Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-04-2021 12:39:00 |
Składania : | 20-04-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 20-04-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,
ZAPRASZA DO SKŁADANIA
PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2
ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków medycznych i administracyjnych oraz naklejek i etykiet samoprzylepnych które szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym pakiet nr 1 i 2 do zaproszenia.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 2 części. Za część należy rozumieć „pakiet”. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, lub dwóch części.
3) Zamawiający wymaga dostaw sukcesywnych od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2022r
4) Jako odrębny załącznik nr 2 do Zaproszenia, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zaproszenia .
2. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 20.04.2021 r. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
3. Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.
4. Informacje o wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 713270551
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-29 09:53 | Karolina Romanowska | Wyniki i Wykaz ofert |
2021-04-14 12:05 | Karolina Romanowska | Korekta do Pakietu 1 i 2. |
Komunikaty