Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 13-04-2021 11:19:00 |
Placing offers : | 20-04-2021 11:25:00 |
Offers opening : | 20-04-2021 11:30:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
1. Informujemy
uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem wyłącznie oryginalnych tuszy i tonerów
według specyfikacji poniżej.
2. Dostawa jest jednorazowa. Wymagane oznaczenie CE oferowanych produktów.
3. Bazą
dostawy jest Dział Informatyki pok. 009 , ul. Witomińska 29, 81-311 Gdynia
4. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z uwzględnieniem bazy dostawy i obowiązującej stawki podatku VAT dla oferty oraz terminu realizacji, liczonego od dnia otrzymania zamówienia.
5. Oferta powinna być złożona na całość asortymentu. Oferty na zamienniki będą odrzucone.
7. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
8. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest przelewem w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Prosimy o potwierdzenie tych warunków.
9. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.
,10. Przypominamy, że złożenie oferty jest zgodnie z Kodeksem Cywilnym zobowiązaniem do jej realizacji przez składającego ofertę w przypadku jej wyboru przez zamawiającego. Dlatego też prosimy o przemyślane oferty. Wykonawca, który po wyborze jego oferty odmówi realizacji zamówienia lub będzie je chciał zrealizować na warunkach innych niż zaoferowane będzie wykluczony z możliwości składania nam ofert w przyszłości oraz otrzyma ocenę negatywną w naszym wewnętrznym systemie oceniania dostawców.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Announcements