Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 29/E/WEN/2021 Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na wykonanie remontu instalacji elektrycznej w budynku WKU Zielona Góra

Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2021 09:26:00
Składania : 23-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-04-2021 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 648 388, w godzinach od 8:00 do 14:30.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


  • Osobą uprawnioną do porozumiewania się Wykonawcami jest: Jowita Brusiło-Słoniowska tel. 261 648 388.
  • Finansowanie zamówienia: 11.180,00 zł brutto.
  • Miejsce i termin wizji lokalnej organizowanej przez RZI - NIEOBOWIĄZKOWA Zamawiający umożliwi zapoznanie się z terenem objętym przedmiotem umowy przed terminem składania ofert na pisemny wniosek Wykonawcy. Spotkanie planowane jest: w dniu 20.04.2021 r. o godz. 10:00 - biuro przepustek WKU Zielona Góra. Wykonawcy zainteresowani udziałem w spotkaniu powinni złożyć pisemne zawiadomienie, co najmniej jeden dzień przed terminem spotkania. Osobą do kontaktu w sprawie oględzin miejsca robót jest ppłk Mariusz RUDZKI tel. 261 648 376.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGLOSZENIE.pdf pdf 6317.09 2021-04-14 09:26:00 Postępowanie
załączniki do ogłoszenia.zip zip 3216.98 2021-04-14 09:26:00 Postępowanie
zestawienie ofert.pdf pdf 262.94 2021-04-23 11:55:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-23 11:55 Jowita Brusiło-Słoniowska Zestawienie złożonych ofert

zestawienie ofert.pd [...].pdf

2021-04-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia kwotę brutto 11.180,00 PLN

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 522