Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2021 12:08:00 |
Składania : | 23-04-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-04-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty 130 000 tys. zł udzielanego zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Łużna Nr 1/2021 z dnia 04.01. 2021 r w sprawie zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Łużna.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej nr 270805K Bieśnik - Las - Sikorówka w km 0+593 - 0+893 o łącznej długości 300m.
2. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
W zakres robót budowlanych wchodzi rozbiórka istniejącej (zniszczonej) warstwy ścieralnej, w razie potrzeby wymiana warstw konstrukcji istniejącej drogi warstwą mieszanki kruszywa niezwiązanego o CBR>25%, oraz współczynnikiem filtracji k>8m/dobę oraz podbudowy zasadniczej warstwą mieszanki kruszyw niezwiązanych C90/3. Zostanie odtworzona warstwa bitumiczna o grubości 7cm z mieszanki mineralno asfaltowej (2cm AC8W, 5 cm typu SMA 16 JENA. Warstwa ścieralna będzie miała szerokość 2,75m. Obustronne pobocza szerokości 0,50 m zostaną ścięte i uzupełnione 10 cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Roboty wykonane z materiałów własnych wykonawcy zgodnie z załączonym przekrojem konstrukcyjnym oraz przedmiarem robót stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny prac.
4. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami.
5 Wykonawca oświadcza, że znany mu jest przedmiot umowy, nie wnosi do niego żadnych uwag i zastrzeżeń.
6. Przedmiot umowy zostanie wykonany przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór odpowiednich materiałów, zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca oświadcza, że posiada środki finansowe na zakup materiałów.
7. Okres gwarancji i rękojmi za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru zadania.
8. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty