Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4441.9.2021 CUW-SAZ.4441.9.2021 Zapytanie ofertowe na ekspertyzę techniczną i kosztorysową kuchni w DPS w Poznaniu

Anna Demidów
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 20-04-2021 07:49:00
Składania : 04-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 04-05-2021 10:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o prowadzonym przez Zamawiającego - Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu zapytaniu ofertowym na wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztorysowej kuchni w DPS w Poznaniu.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zostać unieważnione w każdym czasie bez podania przyczyny.


Jednocześnie informujemy, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy a także uwzględnienia uwag oraz życzeń zgłoszonych przez Wykonawców do dokumentów dot. zapytania ofertowego.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx docx 16.45 2021-04-20 07:49:00 Przedmiot zamówienia
wykaz osób.DOC DOC 34 2021-04-20 07:49:00 Kryterium
sposób obliczania kryteriów.docx docx 15.67 2021-04-20 07:49:00 Kryterium
wykaz usług.DOC DOC 36.5 2021-04-20 07:49:00 Kryterium
projekt umowy.docx docx 21.43 2021-04-20 07:49:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia 1.Przeprowadzenie wizji lokalnej oraz ocena potencjału kuchni pod kątem przydatności. 2. Przygotowanie dokumentacji z ekspertyzy technicznej oraz kosztorysowej wskazanych pomieszczeń zdolnych do wykorzystania. Zgodnie z załączonym plikiem "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".

szczegółowy opis prz [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Kalkulacja ceny - Wykonawca w ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

sposób obliczania kr [...].docx

(0)
3 Kryterium - 10 pkt za kosztorysy, ekspertyzy 10% Oferta może otrzymać 10 punktów maksymalnie zgodnie z opisem wskazanym w pliku "sposób obliczania kryteriów". Proszę załączyć referencje do punktacji kryterium. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Warunki udziału w zapytaniu - uprawnienia, doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia nie krócej niż 2 lata, 2) dysponowania osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego uprawnionego do wykonywania działalności zawodowej w zakresie określenia wartości nieruchomości, a także maszyn i urządzeń trwale związanych z nieruchomością z min. 2-letnim doświadczeniem, która wykonała min. 3 ekspertyzy urządzeń gastronomicznych i posiada stosowne referencje na nie, 3) dysponowania osobą rzeczoznawcy/kosztorysanta z min 2-letnim doświadczeniem, która wykonała min. 3 kosztorysy dotyczące remontu pomieszczeń i posiada referencje na nie. Do oferty należy dołączyć kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem opisanych wyżej ważnych, na dzień składania ofert, uprawnień i innych dokumentów w tym referencji. Proszę załączyć wypełniony wykaz osób wraz z uprawnieniami i wykaz usług wraz z referencjami. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz osób.DOC

wykaz usług.DOC

(0)
5 Warunki realizacji zamówienia - Zgodnie z zapisami projektu umowy. oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.docx

(0)
6 Termin realizacji zamówienia - Zamawiający wstępnie planuje zawarcie umowy na początku maja 2021r., chyba że ze względów proceduralnych nie będzie to możliwe, wówczas umowa zostanie zawarta po rozstrzygnięciu zapytania. Planowany termin realizacji usługi –15 czerwca 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Dodatkowe informacje - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą łączną punktację i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu. Umowa może zostać podpisana przez Zamawiającego kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłana na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca zwróci podpisana podpisem kwalifikowanym umowę lub dostarczy wydrukowany i podpisany egzemplarz do siedziby Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 638