Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 09-04-2021 09:32:00 |
Placing offers : | 16-04-2021 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. zwraca się z prośbą o sporządzenie oferty cenowej na dostawę znaków drogowych z folią odblaskową II generacji zgodnie z n/w zestawieniem, która będzie obowiązywała w roku 2021.
Wszystkie materiały tj. znaki, tablice i słupki muszą posiadać na oferowany materiał aprobatę techniczną oraz deklarację zgodności z Polską Normą (nie mającą statusu normy wycofanej).
Znaki drogowe winny być wykonane z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie z profilami usztywniająco - montażowymi, z blach stalowych ocynkowanych ogniowo o grubości 1,5mm.
Wykonawca zrealizuje zamówienie najpóźniej 7-go dnia od daty złożenia zamówienia. Płatność będzie dokonywana przelewem w ciągu 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT.
Prosimy również podać cenę za transport. Biorąc pod uwagę fakt, że wielkość zamówień będzie zróżnicowana, co będzie miało wpływ na formę dostawy (flota dostawcy, wysyłka spedycją) w zapytaniu zostały wyszczególnione 4 opcje dostawy towaru.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 16.04.2021r.
Kontakt: Leszek Pawlak, tel. 660 549 320
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych
osobowych jest Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Grodzisku
Wielkopolskim (62 - 065) przy ulicy Kościańskiej 32.
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: biuro@gpk.biz.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
2) Administrator wyznaczył
inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez
email: iod@grodzisk.wlkp.pl.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;
6) posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 660 549 320
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-04-14 09:22 | Leszek Pawlak |
Dzień
dobry, w odpowiedzi przesyłam wymiary bariery z poz. 31 w załączniku. Potwierdzam, że tarcze znaków nie muszą mieć wspawanych dodatkowo profili montażowych. |
2021-04-13 09:16 | Leszek Pawlak |
Dzień
dobry, proszę o wycenę PEO klejone do podłoża. |
2021-04-13 09:10 | Leszek Pawlak |
W
odpowiedzi
na
zapytanie
dot.
słupków
odgiętych: Słupek gięty na jeden znak ( a = 2200, b = 750, c = 300 ) Słupek gięty na dwa znaki ( a = 2200, b = 1350, c = 300 ) a = długość od nawierzchni posadowienia do pierwszego zagięcia ( zagięcia kąt 90 stopni) c = długość pomiędzy zagięciami b = długość rury pod znakiem |
2021-04-12 13:17 | Leszek Pawlak |
W
odpowiedzi
na
zapytanie
dopuszcza
się
wykonanie: - tarcz oznakowania pionowego na podkładzie blachy ocynkowanej 1,25mm, z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie, malowanym proszkowo w kolorze szarym, ze sposobem montażu za krawędź, za pomocą uchwytów krawędziowych wg PN-EN 10327:2005(U) [14] lub PN-EN 10292:2003/A1:2004/A1:2005(U) [13], - natomiast tarcza tablic o powierzchni > 1 m2 powinna być wykonana z : blachy ocynkowanej ogniowo o grubości min. 1,5 mm wg PN-EN 10327:2005 (U) [14] lub PN-EN 10292:2003/ A1:2004/A1:2005(U) [13] |
Announcements