Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DPS.ORA.2100.4.2021 Sukcesywna dostawa truskawek świeżych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach - Część II

Zamówienia Publiczne
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Deadlines:
Published : 08-04-2021 14:28:00
Placing offers : 16-04-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

                                                                                                     

DPS.ORA.2100.4.2021                                                      Psary, dnia 08 kwietnia 2021 roku             

               

Zaproszenie do składania ofert

 

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu

na dostawę

dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

 

Część II – Truskawki świeże

I. ZAMAWIAJĄCY

Dom Pomocy Społecznej w Psarach,

ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

www.dpspsary.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.    Wartość zamówienia nie przekracza kwoty wyrażonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11.09.2019 r. tj. kwoty 130.000,00 zł.

2.    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Domu Pomocy Społecznej  w Psarach:

-        Część II – Truskawek świeżych

3.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz elektroniczny.

4.   Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt raz w tygodniu.

5.    Wykonawca zobowiązuje się do wyładunku truskawek świeżych do pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.

6.    Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w zadaniu zostaną odrzucone.

7.    Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zakazuje się dzielenia oferty.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.    Umowa zostaje zawarta na dostawę truskawek świezych w okresie:

-        Część II Truskawki świeże  – od 15 maja 2021 r. do  15 lipca 2021 r.

2.   Zamówienia będą realizowane zgodnie z terminami podanymi przez Kierownika Kuchni (bądź inną osobę upoważnioną) na złożonym zapotrzebowaniu. Zamawiający złoży zapotrzebowanie na dostawę produktów z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

3.  Dostawa truskawek świeżych każdorazowo zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (fax, e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.

4.   W przypadkach, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości asortymentu o nie więcej niż 20% całości dostawy.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę należy sporządzić na Formularzach elektronicznych i określić w nim wszystkie elementy zamówienia.

2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

3. O ile nie wskazano inaczej oferty należy złożyć w cenie brutto.

V. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

  1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
  2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

VI. INFORMACJE DODATKOWE

Dodatkowych informacji udziela Pan Daniel Glapiak  – p.o. Kierownika Kuchni,  tel. (62) 739 60 84 wew. 145

VII. ZAŁĄCZNIKI

Wzór umowy

      Klauzula informacyjna

 



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Klauzula informacyjna.pdf pdf 61.67 2021-04-08 14:28:00 Criterion
Wzór umowy.pdf pdf 150.24 2021-04-08 14:28:00 Criterion
Truskawki świeże.pdf pdf 183.3 2021-04-16 12:08:37 Public message

Announcements

2021-04-16 12:08 Zamówienia Publiczne PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ TRUSKAWEK ŚWIEŻYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARACH

Truskawki świeże.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Truskawki świeże - 650 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem/am się"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 327