b) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zadania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
3) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych poniżej. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska maksymalną ocenę punktową (Wmax) wg poniższego wzoru:
W = C + T
gdzie:
A. Kryterium - cena [C]:
C = (R1 x Cmin)/Cb
gdzie:
Cmin – cena oferty najtańszej
Cb – cena oferty badanej
R1 – znaczenie procentowe kryterium cena
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium : 60 punktów.
B. Kryterium – termin wykonania zadania [T]:
Przez powyższe kryterium rozumie się ostateczny termin przekazania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z załącznikami oraz podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego, który stwierdza należyte i kompletne wykonanie przedmiotu umowy.
W przypadku zadeklarowania terminu wykonania zadania Wykonawca otrzymuje następującą liczbę punktów :
- do 3 tygodni – 40 pkt
- do 4 tygodni – 30 pkt
- do 5 tygodni – 20 pkt
- do 6 tygodni – 10 pkt
- powyżej 6 tygodni – 0 pkt
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium: 40 punktów.
Zamawiający żąda pod rygorem odrzucenia oferty określenia deklarowanego termin wykonania zadania. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu powyżej 6 tygodni spowoduje odrzucenie oferty.
4) Informacje o wybranej ofercie Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej (w odpowiedniej zakładce): http://www.szpitaljp2.krakow.pl
5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
6) W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
6. Dodatkowe informację
- Wykonawca przed złożeniem oferty uprawniony jest do dokonania wizji lokalnej.
- Zamawiający zapewni stały dostęp do obiektów i instalacji w trakcie wykonywania umowy.
- Wszelkie informacje odnośnie zapytania ofertowego (w tym ustalenie terminu wizji lokalnej) można uzyskać pod numerem telefonu (12) 614 32 99, 504 299 367 w godzinach 8 – 14 lub elektronicznie pod adresem mailowym:
- p.skowronski@szpitaljp2.krakow.pl - cz. sanitarna
- k.niemiec@szpitaljp2.krakow.pl - cz. elektryczna.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
Załącznik nr 3 – Formularz cenowy
2021-05-27 07:35 | Przemysław Skowroński | Rozstrzygnięcie postępowania. |
Komunikaty