Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2021 14:36:00 |
Składania : | 16-04-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-04-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.ORA.2100.5.2021 Psary, dnia 08 kwietnia 2021 roku
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w
postępowaniu
na dostawę
dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Część III – Jagód leśnych
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej w Psarach,
ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wartość
zamówienia nie przekracza kwoty wyrażonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych z 11.09.2019 r. tj. kwoty 130.000,00 zł.
2. Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach:
- Część III – Jagód leśnych
3. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz elektroniczny.
4. Wykonawca zobowiązuje się
dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i
na własny koszt raz
w tygodniu.
5. Wykonawca
zobowiązuje się do wyładunku jagód leśnych do pomieszczeń magazynowych
Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.
6. Oferty nie
zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w zadaniu zostaną odrzucone.
7. Każdy
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zakazuje się dzielenia oferty.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Umowa zostaje zawarta na dostawę jagód leśnych w okresie:
- Część III Jagód leśnych od
15 czerwca 2021r. do 30 lipca 2021r.
2. Zamówienia będą
realizowane zgodnie z terminami podanymi przez Kierownika Kuchni (bądź inną
osobę upoważnioną) na złożonym zapotrzebowaniu. Zamawiający złoży
zapotrzebowanie na dostawę produktów z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
3. Dostawa jagód leśnych każdorazowo
zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej
(telefonicznie) bądź pisemnej (fax, e-mail) w zależności od
indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.
4. W przypadkach, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości asortymentu o nie więcej niż 20% całości dostawy.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić na Formularzach
elektronicznych i określić w nim wszystkie elementy zamówienia.
2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich
niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
3. O ile nie wskazano inaczej oferty należy
złożyć w cenie brutto.
V. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
VI. INFORMACJE DODATKOWE
Dodatkowych
informacji udziela Pan Daniel Glapiak – p.o. Kierownika
Kuchni, tel. (62) 739 60 84 wew. 145
VII. ZAŁĄCZNIKI
Wzór
umowy
Klauzula informacyjna
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-16 12:09 | Zamówienia Publiczne | PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ JAGÓD LEŚNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARACH |
Komunikaty