Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa flag i akcesoriów do flag

Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2021 19:09:00
Składania : 20-04-2021 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się
z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest:

Dostawa flag i akcesoriów do flag zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)

 

1.      Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł.

2.      Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty złożenia zamówienia.

3.      Forma płatności: przelew 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej
i dostarczonej do Zamawiającego faktury VAT.

4.      Wykonawca wystawi jedna zbiorczą fakturę zgodnie ze specyfikacją.

5.      Miejsce realizacji zamówienia: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław;

- od poniedziałku do czwartku w godzinach. 8.00 - 14.00;

- piątek w godzinach 8.00 – 11.00

  po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z Zamawiającym (telefonicznie lub
  mailem).

6.      Wykonawca gwarantuje, że towar jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

7.   Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w oznakowanych opakowaniach, na których będzie widniał numer pozycji zgodnie
z załącznikiem nr 1.

8.      W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu towaru na koszt Wykonawcy.

9.      W przypadku stwierdzenia braków lub wad Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia w terminie 7 dni od daty jej pisemnego zgłoszenia.

10.  Koszt transportu i ryzyko związane z dostawą towaru ponosi Wykonawca.

11.  W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, prosimy
o wypełnienie formularza ofertowego (w załączeniu).

 

 UWAGA:

 Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego

 

Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej  są przetwarzane  przez 2 WOG, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, w celu umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz w celu podejmowania kontaktu z adresatami, dokumentowania ustaleń dokonywanych z osobami, z którymi prowadzona jest korespondencja, przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń. Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługują prawa wynikające z RODO,  w szczególności prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzanych danych, a także złożenia skargi do organu nadzorczego.

Więcej informacji na www.2wog.wp.mil.pl.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 656 456.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 1477 2021-04-14 19:09:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy.doc doc 140 2021-04-14 19:09:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-04-29 11:58 Sekcja Wychowawcza Szanowni Państwo,
informuję, że dokonano wyboru oferty w postępowaniu na dostawę flag i akcesoriów do flag - ID 446403.
Wybrano firmę: A3 Producent Flag M. Szymura Sp. J., ul. Jondy 5, 44-100 Gliwice - kwota netto wybranej oferty - 10 559,80 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa flag i akcesoriów do flag zgodnie z załącznikiem nr 1

Opis przedmiotu zamó [...].doc

Formularz ofertowy.d [...].doc

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 463