Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Adm.VI.252.5.2021 Dostawa centrali przeciwpożarowej wraz z montażem w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 08-04-2021 12:59:00
Składania : 16-04-2021 11:00:00
Otwarcia : 16-04-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI".


Przedmiot zamówienia: dostawa fabrycznie nowej, adresowalnej centrali przeciwpożarowej POLON 4900 wraz z montażem w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.


Termin realizacji zamówienia: do 4 czerwca 2021 r.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia centrala przeciwpożarowa 2021.docx docx 17.56 2021-04-08 12:59:00 Kryterium
Załącznik Nr 2 - projekt umowy.docx docx 29.99 2021-04-08 12:59:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 - ZASADY POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO.docx docx 31.65 2021-04-08 12:59:00 Kryterium
czujka.jpg jpg 4783.44 2021-04-09 12:15:02 Publiczna wiadomość
ROP 1.jpg jpg 5557.01 2021-04-09 12:15:02 Publiczna wiadomość
ROP 2.jpg jpg 5346.15 2021-04-09 12:15:02 Publiczna wiadomość
centrala.jpg jpg 5307.74 2021-04-09 11:02:50 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 2 - projekt umowy - wersja poprawiona.docx docx 30.31 2021-04-14 11:39:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty Adm.VI.252.5.2021.pdf pdf 312.99 2021-04-20 09:37:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-23 08:49 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu została zawarta umowa z firmą PHU "PIO-MA" Piotr Gruszka, 95-030 Stara Gadka ul. Adama Czartoryskiego 3, NIP 728 240 71 75. Wartość umowy brutto wynosi 15.104,40 zł.
2021-04-20 09:37 Tomasz Grabowski W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-04-14 11:48 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęło następujące pytanie:
Jaki czas ( okres) przewiduje zamawiający na realizację zadania?
Odpowiedź:
Termin realizacji zamówienia Zamawiający określił do 4 czerwca 2021 r. i taka informacja znajduje się na stronie prowadzonego postępowania.
2021-04-14 11:39 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęły następujące pytania:

1. Uprzejmie proszę o doprecyzowanie jakie dokładnie autoryzacje i zaświadczenia powinny zostać załączone wraz z ofertą.
2. Czy w celu sprawniejszego skonfigurowania nowej centrali, jest możliwość uzyskania konfiguracji/programu istniejącej centrali Polon 4000?
3. Czy aktualna centrala jest sprawna?
4. Jaka liczba elementów, z podziałem na czujki, sygnalizatory, ROPy, moduły rozszerzeń itp., jest aktualnie podłączona do systemu Polon 4000?
5. Proszę o informację czy istniejąca centrala jest centralą autonomiczną, czy pracuje
w strukturze central?
6. Czy Zamawiający posiada nadajnik (UTA) do transmisji alarmu pożarowego do straży pożarnej?
7. Czy Zamawiający ma aktualnie podpisaną umowę ze Strażą pożarną na transmisję alarmów?
8. W jakich godzinach, Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac na obiekcie? Czy
w godzinach pracy Sądy czy poza nimi?
9. Wnoszę o wprowadzenie do par.6 Umowy, zapisu: ,, Z gwarancji wyłącza się wady powstałe na skutek: działania przyczyn zewnętrznych tj. ognia, wody oraz warunków atmosferycznych (wyładowania elektrostatyczne, burze, uderzenia pioruna, wiatr), uszkodzenia mechaniczne lub elektryczne wywołane przez Zamawiającego,
w szczególności wynikające z niewłaściwej eksploatacji Przedmiotu Umowy niezgodnej
z Instrukcją Obsługi (o ile taka jest) i szkoleniem, modyfikacji wewnętrznej Przedmiotu Umowy. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i podzespoły ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji Przedmiotu Umowy;
10. Wnoszę o wprowadzenie do par.7 Umowy, limitu kar umownych możliwych do nałożenia na wykonawcę.
11. Wnoszę o wprowadzenie do par.7 Umowy, zapisu: ,, Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego (w tym COVID-19) na należyte wykonanie lub niewykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Okoliczności muszą być potwierdzone i udokumentowane przez Wykonawcę. Zamawiający może odstąpić od naliczenia kar umownych w przypadku, gdy udowodnione i opisane okoliczności były niezależne od Wykonawcy i miały rzeczywisty wpływ na niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.
12. Wnoszę o wprowadzenie do par.8 Umowy, zapisu: ,, - W przypadku nieprzystąpienia do odbioru przedmiotu Umowy przez Zamawiającego w terminie 7 dni od poinformowania przez Wykonawcę o wykonaniu przedmiotu Umowy, Wykonawca będzie miał prawo do sporządzenia jednostronnego protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury.
13. Czy Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy RODO? Wzór w załączeniu
Udzielając odpowiedzi na pytania:
Ad1.
Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia przez producenta urządzenia.
Ad2.
Istnieje możliwość pozyskania konfiguracji z istniejącej centrali.
Ad3.
Zamontowana centrala w budynku Sądu jest sprawna.
Ad4.
L1 - DOR/DUR/DOT/DPR – 39, ROP – 5, SAL – 4, EKS – 3, TUN - 1
L2 – DOR/DUR/DOT/DPR- 70, EKS -4, SAL- 8, ROP - 10
L3 – ABC -1
L4 – DOR/DUR/DOT/DPR -5, SAL -4, EKS – 1, ROP -2, ABC -1
L5 – DOR/DUR/DOT/DPR – 52, SAL- 5, ROP – 8, EKS – 12, TUN - 1
L6 – SAL - 1
L7 - DOR/DUR/DOT/DPR - 14

