OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia
o wartości nie przekraczającej 130 000 tysiące złotych
Gmina Miejska
Piechowice/Urząd Miasta Piechowice
58-573 Piechowice, ul. Kryształowa 49
fax. 075 76 12 274, tel. sekretariat 075 75
48 900
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej (ofertowej)
wykonania usługi polegającej na:
1. Przedmiot zamówienia
- Wykonania pomiarów
natężenia ruchu drogowego na siedmiu przejazdach kolejowych
występujących na terenie gminy Piechowice.
- Wykonania
pomiarów widoczności siedmiu
skrzyżowań linii kolejowej nr 311 z drogami zarządzanymi przez Urząd
Miasta w Piechowicach.
- Wykonania przeglądu stanu technicznego dróg
(5-letni) gminy Piechowice zgodnie z wykonaną ewidencją
dróg gminnych tj. 135 odcinków grog o łącznej długości 40,139km,
- Wykonania
podstawowego przeglądu (rocznego)
stanu technicznego dróg gminy Piechowice zgodnie z wykonaną ewidencją
dróg gminnych tj. 135 odcinków grog o łącznej długości 40,139 km,
- Wykonania przeglądu
(5-letni) 37 obiektów mostowych (18 mostów i 19 przepustów) leżących na terenie
gminy Piechowice zgodnie z wykonaną ewidencją obiektów
mostowych,
- Wykonania podstawowego
przeglądu (rocznego) 37 obiektów mostowych (18 mostów i 19 przepustów)
leżących na terenie gminy Piechowice zgodnie z wykonaną ewidencją
obiektów mostowych,
Pomiary należy wykonać zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015
roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania
linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U.
2015 poz. 1744 z późniejszymi zmianami) zgodnie z postanowieniami § 14 i Załącznika nr 1 oraz § 16 oraz Załącznikiem nr 3 Część A
w.w. rozporządzenia dla przejazdów kolejowo- drogowych kategorii A,B, C i D.
Pomiary natężenia ruchu drogowego na niżej wymienionych
przejazdach kolejowych należy wykonać w systemie dwu dobowym (wtorek-środa lub
środa-czwartek) i przeprowadzić w miesiącach kwiecień-maj sprawdzenie warunków widoczności w miesiącach czerwiec – wrzesień.
Pomiary należy wykonać na przejazdach:
kategorii A – szt.3
kategorii C – szt.2
kategorii D – szt.2
Przeglądy dróg obejmują
wykonanie oceny stanu technicznego wszystkich elementów drogi, opracowanie
protokołów z kontroli dla każdej drogi, podpisanych przez osoby posiadające
odpowiednie uprawnienia budowlane, przekazanie materiałów w postaci papierowej
zgodnie z ustawą z dnia 21.03.1985 o Drogach Publicznych (t.j. Dz.
U. z 2020 r. poz. 470 z późn. zm.) oraz treść art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 7
lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
Przeglądy obiektów mostowych obejmują ocenę stanu
technicznego i przydatności do użytkowania obiektu, ocenę jego estetyki oraz
otoczenia, stwierdzenie wszystkich widocznych uszkodzeń obiektu i jego
wyposażenia, sprawdzenie wykonania zaleceń z przeglądu poprzedniego,
stwierdzenie ewentualnej konieczności wykonania ekspertyzy stanu technicznego,
opracowanie protokołów z kontroli dla każdego obiektu, podpisanych przez osoby
posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem danych z
przeglądów, przekazanie materiałów w postaci papierowej zgodnie z Instrukcją
przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich stanowiącą
załącznik do Zarządzenia nr 14 GDDKiA z dnia 07 lipca 2005 roku.
2. Termin wykonania
zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: do 30 września 2021 roku
3.
Kryterium oceny ofert:
- cena – 100%
4.
Sposób przygotowania oferty:
- Oferta musi zawierać informacje, których zakres
Zamawiający określił w załączonym formularzu. Zaleca się zastosowanie
formularza oferty przygotowanego przez zamawiającego
- W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie
koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
- Oferta ma obejmować
całość zamówienia.
- Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a
Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
- Oferta cenowa powinna zawierać cenę netto i cenę
brutto oraz obowiązującą stawkę podatku od towaru i usług, a ceny w niej podane
mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być napisana czytelnie i podpisana
przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Do oferty należy załączyć wypełniony i podpisany
formularz ofertowy stanowiący załącznik do ogłoszenia.
5.
Sposób składania ofert:
- Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić
na Platformie Zakupowej Urzędu Miasta Piechowice pod adresem https://platformazakupowa.pl na
stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 15 kwietnia 2021 roku, do godziny 11.00.
- W procesie składania oferty za pośrednictwem
platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie
przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie
podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność
podpisu przed złożeniem oferty.
- Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej
przekazania w systemie (platformie) poprzez klikniecie przycisku „Złóż ofertę”
i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
- Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 15 kwietnia 2021r. o godz. 12:00 za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl, w
siedzibie Zamawiającego , Urząd Miasta Piechowice, ul. Kryształowa 49, 58-573
Piechowice, pokój nr 17
- ·Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni
na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego
postępowania.
6. Osoby do kontaktu:
·
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z wykonawcami jest
Szymon Wyszyński – Referat Inwestycji i
Gospodarki Komunalnej, Urząd Miasta Piechowice, ul. Kryształowa 49, 58-573
Piechowice.
· Andrzej Grysiński - Referat Inwestycji i
Gospodarki Komunalnej, Urząd Miasta Piechowice, ul. Kryształowa 49, 58-573
Piechowice.
· Sposób porozumiewania się: telefonicznie (tel.
757548914), pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres: komunalne@piechowice.pl
7.
Uwagi:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany
warunków zawartych w ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania
postępowania o udzielaniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą
telefoniczną.
- Zamawiający wybierze ofertę, która zawierała
najniższą cenę brutto za całość zamówienia zgodną z zapytaniem ofertowym.
W terminie związania z ofertą (30 dni) Wykonawca , którego oferta zostanie
wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy.
- Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu
umowy wykaz dróg gminnych.
- Przed podpisaniem umowy zwycięski oferent jest
zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpis lub kopię dokumentu w oparciu ,
o który prowadzona jest działalność gospodarcza (stosowanie do formy
prowadzonej działalności gospodarczej) i z którego wynika, kto w imieniu
oferenta jest upoważniony do reprezentowania i zaciągania zobowiązań, lub jeżeli
dokumenty takie są udostępniane w Internecie, przez instytucje prowadzące
ich ewidencję, poda dane do pozyskania tych dokumentów np. nr NIP, REGON.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w
zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
- Zapłata
za wykonane zamówienie nastąpi w
terminie 14 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury.
- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za
prawidłowe oszacowanie ceny przedmiotu zamówienia.
8. Skład
dokumentacji:
- Załącznik nr 1 -- Formularz ofertowy
Komunikaty