Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RCKiK.DOP.SZ-3321/20/21 Dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne na potrzeby RCKiK w Lublinie

Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2021 13:42:00
Składania : 07-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-04-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający ma prawo do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek
z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego-Formularz ofertowy-wersja edytowalna.docx docx 32.75 2021-03-31 13:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego-Kosztorys ofertowy-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.xls xls 45 2021-03-31 13:42:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe RCKiK.DOP.SZ-3321-20-21.pdf pdf 4723.35 2021-03-31 13:42:00 Postępowanie
ZMIANA-Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego-Kosztorys ofertowy-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 413.79 2021-04-01 09:48:18 Publiczna wiadomość
ZMIANA-Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego-Kosztorys ofertowy-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.xls xls 47 2021-04-01 09:48:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 111.930,00 zł brutto
2021-04-01 12:59 Piotr Sapała 1.Czy Zamawiający wymaga aby na fakturze, dostarczanej wraz z zamówionym towarem, znajdowały się takie informacje jak nr serii i data ważności?
Odpowiedź: Tak. Zamawiający wymaga.

2.Czy Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, które nakłada obowiązek na wykonawcę powiadamiania zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach?
Odpowiedź: Tak. Zamawiający wymaga.

3.Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę cen jednostkowych podczas trwania umowy ze względu na udokumentowaną zmianę cen u producenta? Wprowadzenie takiej zmiany będzie możliwe wyłącznie po wyrażeniu pisemnej zgodny przez Zamawiającego.
Odpowiedź: Nie. Zamawiający nie wyraża zgody.

4.Czy Zamawiający wymaga aby dostawca zamówionego towaru pomagał przy jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz był obecny podczas sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem?
Odpowiedź: Zgodnie z § 3 Załącznika nr 3-Wzór umowy do Zapytania ofertowego.

5.Czy Zamawiający w toku badania ofert pod względem zgodności oferowanych produktów z wymogami SWZ przewiduje możliwość wezwania wykonawców do przedstawienia ulotek, katalogów lub próbek oferowanego sprzętu?
Odpowiedź: Nie. Zamawiający nie przewiduje.

6. Dotyczy pakietu nr 1 pozycja 1
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojemniki na odpady medyczne 0,7L o podstawie owalnej (dwa boki podstawy spłaszczone) o średnicy podstawy 95mm?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza.

7. Dotyczy pakietu nr 1 pozycja 1, 2
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojemniki w kształcie walca a nie wiadra?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza.
2021-04-01 09:48 Piotr Sapała UWAGA: zmiana Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego (zmieniony załącznik w załączeniu).

ZMIANA-Załącznik nr [...].pdf

ZMIANA-Załącznik nr [...].xls

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne na potrzeby RCKiK w Lublinie Sposób obliczenia ceny: 1) Cena będzie rozumiana jako DDP (wg Incoterms 2010) i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia publicznego, w tym w szczególności: a) wartość przedmiotu umowy, b) koszty transportu zagranicznego (o ile wystąpi) i krajowego do siedziby Zamawiającego, c) koszty ubezpieczenia towaru za granicą (o ile wystąpi) i w kraju, do czasu przekazania go Zamawiającemu, d) koszty opakowania i znakowania wymaganego do przewozu (o ile wystąpią), e) załadunku i rozładunku oraz transportu wewnętrznego u Zamawiającego, f) cła i odprawy celnej (o ile wystąpią), g) kontroli międzynarodowej (o ile wystąpi), h) podatku VAT. 2) Cenę oferty należy wyliczyć w sposób podany w kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). 3) Do oceny będzie brana pod uwagę cena oferty – brutto. 4) Cena oferty powinna być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Kwoty wynikające z oferty zostaną wprowadzone do umowy i będą stanowiły podstawę wzajemnych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. 5) Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 6) Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 376