Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2021 12:33:00 |
Składania : | 15-04-2021 13:30:00 |
Otwarcia : | 15-04-2021 13:35:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
W imieniu Uniwersytetu Szczecińskiego informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: Wymiana wyłącznika głównego typu APU 30C 1000A/30kA w RG nn w Domu Studenta nr 3 przy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 21 dni od podpisania umowy;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 36 miesięcy;
- osoby wykonujące wymianę wyłącznika muszą posiadać aktualne uprawnienia i zaświadczenia kwalifikacyjne „E”, a osoby nadzoru zaświadczenia kwalifikacyjne „D” powyżej 1 kV;
- Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed umieszczeniem oferty na platformie zakupowej po umówieniu z kierownikiem obiektu Panią mgr Wiolettą Jaskot pod nr tel. 91 444 38 67;
- oferty należy składać tylko w wersji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, Zamawiający nie przyjmuje ofert w wersji papierowej;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod adresem e-mail: marek.badurski@univ.szczecin.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty