Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.2621.2.11.2021.IS Dostawa i montaż automatycznej samoobsługowej kasy biletowej na parkingu przy CRW "Dolinka" ul. Moniuszki 25 w Elblągu w pełni kompatybilnej z istniejącym systemem parkingowym SP307.

Termin:
Zamieszczenia : 01-04-2021 14:05:00
Składania : 09-04-2021 12:00:00
Otwarcia : 09-04-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej samoobsługowej kasy biletowej na parkingu przy CRW „Dolinka”, ul. Moniuszki 25w Elblągu. w pełni kompatybilnej z istniejącym systemem parkingowym SP 307, w skład którego wchodzą: terminal wjazdowy, terminal wyjazdowy i szlabany.

2.    Zamówienie obejmuje w szczególności dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie urządzenia parkingowego z obsługą automatycznego systemu parkowania     oraz wykonanie niezbędnych prac instalacyjno-adaptacyjnych i  niezbędnych robót budowlano-montażowych na terenie Zamawiającego.

   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)    posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie
i monta
żu systemów parkingowych, z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie umowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

2)    posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia – Akceptacja Wykonawcy

 Specyfikacja techniczna kasy biletowej - Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty karty katalogowe oferowanych urządzeń.

 Płatność – nastąpi w terminie 21 dni od dnia doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT zaakceptowanej przez Zamawiającego.

 Termin realizacji zamówienia – 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

 Gwarancja – Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy – Akceptacja Wykonawcy

Wzór umowy –  załącznik nr 3 - Akceptacja Wykonawcy

 Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy.

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną za całe zamówienie.

 Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia jest p. Marcin Jezierski, tel. 601 988 956.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55625-60-56

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - szczegolowy opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.24 2021-04-01 14:05:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - wykaz.docx docx 15.3 2021-04-01 14:05:00 Kryterium
załacznik nr 3 - wzór umowy.docx docx 46.76 2021-04-01 14:05:00 Kryterium

Komunikaty

2021-04-09 12:37 Izabela Strach Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu informuje, że w postepowaniu, którego przedmiotem jest dostawa i montaż samoobsługowej kasy biletowej za parkingu przy CRW DOLINKA ul. Moniuszki 25 w Elblągu został wybrany wykonawca: TRIMAR Systemy Parkingowe Sp. z o.o. Sp. K. ul. Szaniawskiego 4, 01-542 Warszawa na kwotę brutto :60 885,00 zł
2021-04-07 15:30 Izabela Strach Odpowiedzi na pytania do postepowania: Dostawa i montaż automatycznej kasy biletowej na parkingu przy CRW Dolinka.

1) Czy okablowanie zasilające, komunikacyjne oraz fundamenty są po stronie Wykonawcy?
2) Gwarancja 24 miesiące obowiązuje przy wykonywaniu kwartalnych przeglądów, czy ich wykonanie będzie rozliczane dodatkowymi
fakturami w trakcie trwania gwarancji?
Odpowiedź na pytanie 1:
Zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia (zał.nr 1) roz.I pkt.3 ppkt.3 "Wykonanie fundamentów pod urządzenia systemu leżą po stronie Wykonawcy, których wycenę należy uwzględnić w cenie ofert"
Zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia (zał.nr 1) roz.I pkt.3 ppkt.4 "Wykonanie wymaganego okablowania zasilającego i sterowniczego do kasy automatycznej leży po stronie Zamawiającego"
Odpowiedź na pytanie 2:
Przeglądy serwisowe odbywać się będą z częstotliwością zalecaną przez producenta sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przeglądów autoryzowanym podmiotom gospodarczym posiadającym stosowne uprawnienia serwisowe.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż automatycznej samoobsługowej kasy biletowej Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej samoobsługowej kasy biletowej na parkingu przy CRW „Dolinka”, ul. Moniuszki 25w Elblągu. w pełni kompatybilnej z istniejącym systemem parkingowym SP 307, w skład którego wchodzą: terminal wjazdowy, terminal wyjazdowy i szlabany. Zamówienie obejmuje w szczególności dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie urządzenia parkingowego z obsługą automatycznego systemu parkowania oraz wykonanie niezbędnych prac instalacyjno-adaptacyjnych i niezbędnych robót budowlano-montażowych na terenie Zamawiającego.

załącznik nr 1 - szc [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury zaakceptowanej przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Proszę potwierdzić " Akceptuję" (0)
6 Wykaz dostaw/usług - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu systemów parkingowych, z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie umowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - wyk [...].docx

(0)
7 Polisa ubezpieczeniowa - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia. Proszę potwierdzić "Akceptuję" (0)
8 Wzór umowy - Proszę się zapoznać ze wzorem umowy i potwierdzić wpisując "Akceptuję"

załacznik nr 3 - wzó [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 392