Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-04-2021 12:21:00 |
Składania : | 22-04-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 22-04-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Krosno Odrzańskie, 13.04.2021 r.
Nr sprawy: IR.271.2.2021.RS
Gmina Krosno Odrzańskie
Zaprasza do
złożenia oferty na realizację zadania pn.:
„Remonty
cząstkowe nawierzchni bitumicznych
na terenie Gminy Krosno Odrzańskie”
1. Opis
przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zaproszenia stanowi remont cząstkowy nawierzchni
bitumicznych na powierzchni max. 1000 m2
mieszankami mineralno-asfaltowymi, standard II o średniej grubości 4,0 cm z
utrwaleniem powierzchniowym emulsją asfaltową i grysem kamiennym obrzeży
naprawionych wyrw z mechanicznym obcinaniem krawędzi.
b) Prace prowadzone będą na drogach o nawierzchni bitumicznej
zlokalizowanych na terenie całej Gminy Krosno Odrzańskie. Minimalny zakres
jednorazowego zlecenia 10 m2.
c) Zamawiający przewiduje,
że max. na 20% powierzchni robót konieczne będzie wykonanie nowej podbudowy
tłuczniowej o gr. ok. 15 cm. Dlatego też w cenie ofertowej należy uwzględnić
wykonanie ww. robót.
d) Rozliczenie robót nastąpi jedna fakturą końcową w
oparciu o ilość faktycznie wykonanych m2 remontów nawierzchni dróg
gminnych oraz ceny jednostkowej określonej w złożonej ofercie.
e) Prace wykonywane będą przez Wykonawcę każdorazowo
po wskazaniu przez Zamawiającego miejsc przeznaczonych do remontu.
f)
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane
prace remontowe.
g)
Zamówienie obejmuje
ponadto koszty związane z:
-
Zabezpieczeniem miejsc
prowadzenia robót pod względem BHP i organizacji ruchu drogowego;
-
Prace przygotowawcze i
porządkowe w trakcie i po realizacji robót.
2.
Wymagany termin realizacji:
-
Usługi będą realizowane sukcesywnie na podstawie
oddzielnych zleceń od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r.,
3.
Przy wyborze oferty do
realizacji, Zamawiający będzie się kierował kryterium/ami:
a) cena
– 100 %
Oferta
powinna zawierać:
-
wartość (usługi/dostawy/robót
budowlanych) określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,
-
obowiązujący podatek od towarów i
usług VAT,
4.
Wykonawca składając ofertę
zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
-
Wypełniony przedmiar robót;
5.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą
oraz spełniającą warunki:
-
Nie dotyczy.
6. Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawców na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu:
- Nie dotyczy.
7. Termin i sposób składania ofert:*
-
Zamawiający
dopuszcza 2 formy składania ofert. Formę
elektroniczna za pośrednictwem Platformy Zakupowej oraz formę pisemną
7.1. Dla
postępowań prowadzonych za pośrednictwem Platformy zakupowej (forma
elektroniczna):
a) Oferty
wg załączonego wzoru należy składać w terminie do dnia: 22 kwietnia, godzina 11.00 przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej na stronie www.bip.krosnoodrzanskie.pl,
w
zakładce „https://bip.wrota.lubuskie.pl/ ugkrosnoodrzanskie/ zamowienia_ publiczne/
lub na stronie www.platformazakupowa.pl/krosnoodrzanskie;
7.2. Dla
postępowań prowadzonych za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej (forma
pisemna):
a) Oferty
wg załączonego wzoru należy składać w terminie do dnia: 22 kwietnia 2021 r. godzina 11.00
na adres:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno
Odrzańskie
Biuro Obsługi Interesanta
b) Ofertę
należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa,
adres, nr telefonu) i opisanej w następujący sposób:
OFERTA NA:
„Remonty
cząstkowe nawierzchni bitumicznych
na terenie Gminy Krosno Odrzańskie”
c)
Na kopercie należy umieścić nazwę i
adres Zamawiającego tj.
Gmina
Krosno Odrzańskie,
ul Parkowa 1,
66-600 Krosno Odrzańskie
8.
Osoba do kontaktu w sprawie
przedmiotu zamówienia:
-
Waldemar Pelec, tel: 68/ 410 97 71, e-mail: w.pelec@krosnoodrzanskie.pl.
9. Czas
związania z ofertą: 14 dni od chwili otwarcia.
10. Inne informacje:
-
Nie dotyczy
11. Załączniki:*
-
Formularz oferty;
-
Przedmiar Robót;
-
Projekt umowy;
-
Klauzula RODO.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 68/41 09 771
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty