Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Konserwacja i naprawa sprzętu medycznego

Paulina JASTRZĘBSKA
4 Regionalna Baza Logistyczna
Termin:
Zamieszczenia : 13-04-2021 08:49:00
Składania : 19-04-2021 08:46:00
Otwarcia : 19-04-2021 08:51:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wykaz asortymentowy - zapytanie cenowe.docx docx 14.03 2021-04-13 08:49:00 Przedmiot zamówienia
Klauzua informacyjna zamówienia publiczne do których nie stosuje się ustawy Pzp.docx docx 20 2021-04-13 08:49:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-04-16 10:40 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:
Dzień dobry,
zwracam się z prośbą o odpowiedzi na pytania do zapytania ofertowego nr ID 445296:
1. Czy Zamawiający dopuści składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje?
2. W przypadku pozytywnej odpowiedzi na pytanie 1. W części nr 1 - sugerowany przez Państwa opis usterki wymaga wysłania defibrylatora do serwisu celem jego wnikliwej diagnostyki. Nie jest możliwe wycenić tę naprawę bez oględzin technika. W związku z powyższym, czy można w części nr 1 wpisać jedynie koszt DIAGNOSTYKI sprzętu w serwisie autoryzowanym? Koszt naprawy będzie wtedy przedmiotem dodatkowego zlecenia do akceptacji, oddzielnym od niniejszego zapytania ofertowego.
Pozdrawiam
Anna Kowalska - Grot
Paramedica Polska

Odpowiedź:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje.
2021-04-16 10:37 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:
W imieniu firmy Resculine Sp. z o. o. przesyłamy pytania do wyżej wymienionego postępowania.

1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie konserwacji oraz naprawy ssaka akumulatorowego Accuvac Basic (pozycja nr 4) w siedzibie wykonawcy?
2. Zgodnie ze zmianami podatkowymi konserwacje i naprawy sprzętu medycznego objęte są stawką VAT w wysokości 8%. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę stawki na etapie składania oferty?

Odpowiedź:
1. Zamawiający wyraża zgodę na naprawę w siedzibie Wykonawcy
2. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę stawki VAT

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja i naprawa sprzętu medycznego wykaz asortymentu wg załącznika

wykaz asortymentowy [...].docx

Klauzua informacyjna [...].docx

1 szt. 4 Regionalna Baza Logistyczna
Bernarda Pretficza 28
50-984, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia nie później niż 30.06.2021 r. po podpisaniu umowy. Data realizacji do ustalenia z Zamawiającym. (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - wg załącznika (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 12 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 691