Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/21/P Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji; usługi przeglądu i naprawy klimatyzatorów przenośnych - Nr 2/21/P

Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2021 15:43:00
Składania : 12-04-2021 09:00:00
Otwarcia : 12-04-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie_o_zamowieniu_2_21_P.pdf pdf 202.4 2021-03-31 15:43:00 Postępowanie
zalaczniki wersja eytowalna.zip zip 1365.02 2021-03-31 15:43:00 Postępowanie
Specyfikacja_warunkow_zamowienia_z_zalacznikami_2_21_N-sig.pdf pdf 3424.74 2021-03-31 15:43:00 Postępowanie
ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_z_dnia_02.04.2021.pdf pdf 57 2021-04-02 09:40:56 Postępowanie
zmiana_SWZ_06_04-sig.pdf pdf 273 2021-04-06 14:18:39 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia_ofert_Z_dnia_12_04_2_21_P-sig.pdf pdf 452.8 2021-04-12 14:13:42 Publiczna wiadomość
strona_internetowa_informacja_o_uniewaznieniu_postepowania_13_04-sig.pdf pdf 445.11 2021-04-13 14:45:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-13 14:45 Anna MIKUSEK Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 z dnia 13.04.2021 r.

strona_internetowa_i [...].pdf

2021-04-12 14:13 Anna MIKUSEK W załączeniu informacja z otwarcia ofert z dnia 12.04.2021 r.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-04-12 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
zadanie nr 1 - usługa związana z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
341211,84 zł brutto (kwota na sfinansowanie zamówienia podstawowego)

zadanie nr 2:
zadanie nr 2a - Przegląd i naprawa klimatyzatorów przenośnych (Infrastruktura)
zadanie nr 2b - Przegląd techniczny klimatyzatorów będących na wyposażeniu namiotu technicznego (Służba Czołgowo-Samochodowa)
20062,29 zł brutto
2021-04-06 14:18 Anna MIKUSEK W załączeniu zmiana Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 06.04.2021 r.

zmiana_SWZ_06_04-sig [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622