Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana drzwi na antywłamaniowe klasy RC 2 w obiektach SOP w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2021 14:38:00
Składania : 21-04-2021 16:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wymiana drzwi na antywłamaniowe RC2 w ob.pdf pdf 85.31 2021-04-16 14:38:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.doc doc 102 2021-04-16 14:38:00 Kryterium

Komunikaty

2021-04-19 11:27 Bartosz Spodar Istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej w obiekcie SOP przy ul. Podchorążych 32 oraz przy ul. Syreny 23 w Warszawie. W celu odbycia wizji lokalnej w dniu 21.04.2021 r. o godzinie 9.00 przy ul. Podchorążych 38 Oferent powinien przesłać dane osobowe pracownika uczestniczącego w wizji (imię, nazwisko, nr PESEL) w formie wiadomości e-mail z platformy zakupowej najpóźniej do dnia 20.04.2021 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wpuszczenia Oferenta na teren SOP po negatywnym wyniku sprawdzenia profilaktycznego. Na terenie SOP obowiązuje system przepustkowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana drzwi na antywłamaniowe klasy RC2 w obiektach SOP w Warszawie Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonym przedmiarze robót. Dodatkowo obie pary drzwi powinny być wyposażone w: samozamykacz, elektrozaczep, klamkogałkę oraz po dwa kontraktony.

Wymiana drzwi na ant [...].pdf

1 usługa Służba Ochrony Państwa - Syreny
Syreny 23
01-150, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji i wizja lokalna - 4-5 tygodni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej w obiekcie SOP przy ul. Podchorążych 32 oraz przy ul. Syreny 23 w Warszawie. W celu odbycia wizji lokalnej w dniu 21.04.2021 r. o godzinie 9.00 przy ul. Podchorążych 38 Oferent powinien przesłać dane osobowe pracownika uczestniczącego w wizji (imię, nazwisko, nr PESEL) w formie wiadomości e-mail z platformy zakupowej najpóźniej do dnia 20.04.2021 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wpuszczenia Oferenta na teren SOP po negatywnym wyniku sprawdzenia profilaktycznego. Na terenie SOP obowiązuje system przepustkowy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Wzó [...].doc

(0)
6 Gwarancja - Gwarancja na wykonane roboty, użyte materiały - 36 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Adres wykonawcy - Należy podać adres/siedzibę wykonawcy składającego ofertę oraz NIP i REGON (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 502