Ad5.
Istniejąca centrala jest centralą autonomiczną.
Ad6.
Zamawiający posiada nadajnik do transmisji alarmu pożarowego.
Ad7.
Zamawiający nie ma podpisanej umowy ze Strażą pożarną, ma podpisaną umowę z operatorem zewnętrznym i taka informacja zawarta jest w Opisie przedmiotu zamówienia.
Ad8.
Zamawiający dopuszcza również pracę po godzinach pracy Sądu, po wcześniejszym uzgodnieniu.
Ad9.
Zamawiający nie wprowadza zapisu wskazanego przez Oferenta. Szczegółowy zakres gwarancji urządzenia określa producent w Karcie gwarancyjnej.
Ad10.
Nie wprowadza się dodatkowego zapisu dotyczącego limitu kar umownych.
Ad11.
Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie dodatkowego zapisu wskazanego przez Oferenta. Jednocześnie informuje, że załącza poprawiony dokument.
Ad12.
Nie wprowadza się zmian do par. 8 Umowy.
Ad13.
Zamawiający nie będzie zawierał umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Załącznik Nr 2 - pro [...].docx

2021-04-09 12:15 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęły następujące pytania:
1. Czy zamawiający posiada dokumentację techniczna istniejącego systemu?
2. Czy zamawiający przewiduje wymianę czujek pożarowych i przycisków ROP i wszystkich elementów wykonawczych?
3. Czy zamawiający może zamieścić na stronie zdjęcie poszczególnego elementu takiego jak:
- czujka dymowa,
- Rop
Odpowiadając na pytania:
Ad1.
Zamawiający posiada dokumentację techniczną istniejącego systemu, jednak z uwagi na fakt, że system przez ostatnie 20 lat był modernizowany i rozbudowywany dokumentacja może nie być kompletna.
Ad2.
Zamawiający nie przewiduje wymiany czujek pożarowych, przycisków ROP i innych elementów wykonawczych.
Ad3.
Zamawiający zamieszcza przykładowe zdjęcia czujki oraz przycisku ROP.

czujka.jpg

ROP 1.jpg

ROP 2.jpg

2021-04-09 11:02 Tomasz Grabowski Zamawiający doprecyzowuje opis przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
W budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi zainstalowany jest System Sygnalizacji Pożarowej POLON 4000 z centralą POLON 4800.
Zamawiający zamieszcza zdjęcie centrali, jednocześnie Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.

centrala.jpg

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa centrali POLON 4900 wraz z montażem Należy wpisać łączną kwotę brutto za całe zamówienie. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie zostanie zrealizowane do 4 czerwca 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 - proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

Załącznik Nr 1 - opi [...].docx

(0)
5 Projekt umowy - Załącznik Nr 2 - proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 2 - pro [...].docx

(0)
6 Zasady postępowania dla zamówień prowadzonych w procedurze zapytania ofertowego - Załącznik Nr 3 - proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

Załącznik Nr 3 - ZAS [...].docx

(0)
7 Okres gwarancji - Należy wpisać okres gwarancji podany w miesiącach, minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. (0)
8 Uprawnienia - Należy załączyć posiadane uprawnienia opisane w postępowaniu tj; autoryzacje, zaświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 621