Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DZP-291-1022/2021 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Deadlines:
Published : 12-04-2021 16:01:00
Placing offers : 22-04-2021 09:30:00
Offers opening : 22-04-2021 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu_1022-21.pdf pdf 341.62 2021-04-12 16:01:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia [SWZ]_1022-21.pdf pdf 595.61 2021-04-12 16:01:00 Proceeding
Załączniki do SWZ_1022-21.zip zip 4325.12 2021-04-12 16:01:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert_1022-21.pdf pdf 231 2021-04-22 13:29:24 Public message
Unieważnienie Zadań nr 5, 7, 13_1022-21.pdf pdf 260.95 2021-06-18 10:09:11 Public message
Zawiadomienie o wyborze ofert_1022-21.pdf pdf 336.75 2021-06-18 10:10:14 Public message
Unieważnienie_Zad. 4_1022-21.pdf pdf 242.97 2021-07-05 13:33:14 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania_1022-21.pdf pdf 318.25 2021-07-14 11:17:42 Public message

Announcements

2021-07-14 11:17 Maciej Młynarczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 14.07.2021 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-07-05 13:33 Maciej Młynarczyk Unieważnienie Zadania nr 4 w związku z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy w tej części zamówienia

Unieważnienie_Zad. 4 [...].pdf

2021-06-18 10:10 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Wybór ofert na poszczególne zadania częściowe

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-18 10:09 Maciej Młynarczyk WYNIKI - Unieważnienie Zadań częściowych nr: 5, 7 i 13.

Unieważnienie Zadań [...].pdf

2021-04-22 13:29 Maciej Młynarczyk INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-22 09:37 Maciej Młynarczyk Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) - Zamawiający udostępnia informację, o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Zadanie nr 1 - 1 295,39 zł
Zadanie nr 2 - 33 000,00 zł
Zadanie nr 3 - 1 000,00 zł
Zadanie nr 4 - 12 000,00 zł
Zadanie nr 5 - 4 920,00 zł
Zadanie nr 6 - 14 500,00 zł
Zadanie nr 7 - 2 772,42 zł
Zadanie nr 8 - 7 200,00 zł
Zadanie nr 9 - 512,45 zł
Zadanie nr 10 - 3 000,00 zł
Zadanie nr 11 - 18 000,00 zł
Zadanie nr 12 - 24 500,00 zł
Zadanie nr 13 - 28 800,00 zł
Zadanie nr 14 - 5 780,00 zł
Zadanie nr 15 - 218 903,10 zł
Zadanie nr 16 - 6 150,00 zł
Zadanie nr 17 - 17 001,06 zł
Łączna kwota przeznaczona na sfinansowanie tego zamówienia (w całości, wszystkie zadania częściowe) to 399 334,42 zł

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 1052