Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IZD.272.6.2021 Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli trzech jednostek organizacyjnych Powiatu Wołowskiego - projekt „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 2”

Anna Szadkowska-Czupa
POWIAT WOŁOWSKI
Deadlines:
Published : 09-04-2021 21:04:00
Placing offers : 19-04-2021 10:00:00
Offers opening : 19-04-2021 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 547.6 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
SWZ.docx docx 598.71 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 1 - OPZ.zip zip 1776.38 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 2 - formularz oferty.docx docx 554.93 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx docx 524.75 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 4 - wykaz usług.docx docx 531.71 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 5 - wykaz osób.docx docx 543.27 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 6 - Oświadczenie - egzaminy certyfikowane.docx docx 63.68 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 7 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 522.54 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 8 - Formularz cenowy.xlsx xlsx 536.53 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 9 - wzór umowy.docx docx 544.09 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
załącznik nr 10 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 522.93 2021-04-09 21:04:00 Proceeding
MODYFIKACJA TREŚCI SWZ Z DN.13.04.2021 (pdf).pdf pdf 659.53 2021-04-13 15:37:07 Public message
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Z DN.13.04.2021.pdf pdf 55.27 2021-04-13 15:37:07 Public message
MODYFIKACJA TREŚCI SWZ Z DN.15.04.2021 (pdf).pdf pdf 557.5 2021-04-15 11:38:56 Public message
załącznik nr 1 B OPZ_cz 5,6,7 (PO MODYFIKACJI Z DN. 15.04.2021R,).docx docx 541.69 2021-04-15 11:38:56 Public message
załącznik nr 8 - Formularz cenowy (po modyfikacji z dn.15.04.2021).xlsx xlsx 536.69 2021-04-15 11:38:56 Public message
Informacja z sesji otwarcia ofert. (PDF).pdf pdf 668.06 2021-04-19 16:15:57 Public message
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ (CZ. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7) na platformę.pdf pdf 433.85 2021-05-06 17:21:43 Public message
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU cz.4 - na platformę (pdf).pdf pdf 585.66 2021-05-14 13:58:05 Public message
WYBÓR CZ.8,9,10,16 NA PLATFORMĘ.pdf pdf 248.27 2021-05-20 13:51:08 Public message
UNIEWAŻNIENIE CZ.11,12,13,14,15,17.pdf pdf 120.7 2021-05-20 13:52:13 Public message

Announcements

2021-05-20 13:52 Anna Szadkowska-Czupa Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (część nr 11, 12, 13, 14, 15, 17) z dn.20.05.2021r.

UNIEWAŻNIENIE CZ.11, [...].pdf

2021-05-20 13:51 Anna Szadkowska-Czupa Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (część nr 8, 9, 10, 16)

WYBÓR CZ.8,9,10,16 N [...].pdf

2021-05-14 13:58 Anna Szadkowska-Czupa ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA ORAZ UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Z DN. 14.05.2021R.

ZAWIADOMIENIE O UNIE [...].pdf

2021-05-06 17:21 Anna Szadkowska-Czupa INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ (CZĘŚĆ NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2021-04-19 16:15 Anna Szadkowska-Czupa Informacja z sesji otwarcia ofert z dn.19.04.2021r.

Informacja z sesji o [...].pdf

2021-04-19 15:55 Anna Szadkowska-Czupa The message was withdrawn by the Buyer.
2021-04-19 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem: 608 460,00 zł brutto, w podziale na części: część nr 1 - 63 000,00 zł brutto, część nr 2 - 43 700,00 zł brutto, część nr 3 - 16 100,00 zł brutto, część nr 4 - 11 000,00 zł brutto, część nr 5 - 34 800,00 zł brutto, część nr 6 - 57 200,00 zł brutto, część nr 7 - 194 600,00 zł brutto, część nr 8 - 45 500,00 zł brutto, część nr 9 - 64 000,00 zł brutto, część nr 10 - 33 100,00 zł brutto, część nr 11 - 17 660,00 zł brutto, część nr 12 - 2 300,00 zł brutto, część nr 13 - 400,00 zł brutto, część nr 14 - 3 200,00 zł brutto, część nr 15 - 2 100,00 zł brutto, część nr 16 - 15 800,00 zł brutto, część nr 17 - 4 000,00 zł brutto.
2021-04-15 13:32 Anna Szadkowska-Czupa Zamawiający informuje, że jeśli zmiany wprowadzone do SWZ modyfikacjami z dn. 13.04.2021r. i 15.04.2021r. nie miały wpływu na treść złożonych ofert, nie ma konieczności ich zmiany.
2021-04-15 11:38 Anna Szadkowska-Czupa Modyfikacja treści SWZ z dn. 15.04.2021r.

MODYFIKACJA TREŚCI S [...].pdf

załącznik nr 1 B OPZ [...].docx

załącznik nr 8 - For [...].xlsx

2021-04-13 15:37 Anna Szadkowska-Czupa Modyfikacja treści SWZ z dn. 13.04.2021r.

MODYFIKACJA TREŚCI S [...].pdf

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 867